Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 18. maj 2013 13:30

Jeg er en utålmodig, men glad satan.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 18. maj 2013 15:48

Well damn :O Er slet ikke midsundelig på det hold...

Fik solgt mit brasser hold, fungerede bare ikke for mig, ved ikke hvad jeg skal gøre med de coins, jeg gider ikke bruge 95.000 på Mangala TOTS. Overvejer bare at bruge de 170.000 på packs, er ret tilfreds med måden mine nuværende tre hold spiller på. Kunne også gemme dem, og håbe på at der kommer nogle gode TOTS fra mindre populære ligaer, som er billige, eksempelvis den belgiske eller den hollanske, de havde nogle fantastiske spillere sidste år.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf anarchoi » 19. maj 2013 19:50

Hey

Jeg undrer mig lidt over hvordan folk kan tjene så store summer på consumeables.....Hvilke typer consumeables er det I sælger?

Vh
A
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 20. maj 2013 20:59

Så er jeg kun 80k fra at have 1 mio coins. I donerer bare hvis i har lyst :P
Ej når min TP er tømt skulle jeg gerne kun mangle omkring 30-40k, og dem kan jeg forhåbentligt lave når det næste TOTS bliver annonceret :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 20. maj 2013 21:01

Spændende hvad den million kommer til at gå specifikt til.

Jeg fik solgt min IF Ronaldo til profit, da jeg frygter at prisen ville falde drastisk når han får sin TOTS.

Så jeg regner med at bygge et TOTS/IF BPL hold, med IF Natale og IF Balotelli oppe foran, da de 2 simpelthen bare høvler det ene mål ind efter andet.

Poster lé team, når det er helt done.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 20. maj 2013 21:15

CaptainKicker skrev:Spændende hvad den million kommer til at gå specifikt til.

Jeg fik solgt min IF Ronaldo til profit, da jeg frygter at prisen ville falde drastisk når han får sin TOTS.

Så jeg regner med at bygge et TOTS/IF BPL hold, med IF Natale og IF Balotelli oppe foran, da de 2 simpelthen bare høvler det ene mål ind efter andet.

Poster lé team, når det er helt done.


Jeg ved det heller ikke endnu.
Planen er TOTS Bundesliga spillere, men bliver priserne helt vanvittige, så beholder jeg nok det nuværende Bundesliga hold som er super, og så laver jeg måske et super Serie a hold i stedet med Balotelli, Sharaawy og nogle andre :)
Og går det helt galt så køber jeg bare Ronaldo og smider ham som ST på mit Bundesliga hold. Fuck kemi :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf SGatke » 21. maj 2013 09:27

Hej alle
Jeg kan se at jeg er totalt noob hvad angår Ultimate Team.
Findes der mon en side der beskriver konceptet for begyndere?
Hvad er f.eks. IF, TOTS og så videre?
Hvordan fungerer chemistry? Hvad opnår man ved at have højere chemistry?

Lige nu, tjener jeg kun penge på at spille kampe og køber nogle guldpakker når jeg har tjent penge nok.
Contracts køber jeg på auktion, men har endnu ikke nået at blive gode venner med interfacet - synes det er tungt og tager ret lang tid når man skal vælge "store in consumables" for hver kontrakt, specielt når man har budt på 15 kontrakter på en gang...

Hvis nogen skulle have lidt tips eller en henvisning til en side der forklarer begreberne, så vil jeg blive glad.
SGatke
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 21. maj 2013 09:35

TOTS - Team of the season, der bliver lavet forskellige hold af EA som kan fås i pakkerne du nævner, som man så kan spille med.

Chemistry er hvor godt dine spillere ''spiller'' sammen, fx afleveringer og løb for hinanden.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 21. maj 2013 13:25

Åhh jeg er så træt af de lorte spil altså.
Vinder en kamp 4-1 mod en der beslutter at ligge controlleren ned hele 2. halveg. Jeg gør det samme, da det er røvsygt at spille selv.
Jeg sidder og skriver på min mobil da kampen er sluttet og vi ser målene osv. og så beslutte EA at lukke serverne for maintaince.

Næste gang jeg logger på får jeg at vide jeg er smuttet fra min sidste kamp, og derfor har fået et loss.
Jeg er simpelthen så træt af EA og deres lort! Hold kæft et skodfirma og et lorte spil altså!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 21. maj 2013 18:25

Jep - De burde snart finde en måde, hvorpå de kan tjekke om deres servere er grunden til at bliver disconnected. Mindes at jeg for en måneds tid siden havde store problemer med at EA smed mig af efter hver sejr, spillede 15 kampe over et par dage, vandt 7 og blev smidt af hver gang, men når jeg tabte eller spillede uafgjort var der ingen problemer...
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 22. maj 2013 16:08

Så kom det nye TOTS:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate- ... naL1VO:360

Er lidt skuffet over at både Reus og Götze er LM. Men det gør nok de bliver lidt billigere.
Umiddelbart er det kun Lewandowski, Dante og Adler som har interesse.

EDIT:
Og Scweini ville være syg nok som CDM.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf o NFS o » 22. maj 2013 16:53

Götze som LM var en fejl som er rettet nu til CAM (ihvertfald på futhead). Carvajal og Toprak som 74 rated :shock: Lewandowski ser ubehagelig ud :!:
o NFS o
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 22. maj 2013 17:02

Jeg kommer i hvert fald ikke til at prøve nogle af dem, har lige brændt de sidste 160.000 på packs, fik kun Torres som nævneværdig spiller, mit held har været elendigt i år - oh well, i det mindste kommer jeg ikke til at mangle contracts.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. maj 2013 20:47

Billede

Mit squad jeg hopper rundt med for tiden...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 22. maj 2013 20:49

hvordan gør gerrard det?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron