Xboxlife forum

FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

For sport fanatikere.

Vil du deltage i Ultimate Team turneringen her på xboxlife.dk ?

JA, helt sikkert
16
70%
JA, det kommer dog an på turneringsstrukturen
3
13%
Jeg er ikke helt sikker på at det er noget for mig
1
4%
NEJ
3
13%
 
Afgivne stemmer : 23

Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf Derp » 6. okt 2011 12:56

Jeg har lige redigeret i mit indlæg, for at holde fokus på UT turneringen. Mit første "spørgsmål" er stadig relevant. En stor liga kontra to-tre mindre divisioner...

Det første jeg havde i tankerne var at det kunne være fedt at spille mod så mange forskellige personer som muligt. Det var også derfor at jeg stemte for liga struktur. Jeg havde faktisk tænk at det kunne være fedt med en stor liga, men det kommer selvfølgelig an på hvor mange som tilmelder sig. Personligt synes jeg f.eks. at det er sjovere med en liga med 20 hold end to ligaer med 10 hold. Det kan selvfølgelig blive et problem hvis der er rigtig mange som vil være med, men hvis man ser på antallet af tilmeldte fra den her tråd og PL tråden, så synes jeg ikke at der er for mange.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2011 13:18

Kan sagtens også selv se det fede i en stor liga, hvilket stadig kan ske, da det hele stadig er på idé og kodningstadiet.

Argumentet for flere mindre divisioner er at man med tiden kommer til at møde flere på ens eget niveau, dette fordi der bliver forholdsvis stor udskiftning i divisionerne (op/ned), dem der rykker op kommer til at spille mod bedre spillere og dem der rykker ned skulle gerne få det lidt nemmere.

Med flere divisioner er der også det sjove ved at man kan rykke op flere gange eller selvfølgelig også den forkerte vej.

En sæson er også hurtigere afviklet med færre hold.

Men lad os nu se hvor mange vi bliver, for der er intet til hinder for større divisioner ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf TigerJax007 » 6. okt 2011 15:08

Ja, jeg har ikke lige svaret dig - men det er nok mest fordi jeg ved, at DU ved, at jeg altid er klar :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf TigerJax007 » 6. okt 2011 15:14

Chrstffr skrev:Jeg har lige redigeret i mit indlæg, for at holde fokus på UT turneringen. Mit første "spørgsmål" er stadig relevant. En stor liga kontra to-tre mindre divisioner...

Det første jeg havde i tankerne var at det kunne være fedt at spille mod så mange forskellige personer som muligt. Det var også derfor at jeg stemte for liga struktur. Jeg havde faktisk tænk at det kunne være fedt med en stor liga, men det kommer selvfølgelig an på hvor mange som tilmelder sig. Personligt synes jeg f.eks. at det er sjovere med en liga med 20 hold end to ligaer med 10 hold. Det kan selvfølgelig blive et problem hvis der er rigtig mange som vil være med, men hvis man ser på antallet af tilmeldte fra den her tråd og PL tråden, så synes jeg ikke at der er for mange.


Jeg kan sagtens følge dine tanker om en stor liga, men det er jo netop derfor vi også afholder Premier League turneringen og med mulighed for at gøre det igen hvis det bliver en succes.

Jeg bakker stadig op om den lille ligastruktur som udtænkt af BulletEyeDK. Jeg synes selve op- og nedrykningselementet er en fantastisk ekstra spændingsfaktor.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf krimme » 7. okt 2011 15:42

Jeg er klar :-)
krimme
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf Krueger » 8. okt 2011 17:43

Vil det være muligt at spille med en ven?
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2011 19:41

Krueger skrev:Vil det være muligt at spille med en ven?


Den må du lige uddybe, man tilmelder sig med sit Ultimate Team og det er tiltænkt at der "kun" er en styrende person pr. hold.

Hvis din ven gerne vil være med kan han jo tilmelde sig som alle andre, når vi åbner op for tilmeldinger ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf Krueger » 9. okt 2011 13:54

BulletEyeDk skrev:
Krueger skrev:Vil det være muligt at spille med en ven?


Den må du lige uddybe, man tilmelder sig med sit Ultimate Team og det er tiltænkt at der "kun" er en styrende person pr. hold.

Man kan jo spille flere sammen "split-screen" ;-) Sjovere end at spille alene.
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf BulletEyeDk » 9. okt 2011 16:16

Krueger skrev:
BulletEyeDk skrev:
Krueger skrev:Vil det være muligt at spille med en ven?


Den må du lige uddybe, man tilmelder sig med sit Ultimate Team og det er tiltænkt at der "kun" er en styrende person pr. hold.

Man kan jo spille flere sammen "split-screen" ;-) Sjovere end at spille alene.


Ja det er som sådan ganske fint, men som jeg skrev, så er turneringen tiltænkt at hver hold kun har en styrende person pr. hold - de der er gode til teamplay kan få visse fordele ved at spille sammen.

Når der åbnes op for tilmeldinger så må i jo bare tilmelde jer hver især og håbe på at ende i samme division så har i jo lidt på spil mod hinanden ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf Hnansen » 9. okt 2011 17:04

Det lyder super fedt - jeg er klar! :)
Hnansen
Niveau 5
 
Indlæg: 825


Re: FIFA 12 Officiel Xboxlife Ultimate Team turnering

Indlægaf Mini DK » 12. okt 2011 16:16

Kanon ide jeg er klar
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron