Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf chr-dk » 2. okt 2012 18:15

Fnapz skrev:Formations kort :-)


Må jeg prøve i morgen ;) tak
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 2. okt 2012 18:58

Drenge, har ca 20.000 k, nogen gode ideer til hvem jeg skal prøve at købe og sælge dyrere? :) har prøvet med scholes virker ikke SÅ godt...
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Tdj89 » 2. okt 2012 19:30

Nogen der har prøvet de nye special packs?

Jeg synes det virker underligt, at de er billigere i Fifa points, men dyre i coins.
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf sjampen » 2. okt 2012 20:37

Fnapz skrev:Drenge, har ca 20.000 k, nogen gode ideer til hvem jeg skal prøve at købe og sælge dyrere? :) har prøvet med scholes virker ikke SÅ godt...


Ligenu kan du købe kontrakter, formationskort osv. for 150 coins fordi alle åbner så mange packs. Om en måned eller 2 er mit bud at de vil være minimum det dobbelte værd.
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 2. okt 2012 20:51

Fnapz skrev:Drenge, har ca 20.000 k, nogen gode ideer til hvem jeg skal prøve at købe og sælge dyrere? :) har prøvet med scholes virker ikke SÅ godt...


I en periode købte jeg Christian Eriksen for 350-500 coins og solgte ham videre for 700-1200 coins, en ganske fin handel men det er ikke vejen til en massiv indtjening :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Tdj89 » 2. okt 2012 21:02

nvm
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 2. okt 2012 22:27

Så fik jeg lige en Division 2 titel, synes faktisk det er blevet lettere og lettere jo højere division jeg er kommet i, vildt mærkeligt, fik bank i 4. og tabte kun 1 af 7 i 2. Nu ligger jeg også inde med godt 70.000 coins, som jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal bruge på, brænder nok en masse imorgen for at få en IF Suarez.

Forresten, hvilke nogle Kits rocker i? Fik selv fat i Monpelliers hjemmebanetrøje for 150, en trøje som sidste år kostede mig 5000+, synes den er vildt lækker.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf chr-dk » 2. okt 2012 23:18

Jeg har lige solgt netop den trøje for 150 :p Har mit United look så har jeg intet at bruge andre til så de skal bare væk :D
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf solo3300 » 3. okt 2012 10:05

Køre man City stilen, deres logo, trøjer og stadion :p
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf j.rath » 3. okt 2012 10:09

Så fik jeg bygget et godt hold op synes jeg selv.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... Sirh6U:360

Den franske liga er vildt undervurderet. De har hurtige centerbacks til ingen penge. Dog mangler der lige et par offensive midtbaner med lidt fart på. Ellers har Gaimero banket et par kasser eller 6 ind.
j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 3. okt 2012 10:23

j.rath skrev:Så fik jeg bygget et godt hold op synes jeg selv.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... Sirh6U:360

Den franske liga er vildt undervurderet. De har hurtige centerbacks til ingen penge. Dog mangler der lige et par offensive midtbaner med lidt fart på. Ellers har Gaimero banket et par kasser eller 6 ind.


Jeg har faktisk også overvejet at lave et hold fra den franske liga.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf j.rath » 3. okt 2012 10:28

Cena skrev:
j.rath skrev:Så fik jeg bygget et godt hold op synes jeg selv.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... Sirh6U:360

Den franske liga er vildt undervurderet. De har hurtige centerbacks til ingen penge. Dog mangler der lige et par offensive midtbaner med lidt fart på. Ellers har Gaimero banket et par kasser eller 6 ind.


Jeg har faktisk også overvejet at lave et hold fra den franske liga.


Hvis du gør vil jeg anbefale at du tager en opstilling med LW og RW, Der er både Lavezzi, Menez mv. De har nogle forpulede hurtige wings.
j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 3. okt 2012 10:29

j.rath skrev:
Cena skrev:
j.rath skrev:Så fik jeg bygget et godt hold op synes jeg selv.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... Sirh6U:360

Den franske liga er vildt undervurderet. De har hurtige centerbacks til ingen penge. Dog mangler der lige et par offensive midtbaner med lidt fart på. Ellers har Gaimero banket et par kasser eller 6 ind.


Jeg har faktisk også overvejet at lave et hold fra den franske liga.


Hvis du gør vil jeg anbefale at du tager en opstilling med LW og RW, Der er både Lavezzi, Menez mv. De har nogle forpulede hurtige wings.


Tak for rådet. Det vil jeg lige kigget på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Heitmann » 3. okt 2012 11:53

Billede
Heitmann
Niveau 4
 
Indlæg: 542


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 3. okt 2012 12:10

JacDG skrev:Så fik jeg lige en Division 2 titel, synes faktisk det er blevet lettere og lettere jo højere division jeg er kommet i, vildt mærkeligt, fik bank i 4. og tabte kun 1 af 7 i 2. Nu ligger jeg også inde med godt 70.000 coins, som jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal bruge på, brænder nok en masse imorgen for at få en IF Suarez.

Forresten, hvilke nogle Kits rocker i? Fik selv fat i Monpelliers hjemmebanetrøje for 150, en trøje som sidste år kostede mig 5000+, synes den er vildt lækker.


Puha, tror ikke du slipper med 70k på Suarez - rygtet går på 200k+
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron