Xboxlife forum

fifa 12 spørgsmål

For sport fanatikere.

fifa 12 spørgsmål

Indlægaf bager » 23. dec 2011 22:53

bare lige et hurtigt fifa 12 spørgsmål: Hvis min modstander quitter i online mens jeg er foran, hvad sker der så? Det er lige sket, hvor jeg var foran 2-0, og så fik jeg ikke nogen win for det.

på forhånd tak :)
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: fifa 12 spørgsmål

Indlægaf CaptainKicker » 23. dec 2011 23:16

Hans DNF bliver forringet. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: fifa 12 spørgsmål

Indlægaf Mosaiieby » 4. jan 2012 23:30

Jeg får win for det i H2H seasons ihvertfald.

Har oplevet nogle (overraskende) få gange at folk hopper ud.

Synes altid det skete i FIFA 10, men det virker ikke til at være samme problem nu :)
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: fifa 12 spørgsmål

Indlægaf Mokuer » 5. jan 2012 13:36

bager skrev:bare lige et hurtigt fifa 12 spørgsmål: Hvis min modstander quitter i online mens jeg er foran, hvad sker der så? Det er lige sket, hvor jeg var foran 2-0, og så fik jeg ikke nogen win for det.

på forhånd tak :)


Hvis det er H2H season skal du nok gange lige ud i arena og ind igen, før dit Win bliver registreret... :)
Billede
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Re: fifa 12 spørgsmål

Indlægaf fneribyen » 5. jan 2012 17:23

Mokuer skrev:
bager skrev:bare lige et hurtigt fifa 12 spørgsmål: Hvis min modstander quitter i online mens jeg er foran, hvad sker der så? Det er lige sket, hvor jeg var foran 2-0, og så fik jeg ikke nogen win for det.

på forhånd tak :)


Hvis det er H2H season skal du nok gange lige ud i arena og ind igen, før dit Win bliver registreret... :)


Bliver ens kampe således også registreret? For synes det sker ret tit at folk hopper ud i H2H når man kommer foran med lidt for meget. Og da jeg selv går efter de 1000G i spillet ville det da være dejligt at vide om ens kampe talte imod den med at spille 50-timer selvom folk rage-quitter.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: fifa 12 spørgsmål

Indlægaf Tdj89 » 5. jan 2012 18:28

Kan kun nikke genkende til, at folk ofte quitter når de kommer bagud. Vil gå så langt at sige, at 7/10 måske 8/10 quitter, når de kommer bagud 2-0.

Mht ikke at få point når de quitter, så er det kun sket én gang for mig. Det var i en kamp hvor jeg kom foran efter 2-3min, og han quittede.
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: fifa 12 spørgsmål

Indlægaf Dsemi » 6. jan 2012 21:27

Du plejer som regel at få win, og din modstander vil få DNF på sin record - hvis du ikke har fået det, så prøv, som de andre har sagt, at lige gå ud af H2H Seasons og ind igen..
Jeg har dog oplevet i få tilfælde at du ikke får noget win men det er så sjældent at det ikke er noget man skal være bange for. Men når det sker, bliver man sur ;)..
Dsemi
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron