Xboxlife forum

FIFA 13 Tråden

For sport fanatikere.

FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 7. maj 2012 19:59

Så er de første detaljer til dette års FIFA spil rullet ind, samt Screenshots!

Enjoy!

EA’s revealed the first details of FIFA 13, as well as releasing a few new screens for the game.

Speaking at a recent event in London, producer David Rutter, revealed five major improvements to this years game, including:

More realistic ball control, which will make it more difficult to control a receiving ball with your player, meaning how well you do to control the ball will depend on the strength, speed, ball height and the technical skills of your player.

Another improvement is to Player Impact, this means that all players challenges will be much more realistic, thanks in part to a new set of impact values ​​has been added at the hip and the upper body area.

Complete Dribble, meanwhile, will do away with FIFA 12′s dribble by changing direction habit, making for much more realistic dribbling action. While Tactical Free-Kicks will allow for up to three players to gather around the ball and make fun of the opponent’s defence and goalie. You can now also feint a direct shot and adjust it to a player who comes off the wall.

Finally, Attacking AI, has also been improved meaning that CPU-controlled players now make better running and better better options for passing the ball.


Indtil jeg lige har fixet billederne, så højreklik og tryk "Vis billede".

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf mathiasd » 7. maj 2012 21:47

Shiiiiit.. det billede af kampen ser sweet ud!!!!! Glæder mig allerede!
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 8. maj 2012 06:45

Det lyder da som nogle spændende ændringer :) Jeg må ærgligt indrømme at jeg ikke får særlig meget ud af billederne. Jeg håber dog på at serverne bliver forbedret. Jeg håber også at impact engine også får en tur, for spillet bugger alt for meget. Derudover skal der også gøres noget ved 1v1 situationerne mellem målmand og fx. angriber, for hvis man prøver at prikke bolden forbi målmanden skal man nok ikke regne med at få straffe når han flænser begge ben af en. :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf daniel » 8. maj 2012 09:50

Dommeren skal blive meget bedre men det er jo ikke noget nyt
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf JacDG » 8. maj 2012 14:37

Finally, Attacking AI, has also been improved meaning that CPU-controlled players now make better running


Blev ret glad da jeg læste det, i Fifa 12 driver mig til vanvid når CPU'en ikke laver nogle ordenlig løb, men bare falder tilbage istedet for at tilbyde sig ved at løbe den korrekte vej foran eller bag ved forsvarsspilleren.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. maj 2012 21:09

En ting som bare SKAL forbedres er spillernes evne til at tæmme en bold med ryggen til bolden - MAN KAN ALTSÅ IKKE DET VI SER I FIFA - det er alt for nemt og urealistisk at pille en høj bold ned med ryggen til bolden, og selv dårligere spillere piller bare en høj tværaflevering ned mens de kommer løbene med ryggen til bolden - endda nogle gange med brystet! WTF! Det ser så urealistisk ud.
Det burde kun være verdensstjerner med over 90 overall der skulle kunne lave sådan en tæmning med bolden.

-og bedre dommere tak!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Mosaiieby » 8. maj 2012 21:22

Kunne godt tænke mig at de fjernede de her knapper jeg kalder p0wn-knapper.

Finesse shot (RB + B) eksempelvis, som gør det bliver en 100% scoring hver gang. Selv med manuel controls synes jeg. Og man kan bare se målmanden bliver mongol fordi en spiller har brugt finesse shot. lame.

Det samme med de klamme høje stikninger, som jeg mener er LB+Y? Problemet er, synes jeg, at når man bruger den her stikning bliver modstanderne tit selv trukket frem, så stikningen efterlader en spiller alene med målmanden! Og det er overhovedet ikke fedt, at man INTET kan gøre! Hverken når en stikning lykkedes for mig eller når det sker mod mig.

Virkelig en ødelæggende del af spillet!
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. maj 2012 09:09

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Mosaiieby » 15. maj 2012 11:01

Håber iøvrigt virkelig at man kan få lov at skippe celebrations FULDSTÆNDIGT i det nye!
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Benja190782 » 15. maj 2012 19:59

Wow det lover godt - og dommeren er forbedret - jamen ALT er forbedret! FIFA 13 bliver en MEGET stor titel i år. Uden tvivl...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. jun 2012 09:50

FIFA 13 Pre-Order bonus; http://www.ea.com/uk/football/news/fifa ... ion-offers
Udgivelse: d. 28 September, hvilket jeg finder besynderligt, eftersom EA som regel udgiver om torsdagen i Norden.

Cover;

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Benja190782 » 26. jun 2012 19:55

@CaptainKicker: Det er altså fredag d. 28 September at FIFA 13 udkommer i Europa! Ikke d. 29 - det står iøvrigt også i den tekst du selv linker til... ;o)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. jun 2012 20:00

Woops, tastefejl. ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 1. aug 2012 19:36

Er der nogen der forudbestiller det? I så fald er der nogen der forudbestiller FIFA 13 Ultimate Edition?
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 1. aug 2012 19:49

Marcusnoergaar skrev:Er der nogen der forudbestiller det? I så fald er der nogen der forudbestiller FIFA 13 Ultimate Edition?


Dobbelt yes.

Synes man ligeså godt kan smide det lidt ekstra af, og få mere ud af det. Skal også til midnats release, og satser på at være forrest i køen.. igen! - De er altid hyggelige. ;-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster