Xboxlife forum

FIFA 13 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf tue69 » 23. jan 2013 14:13

Det er Ultimate Teams skyld. Der har lige været Happy Hour.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. jan 2013 14:57

Jeg kan godt lide Soundtracket til FIFA 13. Det er rimelig godt, men der er en del sange, jeg synes er direkte irriterende.

Når jeg så er inde for at slå dem fra, og kun bibeholde de sange jeg faktisk kan holde ud at høre, hvordan gemmer den det så?

For når jeg starter spillet op igen, så er det resettet, og alle sange er sat på igen.

Jeg har prøvet og gemme min FIFA Profile, men det hjalp ikke.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 23. jan 2013 15:18

Ååh hvor jeg brækker mig over det her spil.
Taber kampe til folk der intet skaber offensivt og scorer på tilfældigheder, alt imens jeg selv brænder de vildeste chancer. Det er ren Torres det jeg laver. 9 nederlag i 10 kampe og det mest pinlige er sku at det er i division 6 og 7.
Rykker sku nok ud af 7eren nu!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 25. jan 2013 18:04

Hvilken division ligger i i i (wtf 3 i'er i træk?) normal seasons?

Jeg ligger i 6'eren i øjeblikket og har vist en score på 41-32-43 eller noget der omkring. Jeg tror mit niveau er til division 6, og hvis jeg har gode kampe måske i 5'eren som det ser ud lige nu. Har sat mig for at se om jeg ikke kan komme minimum i 3'eren i år, men har svært ved at skabe chancer når folk står godt offensivt.

Står i og spiller Barca bold ude foran feltet, eller er det all in på kontra?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf chal00ab » 25. jan 2013 20:32

Jeg har spillet en masse offline kampe i FUT, men er netop begyndt at spille online - jeg er netop rykket op i 2 division (vandt 5, 4 og 3 i første forsøg).

Har endnu ikke prøvet kræfter med FIFA season...

Jeg ved sgu ikke hvad der bedst beskriver min spillestil - det er lidt af det hele. Det jeg skal arbejde med er sikkerhed i afslutningerne - det vil gøre mig til en mere skræmmende modstander...
Billede
chal00ab
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Valby


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf killerashraf » 25. jan 2013 22:13

Nogle der er klar på en fifa turnering/liga for os xlifere.? Vi har holdt turneringer, ligaer ved hvert fifa spil i de sidste 3-4 år mindst. Det kunne være fedt med en premier league eller noget lignende.
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf chal00ab » 26. jan 2013 08:21

killerashraf skrev:Nogle der er klar på en fifa turnering/liga for os xlifere.? Vi har holdt turneringer, ligaer ved hvert fifa spil i de sidste 3-4 år mindst. Det kunne være fedt med en premier league eller noget lignende.


Hvordan bliver sådan en turnering afviklet - for det lyder interessant.
Billede
chal00ab
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Valby


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 1. feb 2013 08:24

Så er transfer vinduet lukket. Nogen der ved hvornår der kommer update på transfers i season?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Mikadk » 1. feb 2013 11:01

De er jo kommet forholdsvis hurtigt hen over transfervinduet, så mon ikke der ikke går mere end 4-7 dage højest?
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 1. feb 2013 13:50

Nogen der kan fortælle hvordan er det lige man ligge sin egen musik ind i FIFA, for det kan man da, ikk?? Creation Center var eller er mit bud..,? hmm . .
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 1. feb 2013 13:52

chal00ab skrev:
killerashraf skrev:Nogle der er klar på en fifa turnering/liga for os xlifere.? Vi har holdt turneringer, ligaer ved hvert fifa spil i de sidste 3-4 år mindst. Det kunne være fedt med en premier league eller noget lignende.


Hvordan bliver sådan en turnering afviklet - for det lyder interessant.


De ligaer er kun blevet spillet 1/3 færdig i de sidste 2-3 år. Det hele starter forfra......
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 5. feb 2013 11:33

Kender i de der dage hvor alt bare går galt i Fifa?

I går havde jeg sådan en dag. Flere gange clearede mit forsvar lige til en fri modstander. Hver gang min målmand ikke kunne holde bolden bouncede den lige til en fri modstander.

Hver gang jeg skød på mål ramte jeg stolpen eller målmanden hev en feber redning op. 2 gange fik min angriber en fibersprængning på vej mod mål hvor jeg kunne score det afgørende mål i kampen.

Den sidste kamp var jeg foran 1-0 med 2 minutter igen. De scorer et fair mål, og jeg tænker at jeg forsvarer en uafgjort. Jeg spiller bolden sikkert rundt, og pludselig får mit forsvar en fiber og mister bolden så de scorer til 2-1.
Så var jeg nødt til at slukke xboxen uden at spille kampen færdig.

De dage skal man ikke have for mange af!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 5. feb 2013 12:24

Vandt Division 1 igår :D men nu med 6 point efter 5 kampe.. skidt
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 22. apr 2013 12:11

Nogle bestyrelser i career mode har godt nok høje forventninger til en. Jeg fik Barnet fra npower league 2 til premier league, på fire sæsoner uden financial take over eller lignende. Samme år som jeg rykkede op i Premier League forventede bestyrelsen min. en EL plads, og jeg endte på en 16. plads og blev fyret. Jeg fik konstant smæk af de store hold (jeg simulerer alle kampene), og håbede at jeg kunne sætte mig til rette med mine nye talenter. Men sådan skulle det ikke være, tilbage til football manager :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 9. aug 2013 14:47

Har lavet lidt Premier League optakt med FIFA 13. Hvis I har 30 sekunder og bruge :D

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron