Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf WozziFuzz » 13. mar 2013 08:38

Haugboelle skrev:Hey gutter

Købte lige bonus edition ved Elgiganten, da det fifa jeg havde var lånt på biblioteket.

Der følger 2200 fifa point med, hvilke guldpakker ville i blæse dem af på? 100, 150 eller 350 point pakkerne? Hvor er chancen for gevinst størst. Hygge :-)


Helt klart gå efter 350'erne! Det er kun spillereener jeg ;).
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf WozziFuzz » 13. mar 2013 08:45

*Kun spillere mener jeg ;).
--> Kæft jeg håber der EN DAG er en fra denne her tråd, som får en IF i en pakke eller bare en spiller til over 100k. Synes altid det er på Playstation der bliver åbnet nogle vilde pakker på som de ligger ud på youtube. Måske er det bare mig.;)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Haugboelle » 13. mar 2013 08:51

WozziFuzz skrev:*Kun spillere mener jeg ;).
--> Kæft jeg håber der EN DAG er en fra denne her tråd, som får en IF i en pakke eller bare en spiller til over 100k. Synes altid det er på Playstation der bliver åbnet nogle vilde pakker på som de ligger ud på youtube. Måske er det bare mig.;)


Ja det kunne være fantastisk :-) også fordi mit serie a hold er der hvor videre udbyggelse koster kassen. Di natale er dyreste køb til 45k.

Men blir nok 6 pakker til, 350 så, hvor mange garanterede rares er deri?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 13. mar 2013 08:52

Haugboelle skrev:
WozziFuzz skrev:*Kun spillere mener jeg ;).
--> Kæft jeg håber der EN DAG er en fra denne her tråd, som får en IF i en pakke eller bare en spiller til over 100k. Synes altid det er på Playstation der bliver åbnet nogle vilde pakker på som de ligger ud på youtube. Måske er det bare mig.;)


Ja det kunne være fantastisk :-) også fordi mit serie a hold er der hvor videre udbyggelse koster kassen. Di natale er dyreste køb til 45k.

Men blir nok 6 pakker til, 350 så, hvor mange garanterede rares er deri?


Gå et par sider tilbage, der fik jeg en 100k+ spiller, men mine to IF's i år har været nul og niks værd, udover discards.

@Haug: Jeg mener der er 12 spiller og deraf 3 garanterede rares, men de pakker tilbydes da ikke lige nu?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Haugboelle » 13. mar 2013 09:14

tue69 skrev:
Haugboelle skrev:
WozziFuzz skrev:*Kun spillere mener jeg ;).
--> Kæft jeg håber der EN DAG er en fra denne her tråd, som får en IF i en pakke eller bare en spiller til over 100k. Synes altid det er på Playstation der bliver åbnet nogle vilde pakker på som de ligger ud på youtube. Måske er det bare mig.;)


Ja det kunne være fantastisk :-) også fordi mit serie a hold er der hvor videre udbyggelse koster kassen. Di natale er dyreste køb til 45k.

Men blir nok 6 pakker til, 350 så, hvor mange garanterede rares er deri?


Gå et par sider tilbage, der fik jeg en 100k+ spiller, men mine to IF's i år har været nul og niks værd, udover discards.

@Haug: Jeg mener der er 12 spiller og deraf 3 garanterede rares, men de pakker tilbydes da ikke lige nu?


Hazard ik?

Der er pt pakker til 25000/350 med 25 spillere i, kan bare ikke huske hvor mange rares. Eller en pakke er måske allerede væk igen?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 13. mar 2013 10:00

Haugboelle skrev:Hazard ik?

Der er pt pakker til 25000/350 med 25 spillere i, kan bare ikke huske hvor mange rares. Eller en pakke er måske allerede væk igen?


Okay dem kan jeg ikke se på web-appen. Jeg ved at der var en 25k pakke med 12 spillere i, heraf 3 rares, men den der kender jeg ikke.

Og nope, det var Vidic, han røg til 115k. :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Haugboelle » 13. mar 2013 10:06

tue69 skrev:
Haugboelle skrev:Hazard ik?

Der er pt pakker til 25000/350 med 25 spillere i, kan bare ikke huske hvor mange rares. Eller en pakke er måske allerede væk igen?


Okay dem kan jeg ikke se på web-appen. Jeg ved at der var en 25k pakke med 12 spillere i, heraf 3 rares, men den der kender jeg ikke.

Og nope, det var Vidic, han røg til 115k. :)


Ah ja, fedt fedt :-)

Må hjem og se, kan være den er væk igen.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 13. mar 2013 12:56

WozziFuzz skrev:*Kun spillere mener jeg ;).
--> Kæft jeg håber der EN DAG er en fra denne her tråd, som får en IF i en pakke eller bare en spiller til over 100k. Synes altid det er på Playstation der bliver åbnet nogle vilde pakker på som de ligger ud på youtube. Måske er det bare mig.;)


Jeg har fået to Aguero i FUT 13, tror nok jeg har nævnt det begge gange i den her tråd, og fik det på video den anden gang :) Jeg har dog efterfølgende brugt ca. 400k på pakker.. :(
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 13. mar 2013 14:08

Jeg tror den bedste jeg har fået er Iniesta som jeg kun fik 50k for. Jeg har bare ikke held i de lorte pakker.
Hele mit nuværende hold er købt med coins bortset fra Vermalen som jeg fik i en pakke. Men han er kun 4. mand på CB.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Haugboelle » 13. mar 2013 16:06

15 pakker åbnet, all crap! Piv piv.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Haugboelle » 13. mar 2013 16:07

Indlæg 1000 yay B-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf chr-dk » 13. mar 2013 16:34

Er der nogle der har nogle forslag
Billede

Har prøvet med Agüero istedet for Balotelli men det gik ikke så godt. Har overvejet Maicon istedet for Walker men ved det ikke helt? Er fint tilfreds med Hart på målet :)
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf WozziFuzz » 13. mar 2013 18:04

chr-dk skrev:Er der nogle der har nogle forslag
Billede

Har prøvet med Agüero istedet for Balotelli men det gik ikke så godt. Har overvejet Maicon istedet for Walker men ved det ikke helt? Er fint tilfreds med Hart på målet :)


Jeg synes at Fernando Torres er for vild! (Ja jeg er nok fan), men han er min topscorer!! Prøv ham i det mindste oppe ved siden af Hazard ;) han er ikke ret dyr.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Jomuhs » 13. mar 2013 18:10

chr-dk skrev:Er der nogle der har nogle forslag
Billede

Har prøvet med Agüero istedet for Balotelli men det gik ikke så godt. Har overvejet Maicon istedet for Walker men ved det ikke helt? Er fint tilfreds med Hart på målet :)

Hvis du har lidt monetos til overs (eller mange) så køb Gervinho MOTM. Jeg ved ikke om han er god eller dårlig... But he sure is sexy :wink:
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 13. mar 2013 18:32

chr-dk skrev:Er der nogle der har nogle forslag
Billede

Har prøvet med Agüero istedet for Balotelli men det gik ikke så godt. Har overvejet Maicon istedet for Walker men ved det ikke helt? Er fint tilfreds med Hart på målet :)


Jeg kan også slå et slag for Torres. Han er også topscorer på mit hold.
Jeg ville dog nok vælge Podolski når du kun spiller med 1 mand på toppen da han er stærk fysisk.

---------------------------

Næste år vil jeg foreslå de ændrer navnet til Pace team i stedet for Ultimate Team.
Jeg har spillet 5-7 kampe i dag og i ALLE kampe har Santana eller Kaboul været i forsvaret. Og de er umulige at løbe fra, selv for min hurtigste mand Podolski selvom han har et forspring.
Og så helt fremme har de typer Remy, Wellinton, Emenike eller andre klamme pace spillere til under 5000 coins hvor de bare laver LB+Y konstant.

Hvis ikke pace får mindre effekt næste år så gider jeg ikke bruge så meget tid på at få gode spillere, når man kan vinde næsten alle kampe med et hold til maks 20k. Man føler sig sku lidt til grin når man får tæv af et silver pace hold som har 79 i overall. Og når handikap alligevel drosler ens hold ned kan det slet ikke svare sig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron