Xboxlife forum

FIFA 13 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Bolbronx » 27. sep 2012 19:41

Subbers skrev:Var lige forbi bilka her i sønderborg . 389,- til xbox/ps3, men selfølgelig ingen til xbox. Kun en helveds masse ps3 udgaver tilbage


Bestilte mit igår kl 16.00 på Coolshop og det lå i postkassen kl 12.30 idag. Coooooooool...shop

Så skal jeg ikke tæve dig i aften Subbers? Ærgerligt
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. sep 2012 19:52

Jeg fik også mit FIFA 13 i dag, det blev dog en Ultimate Team Edition, som jeg egentlig ikke har brug for. Er der nogen der ved, om man kan give UT koderne til en anden som i forvejen har dem f.eks.?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Subbers » 27. sep 2012 19:56

Bolbronx skrev:
Subbers skrev:Var lige forbi bilka her i sønderborg . 389,- til xbox/ps3, men selfølgelig ingen til xbox. Kun en helveds masse ps3 udgaver tilbage


Bestilte mit igår kl 16.00 på Coolshop og det lå i postkassen kl 12.30 idag. Coooooooool...shop

Så skal jeg ikke tæve dig i aften Subbers? Ærgerligt

i morgen efter midnat er jeg hjemme... så skal jeg nok tæske dig..
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 27. sep 2012 21:34

Morten Skou skrev:Jeg fik også mit FIFA 13 i dag, det blev dog en Ultimate Team Edition, som jeg egentlig ikke har brug for. Er der nogen der ved, om man kan give UT koderne til en anden som i forvejen har dem f.eks.?


Jeg tror ikke man kan have dem 2 gange da man downloader en fil. Så tror ikke man kan hvis den er der i forvejen.
Har dog ikke prøvet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf pongolle » 28. sep 2012 00:06

Billede
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf anarchoi » 28. sep 2012 00:32

@skou Jeg melder mig gerne som testperson :) Kunne virkelig godt bruge lidt guldpakker at komme igang på. FUT er det eneste jeg spiller i FIFA.
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 28. sep 2012 07:22

pongolle skrev:Billede


Hahaha
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 28. sep 2012 08:37

En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 28. sep 2012 08:41

KlumpeStumpen skrev:En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang


Come on. Du havde jo sikkert grinet hvis FA var skiftet ud med Uefa og den så var lavet med Barcelona.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf dksiam » 28. sep 2012 09:57

Cena skrev:
KlumpeStumpen skrev:En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang


Come on. Du havde jo sikkert grinet hvis FA var skiftet ud med Uefa og den så var lavet med Barcelona.


+1
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Subbers » 28. sep 2012 10:23

Nu var jeg lige en og tjekke på post danmarks hjemmeside. Det kommer til at tage laaaaang tid..

Dato Kl. Registrering
26. september 2012 20:34 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
27. september 2012 15:43 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf tue69 » 28. sep 2012 11:10

KlumpeStumpen skrev:En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang


Come on. Man må da kunne tage noget røg. Selv som LFC'er grinede jeg da af nedenstående:

Billede
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Ronni P » 28. sep 2012 13:32

Jeg fik en mail fra Elgiganten i går at nu var mit spil sendt, fair nok!
Jeg modtager en sms fra PostDK omkring kl. 20:00 i går aftes, hvor der står: "Der er en pakke på vej til dig. Den leveres 28/09-12 og som aftalt med afsender. Mvh Post Danmark. Fair nok igen.

Men i dag har intet fået, og Post Danmark har lige været forbi her med nogle breve til mig. Så kommer sku nok til at vente til mandag, medmindre de kommer forbi her en gang mere i dag!

Men alligevel, syntes det er lidt for dårligt!
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 28. sep 2012 15:11

Cena skrev:
KlumpeStumpen skrev:En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang


Come on. Du havde jo sikkert grinet hvis FA var skiftet ud med Uefa og den så var lavet med Barcelona.


Nej egentlig ikke, for Liverpool fans har altid offer hatten på når de taber. Nu ved jeg godt at United var pisse heldige med at vinde på anfield i weekenden og det var et pisse tyndt straffe. Men de piver ALTID, det er aldrig deres egen fejl!
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Noga » 28. sep 2012 15:43

KlumpeStumpen skrev:
Cena skrev:
KlumpeStumpen skrev:En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang


Come on. Du havde jo sikkert grinet hvis FA var skiftet ud med Uefa og den så var lavet med Barcelona.


Nej egentlig ikke, for Liverpool fans har altid offer hatten på når de taber. Nu ved jeg godt at United var pisse heldige med at vinde på anfield i weekenden og det var et pisse tyndt straffe. Men de piver ALTID, det er aldrig deres egen fejl!


Jeg er glødende Liverpoolfan, og indrømmer gerne, at Liverpool ikke er gode pt, og, at det er ringe de ligger så langt nede som de gør. Og det gør de fordi, de ikke er skarpe nok oppe foran, altså deres egen fejl.

Nu ved jeg ikke hvem du holder med, men der kunne sikkert hurtigt findes nogle fans, som forsvare dit hold hver eneste gang..
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron