Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 4. okt 2012 18:53

Sådan! Så fik jeg Aguero i en pakke :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 4. okt 2012 19:02

Marcusnoergaar skrev:Sådan! Så fik jeg Aguero i en pakke :)


Fedt! Fik opgraderet mit hold lidt mere.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate- ... vdEhCK:360

Tror efterhånden det er som det skal være, medmindre jeg lige falder over Pirlo til CDM.
Overvejer om jeg skal lave et fransk hold eller prøve et PrL :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 4. okt 2012 21:02

Hader det nye matchmaking system, når mit beskedne knap 4½ stjerne Ligue 1 hold møder hold, som på papiret er bedre end dem jeg havde efter 9 måneders spil, mere end 1000 kampe og masser af held i packs, så er det fandme ikke sjov...
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Djon-A » 4. okt 2012 21:11

Jeg synes jeg er stødt ind i en del vanvittigt gode hold, hvor spilleren så er relativt ringe. Er det meget udbredt at folk bare køber sig til gode hold (hvis man stadig kan købe pakker for rigtige penge) eller har de bare tradet sindsygt godt uden at være særligt gode til spillet?

Derudover så er jeg blevet ganske tilfreds med Anders Lindegaard. På mit hold har han hevet nogle fantastiske refleksredninger frem utallige gange, som jeg ikke har oplevet andre keepere lave og hvor jeg var overbevist om at bolden ville gå i mål. Han har helt sikkert reddet meget mere for mig, end hans 79 i overall antyder at han burde.

Hvor ligger folk henne i Seasons? Jeg er lige rykket op i Division 2 og er efter 4 kampe i første sæson over nedrykningsstregen. Jeg er overrasket over hvor hurtigt det er gået at rykke derop, for jeg har hverken et stjernehold eller er halv-prof til Fifa.
Er Division 1 det bedste eller er der en helt ny række eller lignende når man når dertil?
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 4. okt 2012 21:13

Djon-A skrev:Jeg synes jeg er stødt ind i en del vanvittigt gode hold, hvor spilleren så er relativt ringe. Er det meget udbredt at folk bare køber sig til gode hold (hvis man stadig kan købe pakker for rigtige penge) eller har de bare tradet sindsygt godt uden at være særligt gode til spillet?

Derudover så er jeg blevet ganske tilfreds med Anders Lindegaard. På mit hold har han hevet nogle fantastiske refleksredninger frem utallige gange, som jeg ikke har oplevet andre keepere lave og hvor jeg var overbevist om at bolden ville gå i mål. Han har helt sikkert reddet meget mere for mig, end hans 79 i overall antyder at han burde.

Hvor ligger folk henne i Seasons? Jeg er lige rykket op i Division 2 og er efter 4 kampe i første sæson over nedrykningsstregen. Jeg er overrasket over hvor hurtigt det er gået at rykke derop, for jeg har hverken et stjernehold eller er halv-prof til Fifa.
Er Division 1 det bedste eller er der en helt ny række eller lignende når man når dertil?


Jeg har prøvet at starte seasons online kampe 2 gange, hvor spillet så er frosset. Er det kun mig der har oplevet det?

I offline ligger jeg i 1 division, men vinder ikke titlen i år da jeg brænder for mange chancer foran mål på verdensklasse endnu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Djon-A » 4. okt 2012 21:14

Ja, det var i Online Seasons jeg mente. Det er stortset det eneste jeg spiller.
Er stadig rigtigt dårlig til at spille mod AI.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf solo3300 » 4. okt 2012 21:57

jeg ligger i 1st div, der er ikke noget efter det,
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 4. okt 2012 21:58

Har lige åbnet 5 premium guld pakker i streg. Ingen rare guld spillere eller noget, kun lort....FFS!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf fneribyen » 5. okt 2012 09:31

Er der nogen der ved om de stadig har det der med at hvis man køber en masse rare managers så stacker den % contracts i klubben? sidste år kunne den komme op på 50%.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 5. okt 2012 14:36

Jeg har det ikke lige på skrift, men jeg er ret sikker på at det stadig er sådan ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. okt 2012 17:34

Jeg byggede det her hold, men er ved at sælge det igen for profit, efter oprykning. Rimelig sjovt hybrid, synes jeg selv.

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... g4ni4f:360
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 6. okt 2012 02:59

CaptainKicker skrev:Jeg byggede det her hold, men er ved at sælge det igen for profit, efter oprykning. Rimelig sjovt hybrid, synes jeg selv.

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... g4ni4f:360


Nice ser godt ud, men hvordan går det med David Silva som CDM?

Mht. pakker så fik jeg Ben Arfa :) Nu har jeg fået Aguero og Ben Arfa på 5 pakker :D
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 6. okt 2012 09:29

Marcusnoergaar skrev:
CaptainKicker skrev:Jeg byggede det her hold, men er ved at sælge det igen for profit, efter oprykning. Rimelig sjovt hybrid, synes jeg selv.

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... g4ni4f:360


Nice ser godt ud, men hvordan går det med David Silva som CDM?

Mht. pakker så fik jeg Ben Arfa :) Nu har jeg fået Aguero og Ben Arfa på 5 pakker :D


Jeg har i år ikke fået en spiller som jeg kunne sælge for over 5k, og jeg har godt nok åbnet mange pakker efterhånden.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf j.rath » 6. okt 2012 11:14

j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 6. okt 2012 11:56

ARGH!!! Spiller en onlinekamp i seasons og er foran men i 89 minut vælger min box så at fryse = loss på 3-0!!

For helvede altså!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster