Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 25. sep 2012 12:53

Synes det er på sin plads, med en dedikeret tråd til dette gamemode, da den for mange af os tager lige så meget tid som Head to Head Seasons.

Her kan diverse bargains, heldige pakke-åbninger, holdopstillinger, planer og gode råd deles med andre UT'ere.

Hvad er folks plan for i år? Man kan vel ikke rigtigt undgå at satse stort på et guldhold, nu hvor Head-to-Head kampene ikke længere er med matchmaking, jeg er i al fald gået igang med at samle min trup, selvom jeg mest forfalder til bare at trade for at tjene til pakker :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf j.rath » 25. sep 2012 12:56

Mit hold er mere eller mindre klar nu.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... AnHqVt:ps3

Mht. tips, så er det ret svært at vejlede med hvad der er godt og skidt lige pt.
Sidste år købte jeg rare guldspillere fra Premier League til omkring 7-900 coins i 4-1-2-1-2 formation og solgte dem til 12-1500 coins. Det tog en masse tid, men det gav pote.
j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 25. sep 2012 13:06

Stærkt hold, glæder mig til at høre hvordan det klarer sig mod de store guld-hold.

Mht. trading synes jeg der er god value i spillerne p.t. - heldigvis er markedet ikke smadret allerede som det var tilfældet på samme tidspunkt sidste år, pga. pack-glitchen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 25. sep 2012 13:24

I FIFA 12 spillede jeg næsten kun med mit Serie A hold, men i FIFA 13 starter jeg op med at lave et Prl hold :) Jeg har ikke season ticket, så jeg bruger bare tiden på at trade lidt. Jeg har pt. 20k som jeg regner med skal gå til en eller to store spillere.
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 25. sep 2012 13:49

Det kan iøvrigt ikke anbefales at trade lige nu, idet web-appen er helt smadret, så folk bliver låst i deres trade-piles og handlerne ikke køres igennem.

Heldigvis betyder det ikke det store for mig, da min pile ikke har mere end 10k i værdi, men folk er igang med at tage de store tab lige nu.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Atticus » 25. sep 2012 15:23

Vil også tro markedet ændrer sig her når det bliver helt released og folk kan købe pakker for Fifa points, så kommer der mange flere af hver spiller, og prisen falder betydeligt..
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 25. sep 2012 15:27

tue69 skrev:Det kan iøvrigt ikke anbefales at trade lige nu, idet web-appen er helt smadret, så folk bliver låst i deres trade-piles og handlerne ikke køres igennem.

Heldigvis betyder det ikke det store for mig, da min pile ikke har mere end 10k i værdi, men folk er igang med at tage de store tab lige nu.


Men tror du ikke vi får det igen? Jeg har for ca. 8k i min trade pile, og det ville da være dejligt at få dem igen :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 25. sep 2012 15:36

Atticus skrev:Vil også tro markedet ændrer sig her når det bliver helt released og folk kan købe pakker for Fifa points, så kommer der mange flere af hver spiller, og prisen falder betydeligt..


Jeg tror markedet bliver tve-delt. Spillere på 84+ vil nok stige kortvarigt, mens alle andre, specielt non-rares, bør falde støt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fischermand » 25. sep 2012 15:59

De burde genstarte den fut app, med alle de problemer der har været.. :D
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Rudivöller » 25. sep 2012 16:22

Glæder mig også til at se, hvad der sker med alle handlerne. Hver eneste handel der gennemføres står som 'completing'. Og nu har det stået på i flere timer... en ordentlig prop, som bare bliver større og større.
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 25. sep 2012 17:02

Hvordan er det lige at selve gameplayet i Ultimate Team fungerer? Bygger man bare sit hold af kort, og så spiller man med det hold, eller hvordan hænger det sammen? Jeg har aldrig set at lige præcist den detalje blev diskuteret, og jeg går trods alt ud fra, at der er mere til det end bare at samle.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf j.rath » 25. sep 2012 17:24

TerrificFalcon skrev:Hvordan er det lige at selve gameplayet i Ultimate Team fungerer? Bygger man bare sit hold af kort, og så spiller man med det hold, eller hvordan hænger det sammen? Jeg har aldrig set at lige præcist den detalje blev diskuteret, og jeg går trods alt ud fra, at der er mere til det end bare at samle.


Kort sagt ja.
Men for at holdet skal spille "optimalt" skal man have 100% i chemestry, det opnås ved at sørge for dine kort alle har samme formation, en træner med samme formation. Spillere fra samme liga, land eller klub.

Dvs. du kan ikke bare lave et vildt hold og få 100% i chemestry uden at disse ting er opnået.
j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 25. sep 2012 17:24

Du får en "starter" pakke så du kan stille et hold - hvis du tidligere har spillet FUT12 så kan du være heldig at få en slags belønnings pakke til at starte med..

Herefter optjener du coins ved at spille kampe enten offline eller online - du vælger selv hvilken opstilling du vil satse på, herefter er det vigtigt at finde spillere der kan spille den formation idet det er med til at få en bedre kemi på holdet. Kemien er som sagt vigtig, der er et par faktorer som spiller ind, klub, liga, land, formation og om de spiller den rigtige plads, alt dette bidrager til en bedre kemi.

Herefter skal du finde en egnet manager, trænere, et stadion, klubdragter, logo

Dine spillere vil falde i fitness efter kampe, så enten en pause eller et træningskort kan hjælpe på en bedre form - spillere ude af form har større risiko for at blive skadet.

Du kan som sagt handle på transfer markedet, hvor alt af ovenstående kan handles.

For de coins du tjener kan du bruge pengene på nye pakker (bronze, sølv, guld) eller på forstærkninger på transfer markedet.

Det var ikke en komplet forklaring, men forholdsvis dækkende ;)

EDIT: alt for langsom :D
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 25. sep 2012 17:33

I øvrigt har jeg haft udemærket succes ved at købe "rare" guld stadions billigt om formiddagen og så sælge dem 1000-1500 coins dyrere med buy-now om aftenen.

Jeg anbefaler at man finder et eller 2 stadions som man vil handle (og kender pris niveauet på) - så burde det være sikre coins, det er min opfattelse, at nogle spillere ikke gider vente alt for længe på aktionerne løber ud og dermed gerne køber deres foretrukne stadion med buy-now, prisen skal selvfølgelig være tilpas og ikke ublu ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fischermand » 25. sep 2012 17:47

Nogen der ved om man får de spillere osv som står completing ved?? Eller mister man både coins og den ting man har vundet??
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron