Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 2. jul 2013 13:56

Hvad laver du penge på nu? Stadig det samme?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 3. jul 2013 08:19

Nej denne gang var det på rare guld contracts. Købte dem på BIN og solgte til det dobbelte...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 3. jul 2013 09:46

sådan :-D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Atticus » 3. jul 2013 22:17

Ved godt det ikke er meget, men nu når de store liga er slut kan man hurtigt tjene 1000 extra coins ved at lave den weekly challenge på TOTW på Ultimate.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 5. jul 2013 09:54

Jeg tror sku jeg flytter mine 2 hold+trænere og diverse over på en anden account, sletter klubben og starter forfra. Så vil min record kun være online, og jeg kan starte fra division 5 og undgå at spille i mod 3-5-2 Brazil. I hvert fald for en kort stund :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 6. jul 2013 22:33

Så fik jeg endelig købt Ronaldo, så jeg har et hold med ham og Ibra. Han er så sjov at spille med, det er helt vildt!
Lige pludselig får jeg venneandmodninger, rage beskeder og jeg ved ikke hvad. Folk kan åbenbart ikke lide dem med dyre hold! Og jeg er sku ikke engang rig!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Heinzovich » 16. aug 2013 15:38

Er der noget man selv kan gøre ved ens spiller der sidder "fast" i auktion house?
Har en del spiller der bare står completing ved, pisse træls:(
Heinzovich
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf hanniball » 16. aug 2013 15:49

Det samme har jeg. Tror bare vi skal væbne os med tålmodighed :)
Billede
hanniball
Niveau 4
 
Indlæg: 647


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 16. aug 2013 15:51

Heinzovich skrev:Er der noget man selv kan gøre ved ens spiller der sidder "fast" i auktion house?
Har en del spiller der bare står completing ved, pisse træls:(


Jeps det er pisse irreterende. Jeg tror det er sket to gange for mig, og det eneste jeg kunne gøre var at vente til det blev fikset af EA. Jeg ved ikke om de har ændret noget, men umiddelbart tror jeg ikke det er noget man kan gøre særlig meget ved.

Jeg har også pt. problemer med min trade pile. Den har en kapacitet på 50 men kan kun fylde den op til 35, og har ingen anelse om hvordan dette kan løses. Det har stået på i snart to uger, og har for længst givet op :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Heinzovich » 16. aug 2013 16:23

Det er da møg træls, lige 100000 på standby så:(
Heinzovich
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf SGatke » 9. sep 2013 09:53

Jeg oplever for tiden rigtig store problemer med overhovedet at kunne spille en online kamp i Ultimate Team 13.
Jeg spiller i Division 1 og kæmper for ikke at blive rykket ned.
Når jeg trykker på 'advance' går den i gang med at søge efter en modstander og det er her filmen knækker.
MEGET ofte får jeg beskeden 'connection with opponent lost'. Jeg kan prøve 5-10 gange i træk uden at komme til en kamp, hvilket ødelægger oplevelsen for mig. Jeg har som regel bedre held med 'online tournaments' hvor jeg tit kan connecte til en kamp ret hurtigt.
Xboxen er forbundet trådløst til en forholdsvis stabil internetlinie og jeg har ingen problemer med nettet ellers.
Jeg mistænker EA's servere, men er det kun mig der har disse problemer?
SGatke
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf SGatke » 11. sep 2013 08:20

^^^ Er jeg alene med mit connection problem? ^^^
SGatke
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron