Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 11. maj 2013 09:42

CaptainKicker skrev:Carlos Vela - sikke et bæst. Han præstere 1000 gange bedre end Lucas IF.


Så køber jeg ham efter weekenden!
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 12. maj 2013 08:02

Så er der happy hour til dem der ikke har set det. Den løber indtil kl 12 i aften.

@JacDG
Jeg tror det bedste tidspunkt at købe Vela er i aften ved 22-23 tiden. Så har folk åbnet de pakker de skal, og priserne er faldet til noget der nok ligner det de ender på.

Gonzalo Castro er faldet fra 62k i går aftes til omkring 55k nu, og europæerne er ikke begyndt at åbne pakker endnu. Så jeg køber ham i aften i hvert fald. Tvivler på priserne kan faldet meget mere end de når at gøre til i aften :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 12. maj 2013 12:54

Det kan være meget rigtigt, tænkte bare på, om der ikke kommer en sidste happy hour her tirsdag eller onsdag, inden de nye TOTS kommer.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. maj 2013 13:00

Har købt Jagailka og Vela og for filan de kort er fantastisk. Ja, prisen er måske lidt billigere i dag, men kortene er det værd. Bye bye Ramos.

Har lige hentet TOTS Mignolet rigtig billigt, samt hentet Koschilney (staveplade) IF og så en Konko RB IF i stedet for Maicon. Har hørt det skulle være 2 gode kort. Glæder mig til at teste det forsvar ud.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf sjampen » 12. maj 2013 13:21

IF Koscielny og specielt IF Konko er fremragende, jeg kan ikke anbefale dem for meget. Konko er billig, hurtig og har fremragende workrates. Jeg brugte ham bag forskellige wings i en 4-3-3/4-3-2-1 hvor RW primært skulle trække ind i banen. Perfektion.
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 12. maj 2013 13:32

JacDG skrev:Det kan være meget rigtigt, tænkte bare på, om der ikke kommer en sidste happy hour her tirsdag eller onsdag, inden de nye TOTS kommer.


Jeg tror simpelthen ikke priserne kan presses meget længere ned, når man tænker på det er TOTS kort?
Castro som jeg vil have er helt nede på 50k nu, og man burde simpelthen ikke mene at et TOTS kort kan blive mindre værd end det?

Javi Martinez er nede på 155k, og kan ikke se ham meget lavere end 145-150k som han nok rammer i aften, men jeg kan tage fejl? Hvad tror i andre?

TOTS Donovan er f.eks. helt nede i 75k nu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. maj 2013 13:35

sjampen skrev:IF Koscielny og specielt IF Konko er fremragende, jeg kan ikke anbefale dem for meget. Konko er billig, hurtig og har fremragende workrates. Jeg brugte ham bag forskellige wings i en 4-3-3/4-3-2-1 hvor RW primært skulle trække ind i banen. Perfektion.


Det lyder godt, for spiller nmelig 4-3-2-1 !

Konko og Koscielny kostede samme pris som jeg solgte Ramos for, og det virker til at jeg har gjort en god handel.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 12. maj 2013 23:41

Kunne ikke stå for fristelsen længere. Købte TOTS Gonzalo Castro til 44k. Får forhåbentlig prøvet ham i morgen.
Hvis han er lort kan jeg forhåbentlig sælge ham og måske stadig få lidt profit da folk nok stopper med at åbne pakke amok nu her når 25 k pakkerne forsvinder for en tid, og så vil priserne stige lidt igen, præcis som vi så dagen efter TOTS blev udgivet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 14. maj 2013 11:34

Så tror jeg endelige jeg er færdig med at eksperimentere i Fifa 13, har nu fundet de fire formationer som jeg spiller bedst med og bygget nogle hold op omkring dem, de er ikke ligeså imponerende som mange af jeres, men what the hell :)

Hold 1: Mit primære hold, elsker Falcao, Vela, Villa og så er Benat på midtbanen, samt Monreal på venstre back også ganske genial.
Billede

Hold 2:
Billede

Hold 3: Min hybrid, som fungerer fantastisk.
Billede

Hold 4: havde 185.000 tilbage, så det blev til et brasser hold, havde lyst til at prøve Dede og Silva..
Billede
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 14. maj 2013 11:49

Gode hold - hvordan fungeret defensiven i det første team? Målmanden ser ikke just skræmmende ud.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 14. maj 2013 12:11

Guaita er nok den bedste målmand jeg har brugt i hele UT13, han har været fantastisk, det er en af de spillere, som for mig har spillet langt over sin rating.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 14. maj 2013 12:43

Lavede lidt om på mit hold i går, da jeg ikke syntes det har gået super godt på det sidste. Har lukket ALT for mange mål ind. Holdet ser således ud nu:
Billede

Tænkte at jeg skulle prøve en TOTS, så Castro har overtaget CAM pladsen var Götze og har indtil videre gjort det glimrende.
Var træt af det dårlige link som Dede skabte i forsvaret, og tænkte derfor jeg ville prøve Matip som jeg har hørt en masse godt om. Han kostede kun 14k, som det er begrænset hvad jeg kan tabe på ham :)

Og så har jeg været træt af Neuer i et stykke tid. Han lukker mellem 2-4 mål ind i hver kamp, og mange af dem er simpelthen pga. ringe målmandsspil. Han har ikke haft en super kamp i 10-15 kampe, så nu var det på tide at prøve noget nyt. Havde en kamp mod Adler som tog 13 skud tæt under mål. Flere dobbeltredninger, så tænkte at jeg ville prøve ham.
Køber nok hans TIF senere, da kan anskaffes for omkring 48k, men venter lige til TOTS Bundesliga hvor hans pris nok falder lidt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 14. maj 2013 14:57

Uha, ikke dårlig. Rimelig nice squad. Adler er også en suveræn keeper.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 14. maj 2013 21:32

Kedet mig lidt i dag, og solgte min IF Falcao og mit sub hold og prøvede at bygge et IF Silver hold (dog minus LB'en som er en bronze) - svært at begå sig i Division, men sjovt at bruge. Paulinho og Alan, samt Ronny er nogen 'hidden gems'.

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... 4z603Z:360
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 14. maj 2013 21:55

CaptainKicker skrev:Kedet mig lidt i dag, og solgte min IF Falcao og mit sub hold og prøvede at bygge et IF Silver hold (dog minus LB'en som er en bronze) - svært at begå sig i Division, men sjovt at bruge. Paulinho og Alan, samt Ronny er nogen 'hidden gems'.

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... 4z603Z:360


Jeg havde også købt et fedt sølv hold hvis der stadig var single matches, men man gider ikke spille med sådan et hold mod guld pace hold. Man får jo rocker smadder.

Og kan se at folk brokker sig over det er umuligt at finde en kamp i sølv cups, så ved ikke hvad folk bruger deres 500-1 mio sølv hold på som man ser på forum. Det er efterhånden lang tid siden jeg har mødt et sølv hold i seasons.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster