Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 9. okt 2012 09:36

JacDG skrev:Handicap er stadig blot et rygte, både det og momentum (hvilket jeg selv tror på) var noget, der var meget oppe og vende ved Fifa 12, og mener endda EA bannede alt snak om de to ting på deres forum, efter at have sagt at det ikke fandtes.


Jeg har en del gange oplevet at have spillet 2 kampe i træk mod et godt og et dårligt hold. Der er vanvittig forskel på hvad mine spillere kan i kampene.

Jeg er slet ikke i tvivl om der er en eller anden form for handikap for det er simpelthen for utroligt at folk som Sneijder og Hamsik nærmest ikke kan slå en aflevering på 2 meter i nogle kampe.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf staalmanden » 9. okt 2012 14:00

Cena skrev:
JacDG skrev:Handicap er stadig blot et rygte, både det og momentum (hvilket jeg selv tror på) var noget, der var meget oppe og vende ved Fifa 12, og mener endda EA bannede alt snak om de to ting på deres forum, efter at have sagt at det ikke fandtes.


Jeg har en del gange oplevet at have spillet 2 kampe i træk mod et godt og et dårligt hold. Der er vanvittig forskel på hvad mine spillere kan i kampene.

Jeg er slet ikke i tvivl om der er en eller anden form for handikap for det er simpelthen for utroligt at folk som Sneijder og Hamsik nærmest ikke kan slå en aflevering på 2 meter i nogle kampe.


Tror de fleste der har spillet FIFA 12 og FIFA 13 er ret enige om der er en eller anden form for "catch-up" i online kampe.... At EA ikke vil stå ved det er en anden ting....!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 08:59

Hvor er jeg i øvrigt træt af der bliver dømt straffe i de mindst sindsyge situationer.
Har også selv fået nogen, og andre gange bliver man bare savet ned uden der sker noget.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 10. okt 2012 09:01

Det værste er de gule kort, som slynges rundt omkring i situationer, hvor spillerne presser hinanden på fysik.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 09:03

tue69 skrev:Det værste er de gule kort, som slynges rundt omkring i situationer, hvor spillerne presser hinanden på fysik.


Ja det er mindst lige så irriterende!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 09:36

Cena skrev:Hvor er jeg i øvrigt træt af der bliver dømt straffe i de mindst sindsyge situationer.
Har også selv fået nogen, og andre gange bliver man bare savet ned uden der sker noget.


Realismen i spillet fejler intet på det punkt, se bare på Suarez in real life..
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf chr-dk » 10. okt 2012 11:01

Tror ikke rigtig på min 3-4-3 formation online mere, der bliver satme scoret mange mål mod mig :P Hvad spiller i andre med?
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 11:14

pongolle skrev:
Cena skrev:Hvor er jeg i øvrigt træt af der bliver dømt straffe i de mindst sindsyge situationer.
Har også selv fået nogen, og andre gange bliver man bare savet ned uden der sker noget.


Realismen i spillet fejler intet på det punkt, se bare på Suarez in real life..


Den forstod jeg ikke lige.
Mener du han aldrig får straffe eller at han skulle have haft for den i stoke kampen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 10. okt 2012 12:13

chr-dk skrev:Tror ikke rigtig på min 3-4-3 formation online mere, der bliver satme scoret mange mål mod mig :P Hvad spiller i andre med?


4-5-1 eller 4-4-2. Der er dog mange der er gået over til 4-3-1-2 i år. Alternativt er der den klassiske diamant: 4-1-2-1-2
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf chr-dk » 10. okt 2012 12:23

tue69 skrev:
chr-dk skrev:Tror ikke rigtig på min 3-4-3 formation online mere, der bliver satme scoret mange mål mod mig :P Hvad spiller i andre med?


4-5-1 eller 4-4-2. Der er dog mange der er gået over til 4-3-1-2 i år. Alternativt er der den klassiske diamant: 4-1-2-1-2


Kunne være man skulle prøve 4-1-2-1-2 den lyder spænende :P lukker desværre for mange mål ind med mit 3 mands forsvar som også er alt for langsomme :D
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 13:30

Cena skrev:
pongolle skrev:
Cena skrev:Hvor er jeg i øvrigt træt af der bliver dømt straffe i de mindst sindsyge situationer.
Har også selv fået nogen, og andre gange bliver man bare savet ned uden der sker noget.


Realismen i spillet fejler intet på det punkt, se bare på Suarez in real life..


Den forstod jeg ikke lige.
Mener du han aldrig får straffe eller at han skulle have haft for den i stoke kampen?


Mener, at der også bliver givet tynde straffespark i virkeligheden, og folk (Suarez) ofte blive nedlagt groft, uden der bliver dømt straffe.

Mindes ikke en straffesparksituation i Stoke kampen.

Den jeg tænker mest på, er denne:
http://farm9.staticflickr.com/8458/8035 ... d3e9_o.gif

Vanvittigt, den ikke bliver dømt :o
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 15:27

pongolle skrev:Mindes ikke en straffesparksituation i Stoke kampen.





Det er pga. sådan nogle at han aldrig får straffespark!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf sjampen » 10. okt 2012 16:18

Cena skrev:
pongolle skrev:Mindes ikke en straffesparksituation i Stoke kampen.





Det er pga. sådan nogle at han aldrig får straffespark!


Prøv at søg det samme på alle andre spillere og du finder. Bales dive for nyligt er uforskammet værre, og han trak et gult kort til modstanderen hvis jeg husker rigtigt. Welbeck har divet sig til i hvert fald 2 straffespark i år, Young og Nani er heller ikke guds bedste eksempel på fair play på det område og så er der jo Valencias dybt pinlige fra derbyet som snød Manchester til 3 point. Suarez diver bestemt, men det gør de simpelthen allesammen. Suarez får ALDRIG dømt noget til han fordel, og det er jo gentagne eksempler på at dommere bevidst vælger ikke at give ham noget, kun fordi det er Suarez. Når man så bliver gået ekstra hårdt til som Suarez, eller Ronaldo for den sags skyld gjorde i United, så kan jeg sq godt forstå at man vælger at forsøge at udnytte menneskelige dommere. Det er udelukkende forsmåede Scum fans som hårdnakket påstår at Suarez bliver behandlet fair. Lad os nu få en ens linje, hvor ALLE der diver får det gule kort og ALLE får deres kendelser når de bliver trådt på af Huth eller skrældet af Carra som Nani gjorde da han fik sin flænge i benet. Så kan vi LFC/MANU fans indbyrdes diskuterer hvem der er mest usympatisk imens.

ON topic, jeg synes stadig der er nogle dårlige kendelser i Fifa 13 omkring straffespark. Det er bestemt både situationer hvor man bliver fældet og ikke får noget, men overordnet synes jeg at trenden fra 12 er ført videre og der dømmes rigtig mange tynde straffespark fordi deres impact engine ikke fungere optimalt endnu. Bedre, men ikke godt nok. Jeg så hellere at man generelt strammede op. Det er efter min mening bedre at man sidder med fornemmelsen af at man aldrig får straffespark, end fornemmelsen af at der er alt for mange tynde straffespark.
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 16:33

Jeg er begyndt at spille almindelig online seasons, og er snart i gennem division 10. Er spillerne dårligere i de lave divisioner?!
Jeg har prøvet Man Utd, Real Madrid, City, Arsenal osv men syntes alle spillerne er piv elendige?

Er det fordi jeg har spillet for meget FUT med 100% chemistry, eller er spillerne rent faktisk dårligere i de lave divisioner?
For det er utåleligt så dårlig afleveringer, skud, finter osv. er for mig i season!?!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 16:37

Cena skrev:
pongolle skrev:Mindes ikke en straffesparksituation i Stoke kampen.





Det er pga. sådan nogle at han aldrig får straffespark!


Sjampen ridser det meget godt op.

Men vi er enige om, at hvis der ER straffe, skal det dømmes, og hvis der er tale om film, skal der gives gult, right?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron