Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 17:01

pongolle skrev:
Cena skrev:
pongolle skrev:Mindes ikke en straffesparksituation i Stoke kampen.



Det er pga. sådan nogle at han aldrig får straffespark!


Sjampen ridser det meget godt op.

Men vi er enige om, at hvis der ER straffe, skal det dømmes, og hvis der er tale om film, skal der gives gult, right?


Helt sikkert.

Seriøst. Jeg overvejer at droppe Seasons hvis ikke mine spillere bliver bedre når jeg rykker op i divisionerne!
Jeg har lige spillet en kamp med Chelsea. Eden Hazard kan ikke lægge et indlæg til en helt fri mand. Torres brændte 3! friløbere.

Det er som at spille med Brøndby mand. Jeg er tom for ord lige nu. Det er overhovedet ikke sjovt når man skal helt ind og stå på stregen før man kan score.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 17:10

Tag West Bromwich, dem har jeg spillet mig i division 4 med, uden nedrykninger :)

Failede dog i går aftes, havde fire kampe i division 4 til at få tre point for at komme i 3'eren, tabte alle fire, hmm :)

Men super lækkert 4 stjernet hold,

Jeg kører "killer formation", 4-2-4
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 17:24

pongolle skrev:Tag West Bromwich, dem har jeg spillet mig i division 4 med, uden nedrykninger :)

Failede dog i går aftes, havde fire kampe i division 4 til at få tre point for at komme i 3'eren, tabte alle fire, hmm :)

Men super lækkert 4 stjernet hold,

Jeg kører "killer formation", 4-2-4


Det var dråben. Har lige haft en kamp med Chelsea hvor jeg havde 15 åbne målchancer, og scorede 2 mål.
Tabte 3-2.

Havde normalt lavet minimum 5+ mål hvis ellers Torres ikke afsluttede som Werge i træsko. Det er simpelthen über fail det her, og ødelægger online delen fuldstændig at de skal spille så ringe.

Har seriøst lyst til at knække skiven!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 17:30

Hmm, jeg snitter 2,54 mål pr kamp, de skal bare hamres ind, tror slet ikke, jeg har scoret et mål med placeringsknappen i bund.

Målmændene er blevet bedre, og det gør jo, at de tager flere åbne målschancer, hvis folk bare tror, de kan ligge den ind med placeringsknappen, hvilket man kunne i 12'eren. Syntes det er fint, at hvis man rent faktisk bliver spillet igennem, at målmanden ikke bare er en kegle.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 17:34

pongolle skrev:Hmm, jeg snitter 2,54 mål pr kamp, de skal bare hamres ind, tror slet ikke, jeg har scoret et mål med placeringsknappen i bund.

Målmændene er blevet bedre, og det gør jo, at de tager flere åbne målschancer, hvis folk bare tror, de kan ligge den ind med placeringsknappen, hvilket man kunne i 12'eren. Syntes det er fint, at hvis man rent faktisk bliver spillet igennem, at målmanden ikke bare er en kegle.


Jeg bruger aldrig placeringsknappen, så det er ikke problemet. Jeg scorede tonsvis af mål i FUT når jeg spillede online.
Men det er måske kun mig der føler spillerne er dårligere i de laveste divsioner i Seasons end i FUT?

Jeg har prøvet at spille med alle de store hold, og kan simpelthen ikke sparke bolden ind medmindre jeg står på stregen. Og når jeg er fri på flanken kan jeg ikke lægge en aflevering ind til en blank mand på midten uden han ligger den af helvedes til.

Som sagt spiller jeg med 100% chem på mit FUT hold, men har det virkelig så meget at sige. Er jeg så ringe til spillet at jeg ikke kan score med almindelige hold?


Jeg har i de sidste kampe haft alt spil, og mange flere chancer, men jeg taber alligevel fordi de laver nogle latterlige kludemål, hvor jeg brænder de mest åbenlyse. Jeg er så frustreret at ingen smileys passer til min sindstilstand!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 17:44

Jeg spiller ikke FUT, da jeg syntes spillerne er total overpowered, og giver et forvrænget billede af hvordan spillerne normalt opfører sig.

I seasons er det mere fair og skillsbaseret, da alle spiller under samme forhold.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 17:46

pongolle skrev:Jeg spiller ikke FUT, da jeg syntes spillerne er total overpowered, og giver et forvrænget billede af hvordan spillerne normalt opfører sig.

I seasons er det mere fair og skillsbaseret, da alle spiller under samme forhold.


Det kan sagtens være det er fordi jeg er for vant til gode spillere?
Men dvs. du ikke har mærket at spillerne var dårligere i starten end de er nu i division 4?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 10. okt 2012 17:52

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... InHEQz:ps3

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... rnHEVv:ps3

De to teams jeg pt. kører med, hvis nogle skulle være interesserede, det er ikke det helt vilde men de er nu meget sjove at spille med. Har desuden omkring 90.000 coins liggende.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 17:52

Jaa muligvis, det er grunden..

Neej, har ikke mærket forskel.

Spiller altid med max fire stjernede hold.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 18:45

Uuh, står i næsten samme situation igen.

5 kampe tilbage, mangler 4 point for oprykning :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf sjampen » 10. okt 2012 19:00

I min foregående post glemte jeg helt mine squads.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... SwnkUX:360
Mit primære hold, som jeg er ved at være godt tilfreds med. Der mangler en smule dybde, før jeg begynder at spare op til spillere som Lloris, Yaya Toure og Aguero. Szcesny og N'Zogbia spiller langt bedre end deres overall siger, Mirallas er SUVERÆN og Ramires er fuldt ud så overpowered som man regnede med, føj han er fremragende i begge ender.

Ellers har jeg et halvfærdigt hold, som jeg ikke ved hvilken retning jeg skal gå med. De 2 muligheder som jeg ser som mest attraktive er:
http://futhead.com/fifa/squads/95727/#.UHW3bLTAWeA
http://futhead.com/fifa/squads/197198/#.UHW3ubTAWeA
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf pongolle » 10. okt 2012 20:20

Men der må gerne snart komme en update, som fikser Seasons problemet, med at finde kampe..

Bruger nogle gange 15-20 min på at finde én kamp, pga der står, man har mistet forbindelsen til modstanderen, pænt nederen i længden.

EDIT: Er oppe på 45 mins' søgen nu, vildt!
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 20:59

pongolle skrev:Men der må gerne snart komme en update, som fikser Seasons problemet, med at finde kampe..

Bruger nogle gange 15-20 min på at finde én kamp, pga der står, man har mistet forbindelsen til modstanderen, pænt nederen i længden.

EDIT: Er oppe på 45 mins' søgen nu, vildt!


Jeg har faktisk ikke haft problemer i dag.
Har spillet 6-7 kampe i dag, og bortset fra i går hvor jeg brugte 15 min har jeg i dag fundet alle kampe på under 2 minutter.

Men kan læse mange andre har samme problemer som dig Mads.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fischermand » 11. okt 2012 12:11

Så fik jeg mit hold på plads.

Skal lige spare op til et par bedre angribere :)

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... Mw6laE:360
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 13. okt 2012 18:23

Byggede det hold og vandt nogen kampe, og solgte igen med ca. 97k profit.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron