Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf WozziFuzz » 13. mar 2013 18:51

@Cena: jeg håber virkelig også at de tar de mennesker der har noget at skulle ha sagt (os) seriøst, for hold kæft hvor må de ha fået mange "klager" / henvisninger / svinere, fra folk som OS, der rent faktisk bruger 700k + på at få et hold, der burde skræmme enhver modstander. Har droppet at blive aggressiv og irriteret når jeg spiller imod disse hold. Det er jeg simpelthen for god til ;) hehe.. Aamen jeg har også mødt de tyskere op til flere gange idag og ja, Hernandez fra Man.U er min hurtigste, ham jeg jeg købt KUN til at sætte på banen imod omtalte hold. Og kan kun give dig ret i at man føler sig overset. Som 'Pro spiller' eller hvad man skal kalde det, os som spiller kampe dagligt, (Netop det der har gjort at vi kan ha de hold vi har, 85-87 rated) føler man sig lidt som en Joke nogengange...... Og nej Jeppe K, dét IK ligemeget!!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 13. mar 2013 18:59

WozziFuzz skrev:@Cena: jeg håber virkelig også at de tar de mennesker der har noget at skulle ha sagt (os) seriøst, for hold kæft hvor må de ha fået mange "klager" / henvisninger / svinere, fra folk som OS, der rent faktisk bruger 700k + på at få et hold, der burde skræmme enhver modstander. Har droppet at blive aggressiv og irriteret når jeg spiller imod disse hold. Det er jeg simpelthen for god til ;) hehe.. Aamen jeg har også mødt de tyskere op til flere gange idag og ja, Hernandez fra Man.U er min hurtigste, ham jeg jeg købt KUN til at sætte på banen imod omtalte hold. Og kan kun give dig ret i at man føler sig overset. Som 'Pro spiller' eller hvad man skal kalde det, os som spiller kampe dagligt, (Netop det der har gjort at vi kan ha de hold vi har, 85-87 rated) føler man sig lidt som en Joke nogengange...... Og nej Jeppe K, dét IK ligemeget!!


Jeg har også droppet at blive sur over modstanderholdet, for det er kun 1/10 gange at holdet ikke er 85+ pace over hele linien.

Det er dog sjovt at spille mod pace hold som ikke kan andet, for det er så nemt at drible gennem forsvar når de rusher frem, og det er også forholdsvis nemt bare at stille sig foran dem når de sprinter frem.
Problemet er når man møder gode spillere der gør det. Det er rigtig ofte mit forsvar lige stopper op et split sekund når de laver LB+Y, og det går altså bare ikke når det er en 88+ i pace som kommer løbende.

Men ja, det mest frustrerende er sku at man ikke "mærker" at ens hold er bedre end på 79-81, da pace simpelthen har alt for stor betydning.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Buktu » 13. mar 2013 19:12

Derudover så er der også en skam at en spiller som eksempelvis Iniesta bliver så relativt lidt brugt, alene fordi hans skills ikke er meget værd på kanten når hans pace er så ringe.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 13. mar 2013 19:15

Buktu skrev:Derudover så er der også en skam at en spiller som eksempelvis Iniesta bliver så relativt lidt brugt, alene fordi hans skills ikke er meget værd på kanten når hans pace er så ringe.


Præcis. Han er den 2. højeste ratede spiller i spillet, men alligevel sælges han kun for 50k. Bale koster til sammenligning 85k.
Jeg mener ikke jeg har spillet mod hverken Iniesta eller Xavi endnu i mine 250+ kampe online.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 13. mar 2013 19:31

Det værste med pace-teams er, at den kunstige intelligens på ens forsvarsspillere er latterlige, hvis jeg selv havde kontrol over dem alle ville det ikke være så slemt, men nogle gange stormer de frem, stopper på stedet eller smider sig ned, uden jeg har trykket på noget som helst, 1/10 gange ender det godt, men oftest giver det bare modstanderen en kæææææmpe chance, og når jeg spiller med folk som Benatia, Diakite og Jagielka så indhentes angriberen ikke, hvis han først får en friløber, for styrke betyden åbenbart intet for mine spillere... Jeg kunne naturligvis bare give efter og købe Dede, Santana og Thiago Silva og spille 5-2-1-2....

I øvrigt, kedelig TOTW.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 13. mar 2013 19:40

JacDG skrev:Det værste med pace-teams er, at den kunstige intelligens på ens forsvarsspillere er latterlige, hvis jeg selv havde kontrol over dem alle ville det ikke være så slemt, men nogle gange stormer de frem, stopper på stedet eller smider sig ned, uden jeg har trykket på noget som helst, 1/10 gange ender det godt, men oftest giver det bare modstanderen en kæææææmpe chance, og når jeg spiller med folk som Benatia, Diakite og Jagielka så indhentes angriberen ikke, hvis han først får en friløber, for styrke betyden åbenbart intet for mine spillere... Jeg kunne naturligvis bare give efter og købe Dede, Santana og Thiago Silva og spille 5-2-1-2....

I øvrigt, kedelig TOTW.


Ja man er sku nødt til at have mindst en hurtig CB, ellers er man færdig.
Tue havde på et tidspunkt Vidic som vidst er 88-89 stykker. Men folk som ham fungerer kun hvis man spiller 5atb eller ultra defensiv, for ellers bliver han løbet fuldstændig over af Wellinton, Remy osv.

Ja TOTW er VIRKELIG tamt. Der bliver nok ikke købt mange pakker i den her uge, så priserne på consume kommer til at være høj i denne uge. Dog er der St. Patricks day i weekenden hvilket kan gøre der bliver åbnet lidt flere pakker taget det dårlige TOTW i betragtning.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 13. mar 2013 19:57

Håber prisen på Papadopoulos bliver lav, kunne være ret sjovt at smide ham sammen med IF Sokratis fra Werder Bremen, og have et lidt anderledes hold.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf WozziFuzz » 13. mar 2013 20:00

Okay, har kigget lidt på leaderbords i UT. Jeg synes det virker helt vildt. Nuvel, der er ikke noget galt i at spille meget, og det må da være konge at være på et Internationalt leaderboard i et spil. Alt respekt til det. Men kan det virkelig passe, at man kan have 4100-?-90 (sejre, uafg, nederlag) - ? Hva sker der var? Spiller de kun Offline kampe? Eller snyder de? Hvis det er tilfældet at det er med snyd at de ligger der, rejser det en masse spørgsmål. F.eks: Hvordan kam de få lov (EA, Microsoft) - overhovedet at ligge der hvis det er snyd. Eller... Er de bare så vanvittigt gode? Hva mener I.?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf chr-dk » 13. mar 2013 22:50

Hæhæ undskyld alle Torres fans herinde men jeg har endelig fået solgt ham han virkede slet ikke for mig desværre :)

Kunne godt være jeg skulle prøve Podolski :D
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Buktu » 13. mar 2013 23:38

Jeg gider snart ikke mere, jeg ved ikke hvorfor jeg fra den ene dag til den anden går fra at vinde 1 division sådan hver anden gang med lidt held, til nu at have rykket ned og op mellem 1 og 2 division sådan en 3-4 gange i træk.

Et eller andet er der sket, jeg er bare ikke sikker på hvad. Jeg kan jo for dælen ikke være dårligere nu end jeg var for 150 kampe siden... :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 14. mar 2013 08:01

Jeg vil gerne prøve at tage foliehatten på og komme med mit bud på hvorfor der sker underlige ting, udfra hvad jeg selv har oplevet i mine kampe. Der er flere forskellige scenarier, og det er slet ikke sikkert nogen af dem passer.

1. Skill level
Du har en form for skill level, som udregnes udfra din win/loss ratio. Du møder dem som har samme skill level i samme division. Der er rigeligt med spillere til at dette burde kunne lade sig gøre. Dette kan forklare hvorfor man syntes modstanderens niveau ændres ind i mellem. Vinder du f.eks. Division 1 rykker du automatisk op i skill niveau møder sværere modstandere, hvilket gør at folk ofte er rykket ned sæsonen efter.
Jeg ved ikke hvor mange kampe der skulle til for at man kan rykke op/ned i skill level, for det virker også til at have fortsat for mig i 2. division et par gange. Men næsten hver gang jeg har vundet 1. division har det været svært den efterfølgende sæson.
I går overlevede jeg 2. division med nødt og næppe og pludselig kunne jeg godt vinde kampe. Måske jeg så er røget et skill level ned? Er 2-1-1 nu efter 4 kampe.

2. Handikap
Når du bliver matched op med en modstander, så sker der en eller anden form for ændring i stats som brugeren ikke kan se. Det såkaldte handikap som EA påstår ikke findes. Har jeg f.eks. et 85 hold og møder et 81 hold, så tror jeg at ens stats bliver udlignet på en måde.
Altså at alle mine spilleres stats f.eks. ganges med 0.8, så mine spillere bliver dårligere i alle stats, så kampen er mere lige. Eller også ganges modstanderens stats med f.eks. 1.2.
Det første virker dog som mest som tilfældet fra min side, da mine spillere bliver uduelige til afleveringer, afslutninger, tacklinger osv. når jeg møder et dårlige hold. Syntes også at jeg har oplevet mine spillere blev bedre (Da jeg selv havde 81-82 hold) og mødte 85 hold. Sjovt nok oplever jeg også tit at det sker underlige ting i disse kampe, såsom jeg konstant rammer stolpen, mine spillere laver dumme straffe som knapt er der, målmanden giver massere af bouncere og sådan. Det kan dog være pga. stats.
Jeg spillede mod et 87 hold i går og han havde 7 afslutninger, men INGEN af dem ramte mål eller var tæt på. Det virker helt absurd. Det kan selvfølgelig være en ven, bror eller lignende som har spillet, men du kommer ikke til 1. division hvis du ikke kan styre skud knappen.

Jeg har også flere gange oplevet at heldet lige pludselig vender i kampen. Jeg har tit selv oplevet at mit hold i starten har spillet af lort, og pludselig så henter jeg en 2-3 måls føring på 10 min.
Det er også sket mange gange omvendt hvor jeg har været foran og haft fuldstændig styr på kampen, for så pludselig at falde helt sammen og lukke 2-3 mål ind på kort tid.
Dette ser man jo også i rigtige fodboldkampe, og man kunne sagtens forestille sig der var bygget en eller anden form for "hjælp" ind som kommer i nogle kampe.
For har også oplevet mit hold har været håbløst i en hel kamp hvor jeg så har tabt 5-0 fordi alt går galt.

3. Lag
Nogen gange kunne det også tyde på at lag har skylden for de underlige ting i kampen. Ind i mellem når jeg spiller virker det som om modstanderen ved hvad jeg gør HVER gang. Jeg mener selv jeg spiller rimelig uforsigeligt da jeg ikke bare stormer ned at fløjen og laver indlæg hver gang, eller laver stikninger i dybden osv.
Nogen gange gennemskuer de hvad jeg gør hver gang, og får løbet i mellem, også selvom jeg ikke laver den mest åbenlyse aflevering.
Det jeg mener er at det man ser på sin egen skærm måske kan være et ½ sekund forsinket i forhold til det han ser på sin skærm hvis han er host. Og han så kan reagerer udfra det.
Det føles også som om det sker til min fordel ret ofte, især om aftenen, og det kan være når jeg er host.
Når jeg har disse kampe er det også som om mine spillere ikke altid vælger den bedste aflevering. Nogen gange kan det være i en helt anden retning selvom jeg er sikker på jeg peger den egen retning. Det sker aldrig i de kampe hvor jeg føler jeg har "fordelen"

4. Hjemmebanefordel
Alt efter hvilket stadion man har, får man en form for moral boost i følge kortet. Føler ind i mellem at jeg har lidt mere held på hjemmebane end ellers, får nogle billige straffe eller får smidt en kasse ind ufortjent til sidst i kampen.

5. Kemi og kort boost
Jeg har næsten alle trænerkort som giver + i forskellige stats og spiller altid med fuld kemi, så det er ikke rigtigt muligt for mig at vurdere om dette har nogen indvirkning. Måske i andre har nogle erfaringer?

6. Dårlige dage
Nogen dage spiller jeg bare ringe, og er for langsom til at opfatte hvad der sker. Min mand er helt fri for mål men inden jeg opfatter det har jeg trykket aflever selvom det er den dummeste løsning.
Jeg får gået helt forkert af modstanderen selvom han egentlig gør det eneste logiske som er muligt. Disse dage taber jeg også kampe selvom jeg føler at jeg har fordelen i kampen. Og spiller man så en dårlige kamp bliver man frustreret og spiller lige så dårligt i den næste og så kommer man ind i en ond cirkel.

7. Kamptidspunktet
Spiller du i prime time om aftenen og weekenden så er niveauet meget svingende. Nogen gange rammer du pro spillere, andre gange casual spillerne som egentlig kun spiller FUT pga. trading delen.
Når jeg spiller i prime time oplever jeg ofte at jeg har nemmere kampe hvor jeg udspiller modstanderen fuldstændig, hvor i mod hvis jeg spiller i dagstimerne på hverdagene eller om natten i weekenden så møder jeg pro spillerne som spiller på alle tidspunkter af døgnet.
Uden for prime time syntes jeg ofte jeg har store problemerne da spillerne simpelthen bare er bedre.


Der er selvfølgelig huller i alle ovenstående ting som jeg ikke kan forklare. Dette er udelukkende MIT bud på hvorfor man nogen gange oplever mærkelige ting. Det er langt fra sikkert at nogle af ovenstående ting er korrekte, men jeg føler at nogen af tingene i hvert fald sker.

TL;DR
Cena er dårlig og taber kampe, så han leder efter undskyldninger for hvorfor han taber :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Haugboelle » 14. mar 2013 09:53

Cena skrev:Jeg vil gerne prøve at tage foliehatten på og komme med mit bud på hvorfor der sker underlige ting, udfra hvad jeg selv har oplevet i mine kampe. Der er flere forskellige scenarier, og det er slet ikke sikkert nogen af dem passer.

1. Skill level
Du har en form for skill level, som udregnes udfra din win/loss ratio. Du møder dem som har samme skill level i samme division. Der er rigeligt med spillere til at dette burde kunne lade sig gøre. Dette kan forklare hvorfor man syntes modstanderens niveau ændres ind i mellem. Vinder du f.eks. Division 1 rykker du automatisk op i skill niveau møder sværere modstandere, hvilket gør at folk ofte er rykket ned sæsonen efter.
Jeg ved ikke hvor mange kampe der skulle til for at man kan rykke op/ned i skill level, for det virker også til at have fortsat for mig i 2. division et par gange. Men næsten hver gang jeg har vundet 1. division har det været svært den efterfølgende sæson.
I går overlevede jeg 2. division med nødt og næppe og pludselig kunne jeg godt vinde kampe. Måske jeg så er røget et skill level ned? Er 2-1-1 nu efter 4 kampe.

2. Handikap
Når du bliver matched op med en modstander, så sker der en eller anden form for ændring i stats som brugeren ikke kan se. Det såkaldte handikap som EA påstår ikke findes. Har jeg f.eks. et 85 hold og møder et 81 hold, så tror jeg at ens stats bliver udlignet på en måde.
Altså at alle mine spilleres stats f.eks. ganges med 0.8, så mine spillere bliver dårligere i alle stats, så kampen er mere lige. Eller også ganges modstanderens stats med f.eks. 1.2.
Det første virker dog som mest som tilfældet fra min side, da mine spillere bliver uduelige til afleveringer, afslutninger, tacklinger osv. når jeg møder et dårlige hold. Syntes også at jeg har oplevet mine spillere blev bedre (Da jeg selv havde 81-82 hold) og mødte 85 hold. Sjovt nok oplever jeg også tit at det sker underlige ting i disse kampe, såsom jeg konstant rammer stolpen, mine spillere laver dumme straffe som knapt er der, målmanden giver massere af bouncere og sådan. Det kan dog være pga. stats.
Jeg spillede mod et 87 hold i går og han havde 7 afslutninger, men INGEN af dem ramte mål eller var tæt på. Det virker helt absurd. Det kan selvfølgelig være en ven, bror eller lignende som har spillet, men du kommer ikke til 1. division hvis du ikke kan styre skud knappen.

Jeg har også flere gange oplevet at heldet lige pludselig vender i kampen. Jeg har tit selv oplevet at mit hold i starten har spillet af lort, og pludselig så henter jeg en 2-3 måls føring på 10 min.
Det er også sket mange gange omvendt hvor jeg har været foran og haft fuldstændig styr på kampen, for så pludselig at falde helt sammen og lukke 2-3 mål ind på kort tid.
Dette ser man jo også i rigtige fodboldkampe, og man kunne sagtens forestille sig der var bygget en eller anden form for "hjælp" ind som kommer i nogle kampe.
For har også oplevet mit hold har været håbløst i en hel kamp hvor jeg så har tabt 5-0 fordi alt går galt.

3. Lag
Nogen gange kunne det også tyde på at lag har skylden for de underlige ting i kampen. Ind i mellem når jeg spiller virker det som om modstanderen ved hvad jeg gør HVER gang. Jeg mener selv jeg spiller rimelig uforsigeligt da jeg ikke bare stormer ned at fløjen og laver indlæg hver gang, eller laver stikninger i dybden osv.
Nogen gange gennemskuer de hvad jeg gør hver gang, og får løbet i mellem, også selvom jeg ikke laver den mest åbenlyse aflevering.
Det jeg mener er at det man ser på sin egen skærm måske kan være et ½ sekund forsinket i forhold til det han ser på sin skærm hvis han er host. Og han så kan reagerer udfra det.
Det føles også som om det sker til min fordel ret ofte, især om aftenen, og det kan være når jeg er host.
Når jeg har disse kampe er det også som om mine spillere ikke altid vælger den bedste aflevering. Nogen gange kan det være i en helt anden retning selvom jeg er sikker på jeg peger den egen retning. Det sker aldrig i de kampe hvor jeg føler jeg har "fordelen"

4. Hjemmebanefordel
Alt efter hvilket stadion man har, får man en form for moral boost i følge kortet. Føler ind i mellem at jeg har lidt mere held på hjemmebane end ellers, får nogle billige straffe eller får smidt en kasse ind ufortjent til sidst i kampen.

5. Kemi og kort boost
Jeg har næsten alle trænerkort som giver + i forskellige stats og spiller altid med fuld kemi, så det er ikke rigtigt muligt for mig at vurdere om dette har nogen indvirkning. Måske i andre har nogle erfaringer?

6. Dårlige dage
Nogen dage spiller jeg bare ringe, og er for langsom til at opfatte hvad der sker. Min mand er helt fri for mål men inden jeg opfatter det har jeg trykket aflever selvom det er den dummeste løsning.
Jeg får gået helt forkert af modstanderen selvom han egentlig gør det eneste logiske som er muligt. Disse dage taber jeg også kampe selvom jeg føler at jeg har fordelen i kampen. Og spiller man så en dårlige kamp bliver man frustreret og spiller lige så dårligt i den næste og så kommer man ind i en ond cirkel.

7. Kamptidspunktet
Spiller du i prime time om aftenen og weekenden så er niveauet meget svingende. Nogen gange rammer du pro spillere, andre gange casual spillerne som egentlig kun spiller FUT pga. trading delen.
Når jeg spiller i prime time oplever jeg ofte at jeg har nemmere kampe hvor jeg udspiller modstanderen fuldstændig, hvor i mod hvis jeg spiller i dagstimerne på hverdagene eller om natten i weekenden så møder jeg pro spillerne som spiller på alle tidspunkter af døgnet.
Uden for prime time syntes jeg ofte jeg har store problemerne da spillerne simpelthen bare er bedre.


Der er selvfølgelig huller i alle ovenstående ting som jeg ikke kan forklare. Dette er udelukkende MIT bud på hvorfor man nogen gange oplever mærkelige ting. Det er langt fra sikkert at nogle af ovenstående ting er korrekte, men jeg føler at nogen af tingene i hvert fald sker.

TL;DR
Cena er dårlig og taber kampe, så han leder efter undskyldninger for hvorfor han taber :)



Selvom jeg kan nikke genkendende til meget af det og også selv har følt underlige ting, så tror jeg bare man nogle kampe er ukoncentreret, uforberedt, mangler fitness, undervurderer modstanderen osv osv. Selvfølgelig er der lag i nogle kampe og det kan være sindsygt generende, men synes jeg kan se på modstanderens spil at han oplever det samme.

Mht at spillerne nogle gange skyder modsat osv, så tænker jeg at en spiller som feks har 80 i passing rammer det meste og kan lave nogle lækre afleveringer indimellem, men han har ikke 100 og kan derfor sagtens lave fejl (dem som ikke er ens egen ;)) og sådan tænker jeg det er overalt på banen, deres stats er jo ikke 100 på alle områder, ergo fejl vil opstå, og selv om de havde 100, så er det stadig også kun en indikation om hvor god en spiller er til det givne, ikke at der ikke kan opstå fejl.

Trak en ekstra pakke igår og fik sku Buffon, første store træk (omend det i 50.000 krs klassen) så det lækkert :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 14. mar 2013 10:01

Haugboelle skrev:
Selvom jeg kan nikke genkendende til meget af det og også selv har følt underlige ting, så tror jeg bare man nogle kampe er ukoncentreret, uforberedt, mangler fitness, undervurderer modstanderen osv osv. Selvfølgelig er der lag i nogle kampe og det kan være sindsygt generende, men synes jeg kan se på modstanderens spil at han oplever det samme.

Mht at spillerne nogle gange skyder modsat osv, så tænker jeg at en spiller som feks har 80 i passing rammer det meste og kan lave nogle lækre afleveringer indimellem, men han har ikke 100 og kan derfor sagtens lave fejl (dem som ikke er ens egen ;)) og sådan tænker jeg det er overalt på banen, deres stats er jo ikke 100 på alle områder, ergo fejl vil opstå, og selv om de havde 100, så er det stadig også kun en indikation om hvor god en spiller er til det givne, ikke at der ikke kan opstå fejl.

Trak en ekstra pakke igår og fik sku Buffon, første store træk (omend det i 50.000 krs klassen) så det lækkert :)


Den med manglende Fitness spiller aldrig ind her, da jeg næsten altid spiller på 100% da jeg har gode subs på alle pladser, men de andre ting kan du have ret i. Selvom jeg også er stoppet med at undervurdere modstanderholdet, da jeg ved at jo dårligere holdet ser ud, jo sværere bliver kampen.

Det med laggen har du helt ret i. Det er begge veje det problem opstår. Ind i mellem laver modstanderen også underlige ting som kunne tyde på lag.
Enig med at de ikke har 100 i passing, men nogle af dem er simpelthen for underlige til det kan skyldes stats efter min mening.

Lækkert med Buffon. Han er blandt de 10% af spillere som rent faktisk giver en god spand coins, hvor du kan få nogle spillere for de coins du får.
Vil du ikke prøve at linke til dit hold?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf WozziFuzz » 14. mar 2013 11:31

Er færdig med konspirations-teorier :-D spiller bare......
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 14. mar 2013 12:02

WozziFuzz skrev:Er færdig med konspirations-teorier :-D spiller bare......


Samme her, brokker mig gerne når der sker noget bullshit, hvilket der ofte gør, men stadig. Håber bare de afskaffer divisions til næste år, eller i hvert fald genindfører single matches som i 12eren, der var ikke HELT så meget pace abuse. Speaking of which, har lige investeret i SIF Christian Benitez.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron