Xboxlife forum

FIFA 13 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf patter86 » 30. sep 2012 18:05

Er det kun mig som oplever problemer i online seasons? Nogle gange finder den ikke nogen spiller - når så man prøver anden gang, hvis jeg fx. vælger milan eller hvilket som helst andet hold, så er det MUFC's (valgt som favorithold) spillere som er under team management - forstår det simpelthen ikke.... Når jeg endelig kommer til arenaen og venter på en kamp går i gang, så er et måske dani alves fra Barca af, som løber rundt i arenaen... og så sker der ikke noget - den går ikke videre til nogen kamp ??


:SSSSS
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf killerashraf » 1. okt 2012 14:05

Bare rolig det sker tit for mig, så det er kun hos dig den er galt. Der er også mange andre som, (som mig) oplever at xboxen fryser når man indlæser sin karriere i manager.
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 1. okt 2012 14:16

killerashraf skrev:Bare rolig det sker tit for mig, så det er kun hos dig den er galt. Der er også mange andre som, (som mig) oplever at xboxen fryser når man indlæser sin karriere i manager.


Cena skrev tidligere i tråden, at man skal slette sit Game Face, og så virker det igen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 1. okt 2012 15:49

CaptainKicker skrev:
killerashraf skrev:Bare rolig det sker tit for mig, så det er kun hos dig den er galt. Der er også mange andre som, (som mig) oplever at xboxen fryser når man indlæser sin karriere i manager.


Cena skrev tidligere i tråden, at man skal slette sit Game Face, og så virker det igen.


Det virkede i hvert fald i early acces versionen. Har ikke oplevet problemet med spillet her i retail, men det er da værd at prøve.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 1. okt 2012 16:17

Cena skrev:
CaptainKicker skrev:
killerashraf skrev:Bare rolig det sker tit for mig, så det er kun hos dig den er galt. Der er også mange andre som, (som mig) oplever at xboxen fryser når man indlæser sin karriere i manager.


Cena skrev tidligere i tråden, at man skal slette sit Game Face, og så virker det igen.


Det virkede i hvert fald i early acces versionen. Har ikke oplevet problemet med spillet her i retail, men det er da værd at prøve.


Det skete i mit spil også, da jeg ville teste det. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf JacDG » 1. okt 2012 20:15

Er jeg den eneste, som pt. ikke kan komme ind i en online kamp? Har prøvet Ultimate Team, Seasons, Pro Clubs, alt men det virker ikke, kan ikke engang komme ind i UT, og når jeg forsøger Seasons kommer jeg bare til loade arenaen og så kan jeg ellers rende rundt der til evig tid.. Ville virkelig ønske EA's servers kørte stabilt så jeg rent faktisk kunne komme til at spille de få gange om ugen jeg har tid...
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf paNk » 2. okt 2012 20:36

Nogle der kender et sted, som har FIFA 13 til billig pris? :) thx
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 2. okt 2012 20:54

paNk skrev:Nogle der kender et sted, som har FIFA 13 til billig pris? :) thx


Amazon.co.uk sælger det for 39£ + du støtter xboxlife hvis du køber vha. linket under "STØT XBOXLIFE" :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf AS SM » 3. okt 2012 10:27

Donfranke skrev:
AS SM skrev:Hvad spiller I hvis I bare vil spille en standard Fifa kamp online? Altså ikke der hvor man kun er én spiller.

Jeg er ret træt af at der ikke er det der turneringsmode som der var 12'eren. Der er ikke rigtigt noget at stile efter her og hver gang man er foran med 2 mål så quitter folk. Og derudover kan jeg heller ikke finde et sted hvor jeg kan spille ranked matches - findes det? I head-to-head er valgmuligheden grå og man kan ikke stille den til ranked


Ind i Season, så finder du det du savner.


Spot on - tusind tak :)
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. okt 2012 12:07

Hvorfor er det, at ens EA SPORTS TRAX slår alle sange til, når jeg har slået flere sange fra?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf pongolle » 5. okt 2012 13:28

Min opfattelse af FIFA 13 so far, er ikke god...

Jo umuligt at spille live, når man trykker LB for at skifte til en anden spiller, at han så står fuldstændig stille ½-1 sek, før man kan få lov til at løbe med ham. Fuldstændig umuligt at dæmme op for modstanderens angreb, når ens forsvarsspillere, står plantet i græsset, når man skifter til ham.

Det ødelægger mildest talt oplevelsen.

Andre der oplever dette?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Fnapz » 5. okt 2012 14:41

har jeg ikke oplevet :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Krueger » 5. okt 2012 15:32

pongolle skrev:Min opfattelse af FIFA 13 so far, er ikke god...

Jo umuligt at spille live, når man trykker LB for at skifte til en anden spiller, at han så står fuldstændig stille ½-1 sek, før man kan få lov til at løbe med ham. Fuldstændig umuligt at dæmme op for modstanderens angreb, når ens forsvarsspillere, står plantet i græsset, når man skifter til ham.

Det kan du slå fra inde i indstillingerne ;-) Lige under der hvor der står at man skifter spiller.
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf nonameneo » 5. okt 2012 20:14

Hold nu op, hvor er der stor risiko for, at dette bliver det FIFA-spil jeg har haft i kortest tid. Synes det er sindsygt frustrerende at spillerne på ens hold er så dumme og sløve i opfattelsen... Fair nok, de har heller ikke været genier i de tidligere udgaver, men når EA reklamerer for spillet ved at skrive:
"Helt ny angrebsintelligens udstyrer spillerne med den mest sofistikerede, kunstige intelligens til dato. Spillerne analyserer de åbne områder på banen, arbejder hårdere og klogere for at nedbryde forsvaret og er ét skridt foran i tanke og handling."
så kan jeg sgu ikke rigtig andet end at blive harm, når mine spillere gang på gang står og venter på at modtage en aflevering der er på vej hen imod dem, mens computerens spillere stille og roligt lunter hen og snupper afleveringen. LIgeså ofte oplever jeg spillere, der slet ikke forstår, at de skal løbe i position (når mine backs går med frem, ville det være fedt, hvis ikke mine wings tænkte, at det var ok at campe i midtercirklen, men i stedet løb med frem, så de kunne modtage en dyb stikning).
Og nu jeg alligevel skal have luft for alle mine FIFA-frustrationer, så lad mig da lige give de computer-styrede forsvarsspillere et klap på skulderen. De gør det satme godt. Det kan godt være, at man i tidligere spil oplevede, at hurtige spillere var overpowered, men den fordel er da skubbet over til forsvarsspillerne nu. Selvom jeg har en angriber med over 90 i pace, så kan ALLE forsvarsspillere snildt løbe op på siden af ham (og faktisk også forbi ham, da de sjovt nok altid når de stikninger der bliver lagt frem til ham).

Neeeej EA, det er sgu ikke ligefrem en perle I har begået her (og nu har jeg ikke engang nævnt server-problemerne).

Misforstå mig ikke, jeg er ikke sur fordi jeg ikke vinder mine fodboldkampe - de fleste vinder jeg da, men derfor synes jeg sgu stadigvæk det er ærgerligt, at spillet halter så gevaldigt. Hvis ikke det bliver fixet med en snarlig patch, så ryger det desværre meget hurtigt ud igen. :(
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Jomuhs » 5. okt 2012 20:57

Er det kun ved mig hvor det lagger helt vildt i introen og nogle gange i kamp:)?
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster