Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 9. maj 2013 10:35

IF priserne styrtdykker også bare. Er virkelig fristet til at samle et par IF spillere op til mit Bundesliga hold.
Kan få Boateng CB til 65k og Dante til lige under 100k
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Krueger » 9. maj 2013 10:48

Havde ikke forventet priserne ville være så lave :o Jeg skal helt sikkert have Diamanti og måske Vela i stedet for Di Maria. Har i haft held i pakker?
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 9. maj 2013 10:53

Krueger skrev:Havde ikke forventet priserne ville være så lave :o Jeg skal helt sikkert have Diamanti og måske Vela i stedet for Di Maria. Har i haft held i pakker?


Har ikke åbnet en eneste endnu, for ved jeg kun får lort. Så jeg venter til jeg har samlet det hold jeg vil have, og så bliver resten brugt på pakker :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 9. maj 2013 12:34

Åbnede et par pakker for at få nogle kontrakter, intet værd at snakke om. Hvis disse prisdyk fortsætter, kan IF David Villa også komme på mit hold! Vela er helt nede omkring 120.000 nu, tror godt han kunne ende helt nede omkring 70-80k.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Batista dk » 9. maj 2013 13:56

Billede

Svedigt indeed
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf kapslund » 9. maj 2013 23:25

Nu kunne jeg sgu ikke vente mere :D priserne var lige akurat faldet nok til at jeg havde råd til dette hold :D

Billede
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. maj 2013 07:58

Fedt hold Kaps. Hvad endte det med at koste? Det ser lidt pebberet ud :)
Jeg venter stadig på at EA laver en GOLD Happy Hour så Martinez TOTS lige falder 30-50k mere. Gider ikke betale overpris :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Jomuhs » 10. maj 2013 09:41

YES!!! Fik TOTS Ince i en guldpakke, det er få awesome :-D
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf kapslund » 10. maj 2013 10:27

Det har vel kostet ca 2,2 mil :)
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 10. maj 2013 20:46

Utålmodige mig. Solgte Lucas til 35k profit, og får lige høvlet Kompony afsted til samme pris jeg gav for ham, og så regner jeg med at købe TOTS Jagailka - har lige købt TOTS Vela, af den simple grund at hans TOTS i FIFA 12 var vild, og han er 100k mindre værd en Lucas.

Lad os se om de kan præstere!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. maj 2013 21:19

CaptainKicker skrev:Utålmodige mig. Solgte Lucas til 35k profit, og får lige høvlet Kompony afsted til samme pris jeg gav for ham, og så regner jeg med at købe TOTS Jagailka - har lige købt TOTS Vela, af den simple grund at hans TOTS i FIFA 12 var vild, og han er 100k mindre værd en Lucas.

Lad os se om de kan præstere!


Jeg er stadig tålmodig og venter på priserne falder.
Har set mig lidt lun på Gonzalo Castro TOTS nu. Hans stats minder utrolig meget om Götze, bortset fra han har 80 i defence og Götze kun har 51, og så afleverer og header han også bedre. Tænker at det måske kan være en fordel at ens CAM kan vinde boldene igen på modstanderens halvdel?
Og så koster han kun ca. 60k i TOTS. Det lyder næsten for godt til at være sandt at man kan finde så god en CAM så billigt?

Han ville også være virkelig god som en almindelig CM i et Bundeliga team.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 10. maj 2013 21:28

Giv mig lige nogle informationer om Vela, har næsten 400.000 coins, og skal lige høre om jeg skal investere i ham, eller lave et hold med Thiago Silva og TOTS Gonalons, som ser helt vanvittig ud.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 10. maj 2013 23:07

JacDG skrev:Giv mig lige nogle informationer om Vela, har næsten 400.000 coins, og skal lige høre om jeg skal investere i ham, eller lave et hold med Thiago Silva og TOTS Gonalons, som ser helt vanvittig ud.


http://www.futhead.com/fifa/players/13390/

Han har i hvert fald nogle ret lækre stats. Men gider ikke La Liga hold, så han bliver aldrig aktuel for mig :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 10. maj 2013 23:38

Har længe haft kig på ham, da jeg allerede har hans UP version på mit BBVA hold og synes det er fint - kunne dog godt bruge hans pasningsopgradering, og køber jeg ham opgraderer jeg også den anden side, hvis ikke, så bliver det til dette, svinsk pacebaserede hold.

Billede
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 11. maj 2013 00:16

Carlos Vela - sikke et bæst. Han præstere 1000 gange bedre end Lucas IF.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron