Xboxlife forum

FIFA 13 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf JacDG » 15. sep 2012 23:24

Til fellow Ultimate Team nørder og andet godtfolk, så skulle der her være en liste med player ratings i Fifa 13:

http://www.ea.com/uk/football/creation-centre

Hvis i klikker på More Players nederst på siden, og så trykker på licensed players, så burde i kunne se alle spillerne, dem med billede skulle være Ultimate Team spillere!! Kan i hvert fald se, at jeg skal have fat i Emenike fra den russiske liga, 94 strength, 93 acceleration, 88 sprint speed, 85 finishing!!!
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Lilleprinsen » 16. sep 2012 01:38

Er jeg den eneste, der synes det virker meget som FIFA 12,5?
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 16. sep 2012 06:30

Lilleprinsen skrev:Er jeg den eneste, der synes det virker meget som FIFA 12,5?


Husk nu at dette blot er en demo, hvilket på ingen måde må tages ud for hvad det endelige produkt bliver. Der mangler mange af de sidste ting der ligger i den færdige udgave.

Vent nu med at komme med en dom til vi har fået den fulde version om knap 2 uger.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 16. sep 2012 11:38

Lilleprinsen skrev:Er jeg den eneste, der synes det virker meget som FIFA 12,5?


Jeg synes faktisk at det er nærmere FIFA 13 (PES Edition) - det minder meget mere om Pro Evolution Soccer, og hvis man smider FIFA 12 i, så kan man godt føle sig overpowered lige pludselig, når man tager en spurt forbi alt, uden at lave en eneste pasning, fordi det ikke længere kan lade sig gøre i FIFA 13. Medmindre du er Giovinco i mod Mertesacker.

Jeg kan godt lide at afleveringer er virkelig det der skaber et flow og chancer, fremfor bare at sprinte afsted med alle der har +85 pace.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Kossefar » 17. sep 2012 08:16

Fik spillet demoen for første gang igår aftes, og lavede denne stjerne kasse i 90' minut.
Tror jeg vækkede naboerne med mit jubel..
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135425264

Stjerne fed demo! - Glæder mig voldsomt til release! :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf paNk » 17. sep 2012 17:19

Jeg synes (som alle andre år), at fifa 13 ikke har ændret sig meget fra fifa 12. Der er dog småting hist og her som gør at man får et andet 'feel' med spillet. Jeg er enig med Capt. Kicker i at de minder mere om PES end nogensinde, men samtidig er det ikke nogen helt dårlig cocktail!
Fifa er et af de spil, som lige præcis ikke ændrer sig nok fra år til år til at man burde købe det. Men samtidig føles det 'gammelt' at spille en forældet version - mærkeligt..

Anyways! Jeg er ret vild med animationerne i det nye, det virker mere levende - jeg synes også at disse "first touches" gør spillet mere levende - men det kan være man bare skal lære at styre det først ;).

ét mål
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135547539
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Buktu » 17. sep 2012 17:50

Fifa serien udvikler sig i høj grad evolutionært, kan næsten heller ikke regne med andet med en årlig release :) Der åbenbarer sig altid nye ting de første mange timer man spiller det. Jeg synes Fifa13 føles markant mere smooth, det virker som om man har lidt mere direkte kontrol. Og så netop som der nævnes, man kan ikke længere bare løbe forbi en modstander lige så nemt.

Jeg er ganske tilfreds med demoen, lavede et mål med Pato tidligere hvor han tæmmede med brystet og helflugtede i en bevægelse - Fifa har efterhånden i lang tid været kongen af genren når det kommer til flydende animationer, og de forbedrer da kun på det med den her release :) Det ser virkelig lækkert ud.

At Camp Nou ikke er med går jeg ikke så meget op i, banerne er sq alligevel grønne alle sammen... :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 18. sep 2012 23:56

Er der nogen der er kommet i gang med FUT 13? :) Jeg har fået åbnet mine pakker osv. og synes det hele ser ganske fornuftigt ud. Jeg fik dog nul og niks i mine pakker :D
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 19. sep 2012 00:18

Marcusnoergaar skrev:Er der nogen der er kommet i gang med FUT 13? :) Jeg har fået åbnet mine pakker osv. og synes det hele ser ganske fornuftigt ud. Jeg fik dog nul og niks i mine pakker :D


Har lige været inde efter at have læst din post. Fik heller ikke noget nævneværdigt, men så er vi i gang :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 19. sep 2012 00:22

Ja det er dejligt. Her er mit dream team, haha :)
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... A4Ezdv:360
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. sep 2012 01:51

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf JacDG » 19. sep 2012 07:29

Fik hapset Zanka og Badstuber som de eneste nævneværdige, fik også Lacina Traore, som jeg har hørt godt om i Fifa 12, aldrig prøvet ham dog. Ved ikke rigtigt om jeg skal begynde og sælge/købe spillere inden spillet kommer ud, vil helst gerne have nogle kampe med et elendigt hold, inden jeg begynder at bygge op..
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf tue69 » 19. sep 2012 08:35

Jeg fik hevet mig en rare silver med 92 i pace. Alt efter hvordan spillet kommer til at fungere, og hvordan vægten på pace ligger, så bør han kunne give 10k.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Heitmann » 19. sep 2012 09:32

Jeg fik Ashley Young som det bedste :P
Billede
Heitmann
Niveau 4
 
Indlæg: 542


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Atticus » 19. sep 2012 12:13

Mit hold indtil videre, kan ikke vente med at komme igang.. Godt de har åbnet op for FUT i Early Release dette år!

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate- ... U7lcvC:360
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron