Xboxlife forum

NBA 2K13 & NBA Live 13

For sport fanatikere.

NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 13. sep 2012 16:19

Hey NBA og basketball fans!
Nu er det snart tid til årets sports spil for os ballers. Og i år er vi så heldige at have to titler at vælge imellem, EA er nemlig tilbage i spillet og udgiver NBA Live 13. Med annulleringen af Elite 11, så har vi ikke set skyggen af EA, før nu. NBA 2K har, sat sine spor i mellemtiden og ligger tungt på markedet.

Lad os starte med NBA Live 13

Spillet er udsat på ubestemt tid og rygterne går på at spillet vil blive en Arcade titel.
Umidelbart årsag til hvorfor EA ville udgive til som Arcade
Da EA ikke har været på basketball scenen i lang tid og ikke vil risikere at lave en retail titel, som ikke får nogen success. Derfor udgives det som Arcade. Er der success, ved EA til Live 14, at der stadig er et marked, fanbase og publikum for at Live serien kan vende tilbage som retail spil

I stedet for at ramse alle de nye features og områder EA har udtalt de ligger deres fokus på, får i nogle videoer.
http://www.youtube.com/watch?v=RtxQgNVKEao
Her er et link til den 10 minutter lange leaked gameplay fra Live 13.
"The video appears to be captured from a pre-alpha build months ago and is not an official EA Sports release. It does not represent a final build or feature set for NBA Live."

http://kotaku.com/5936592/it-lives-here ... ba-live-13

______________________________________________________________________________________

Så over til NBA 2K13

NBA 2K13 udkommer den 5. Oktober og modsat til Live, har 2K pumpet videoer ud fra deres guldklump 2K13
Så jeg vil efter billedet, linke til trailers og artikler om 2K13.

Billede






Developer Series
Developer Insight #1 - Gameplay, Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=l-u0C0G9BXI
Developer Insight #2 - Gameplay, Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=n-HCtSinpLI
Developer Insight #3 - Animations
http://www.youtube.com/watch?v=prWo0eaQ2VE
Developer Insight #4 - MyCAREER
http://www.youtube.com/watch?v=7DuLeJ2MJpE

Inde på Operationsports.com - er der postet en masse billeder, både officelt udgivet af 2K og screenshots fra trailerne og videoerne - samt en masse andre videoer.
http://www.operationsports.com/media/956/nba-2k13/
Og her kan i finde alle de artikler de har skrevet.
http://www.operationsports.com/games/891/nba-2k13/

______________________________________________________________________________________

Hvad siger i til det? Hvilken titel er i mest spændt på? Har i allerede bestemt jer? Håber i på at Live 13 kan overraske og give 2K konkurrence? Og lad os alle hjælpes ad med at finde det mest optimale sted at købe spillet. :)

Game.co.uk - 325 kr. (ekskl.. fragt) Dog ser det ud til at, det er uden All Star Content
zavvi.com - 306 kr. (ekskl.. fragt) Inklusiv All Star Content
Shopto.net - 352 kr. (ekskl. fragt) Inklusiv All Star Content
El-Giganten.dk - 419 (gratis fragt) Inklusiv All Star Content

Jeg skal nok opdatere tråden med nyt content. :)
Senest rettet af NimaAKaJoJo 19. sep 2012 03:32, rettet i alt 4 gange.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf Aaliyahchili » 13. sep 2012 19:54

Jeg er selv til nba live,men efter at have set nba live 13 og læst kommentarer fra den ,så bliver det NBA 2K13 fra min side....havde ellers glædet mig til nba live,men det ligner jo en klon af nba live 10....

Cavs all the way......:)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 13. sep 2012 20:01

Nu synes jeg personligt at mange af de kommentarer og youtube videoer af folk der flaimer live er lige tidlige nok..
Man har set én video af Live, om den så er gammel, ny eller hvad det er. Synes jeg ikke man kan bedømme om det godt eller skidt.
Den gameplay video der er blevet leaked, synes jeg ser positiv ud.. Kan godt være nogle af animationerne, AI'en osv ikke er perfekt, men det bliver vel rettet. Jeg håber Live overrasker og giver 2K konkurrence, så man har lidt mere at vælge imellem..

2K ser skide godt ud og nogle af de nye tiltag virker rigtig lovende!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf heinstach » 13. sep 2012 20:08

Jeg har altid været mest til Live-serien, men 2K-serien er selvfølgelig også superfed. Satser lidt på at få dem begge i år.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 13. sep 2012 21:55

God video der forklare en masse fra den seneste delevoper video, der omhandler MyCareer

NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 13. sep 2012 22:03

Så der nyt fra NBA Live 13, nemlig en trailer!
Man kan ikke sige meget ud fra traileren, ud over at spillerne ligner virkelig godt og grafikken er flot.. Håber på gameplay videoer inden længe.

NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 14. sep 2012 13:45

2K13!!! Flere af spillerne i Live ligner bodybuildere med deres brede skuldre... Og alle med forstand på nba, ved tony parker ikke er buffed... Og så lyder my player/my career virkelig fedt i år...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 14. sep 2012 16:37

Jeg tror også at jeg hopper på 2K13 i år, med mindre Live virkelig overrasker..

Sidste år introducerede 2K, gamle legendariske hold. Efter OL i år og snakken om Dream Team 92 og årets hold. Har 2K selvfølgelig inkluderet begge hold, så man endelig kan se dem head to head!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf Aaliyahchili » 14. sep 2012 16:53

Har lige læst at NBA live 13 bliver udskudt og der er ikke nogen ny dato på trapperne .... NBA 2K13- NBA live 13 1-0
Har stadig NBA Elite demoen liggende og troede virkelig at EA på 2 år ville give os noget super lækkert,men det ser desværre ikke sådan ud :(
Men med udsigten til en ny sæson af NBA og NBA 2K13 så er det jo ikke så skidt alligevel :)

Bliver spændende at se om Lakers kan give Heat modstand nu når Howard er landet i LA (hvis han altså bliver klar)
Håber stadig at mine drenge kan tage røven på alle og tage titelen i år ;)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 14. sep 2012 20:21

Det er virkelig sært EA ikke kan lave et basketballspil der kan hamle op med 2K... Var meget til de gamle NBA Live, men så snart jeg prøvede 2K, var jeg omvendt... Håber da EA får smidt et godt spil på gaden på et tidspunkt, kunne være rart med et gensyn med NBA Live...

Lakers ser vildt stærke ud på papiret... En Lakers-Heat finale ligger lidt i kortene... Men i år bliver året hvor New York Knicks endelig får det til at fungere optimalt :)
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 14. sep 2012 21:35

Er er en artikel om det
http://kotaku.com/5943075/nba-live-13-i ... n-canceled

Men det er fandme surt, de ikke kan finde ud af det... Med det sagt, ser det virkelig ud til at 2K har fået rettet op på de fejl der drev en til vanvid i 2K12.. Jeg glæder mig virkelig meget til at prøve det og forhåbentlig kommer der en demo i løbet af næste uge.. :)

Lakers kan blive rigtig rigtig giftige i år!
Se den første før den anden, da han ikke dækker det samme i dem begge og nævner ting fra den første i video 2.






Tmac er til prøvetræning i Spurs, og jeg vil elske at se ham der.. Hvis nogen kan udnytte det Tmac har i sig, så er det coach Pop!

@Steffen, Tmac skal vidst også til prøvetræning i Knicks. :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 15. sep 2012 01:59

NimaAKaJoJo skrev:@Steffen, Tmac skal vidst også til prøvetræning i Knicks. :)


Yes det har jeg godt læst... Håber for hans skyld han tager til SA... De har det med at få det bedste ud af aldrende spillere... Så så jeg hellere NY hentede Kenyon Martin...

Det bliver rigtig spændende i år... Der er rykket godt rundt på nogle stjernespillere... Bliver fedt at se Philly og Brooklyn... Og ikke mindst Denver, som jeg forudser til at være det mest underholdende hold i år... Deres formodede starting lineup er så vanvittig atletisk...

Topic: håber ihvertfald de har arbejdet med afleveringerne, så man ikke nogle gange (ofte) spiller bolden til den stik modsatte side af hvad man beder om... Og for guds skyld, fix den fejl med at man klæber fast til modstanderne når man skal løbe systemer...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 15. sep 2012 10:40

Da han han er min all time favorit spiller og spurs er tha team for mig. Så kunne jeg ikke ønske mig mere.. Tmac er én af de få spillere i NBA der virkelig fortjener en ring..

Glem ikke Wovles og Hornets. Wolves har jo fået skrabet et vandvittig hold sammen, fatter det slet ikke..

Topic: De har mere arbejdet på at AI ikke stiller sig i dumme positioner, og at modstanderne ikke bare pludselig kan vende sig og steal bolden, hvis de ikke engang vender mod bolden. Der er kommet manual bounce pass. (fan-fucking-finally! noget jeg har haft ville i virkelig mange år) De har jo fjernet ekstremt mange af deres bump animationer, så spillet skulle køre en hel del mere flydende.. :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 15. sep 2012 14:48

Hornets er afhængige af at Gordon holder sig skadesfri... De kunne nemt snige sig med i playoffs om et par sæsoner tror jeg... Har ikke den store fidus til det bliver i år... Der er for mange gode hold i west, men NO er et hold man lige skal holde øje med de næste par år...
Wolves ved jeg ikke helt hvad jeg skal mene om... På papiret her de en god chance for at komme i slutspillet... Men det gik så grueligt galt for dem da Rubio blev skadet... Tror måske de skal bruge en sæson eller to for at være rigtige farlige, men de har alt der skal til for at kunne drille stort set hvert hold...
T-Mac kunne jeg også godt unde en ring... Her kan man da tale om en karriere ødelagt af skader... Ville så gerne have set hvad han kunne have drevet det til... Tror han kunne være blevet nævnt sammen med de allerbedste scorere nogensinde... Man kan ikke andet end at elske en mande der scorer 13 point på 35 sekunder... Det vildeste jeg har set i NBA!

Ud med bumps! Det irriterer mig at det kan tage 7-8 sekunder at komme fra den ene side af banen til den anden... Bounce-pass bliver fedt... Har jeg også savnet... Bliver spændende at se hvordan den nye styring fungerer... Noget af et sats at lave om, men de må vide hvad de gør :)
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 15. sep 2012 19:54

Du har helt ret med både Hornets og Wolves.. De to hold er begge på papiret gode, dog skal der nok en sæson eller to til så de kan begynde at lege med de store.. Dog tror jeg Wolves, overrasker i år.. Jeg er virkelig imponeret over deres rooster.
Det kunne han without a doubt! Jeg håber Pop & Co. signer ham..

Styringen vil give en meget mere kontrol, det jo samme analog layout, som i Elite.. Skyde og drible med højre og bevæge din mand med venstre.. :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron