Xboxlife forum

Fifa 12: Premier League for Xboxlife

For sport fanatikere.

Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Djon-A » 16. okt 2011 12:29

Jeg vil gerne afkræfte hjemmebanefordels-teorien.
Swansea spillede igår sine to kampe mod topholdet Wigan og var som oprykker og med en placering ca midt i tabellen ikke spået store chancer af bookmakerne. De gjorde dog alt kritik til skamme da de spillede en overraskende tæt udekamp hvor Wigan med nød og næppe fik forsvaret deres 3-2 sejr hjem.
Om Swansea så troede de kunne hvilke på laurbærerne eller om Wigan havde fået en ordentligt skideballe forud for den næste kamp er ikke til at sige, men Swansea faldt på hjemmebane fuldstændigt sammen og tabte 0 - 6 i en kamp der var som nat og dag i forhold til det første opgør.

Der blev sparket til et par vandflasker og sportstasker i omklædningsrummet efter den præstation. Eftersigenede forstuvede midtbanegeneralen Wayne Routledge sin højre fod da han sparkede til et skab i raseri over sine medspilleres indstilling til kampen. Han rygtes nu tvivlsom til næste kamp.

Swansea ligger nu og roder rundt i den nederste del af midterfeltet med kun 2 sejre i 10 kampe. Manageren har varslet at samtlige træninger fremover vil være lukket for offentligheden. Der spekuleres på diverse fan-fora på nettet at det skyldes at en stor bestanddel af træningen vil bestå af torturlignende afstraffelse af spillerne efter et par rystende dårlige præsationer.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf junior nielsen » 16. okt 2011 12:41

Djon-A skrev:Jeg vil gerne afkræfte hjemmebanefordels-teorien.
Swansea spillede igår sine to kampe mod topholdet Wigan og var som oprykker og med en placering ca midt i tabellen ikke spået store chancer af bookmakerne. De gjorde dog alt kritik til skamme da de spillede en overraskende tæt udekamp hvor Wigan med nød og næppe fik forsvaret deres 3-2 sejr hjem.
Om Swansea så troede de kunne hvilke på laurbærerne eller om Wigan havde fået en ordentligt skideballe forud for den næste kamp er ikke til at sige, men Swansea faldt på hjemmebane fuldstændigt sammen og tabte 0 - 6 i en kamp der var som nat og dag i forhold til det første opgør.

Der blev sparket til et par vandflasker og sportstasker i omklædningsrummet efter den præstation. Eftersigenede forstuvede midtbanegeneralen Wayne Routledge sin højre fod da han sparkede til et skab i raseri over sine medspilleres indstilling til kampen. Han rygtes nu tvivlsom til næste kamp.

Swansea ligger nu og roder rundt i den nederste del af midterfeltet med kun 2 sejre i 10 kampe. Manageren har varslet at samtlige træninger fremover vil være lukket for offentligheden. Der spekuleres på diverse fan-fora på nettet at det skyldes at en stor bestanddel af træningen vil bestå af torturlignende afstraffelse af spillerne efter et par rystende dårlige præsationer.

haha Nice skrevet, helt enig! troede virkelig ikke jeg ville vinde den første kamp imod dig, mens udekampen kunne have endt alt fra 0-6 til 1-10 ;) men hvis du spiller som du gjorde i den første, så burde du nemt kunne få nogle sejre
junior nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 16. okt 2011 13:02

Jeg har spillet nogle kampe her i torsdags vandt 5 af dem tabt 2 og spillet en uafgjort, men har kun fået 3 af dem på den nuværrende stilling (her på xboxlife stilling)... er det mening af det skal tag så lang tid at opdatere? Fordi det bliver opdateret dagligt kan jeg se, men har ikke fået min 6-1 sejr over Man City endnu og en anden kamp... er det fordi modparten ikke har sendt resultatet men kun gøre det når de vinder eller er det fordi at det er normalt at det tag en uges tid eller mere før det bliver opdateret, selvom jeg kan se at stillingen bliver opdateret dagligt.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 16. okt 2011 19:32

arnel925 skrev:Jeg har spillet nogle kampe her i torsdags vandt 5 af dem tabt 2 og spillet en uafgjort, men har kun fået 3 af dem på den nuværrende stilling (her på xboxlife stilling)... er det mening af det skal tag så lang tid at opdatere? Fordi det bliver opdateret dagligt kan jeg se, men har ikke fået min 6-1 sejr over Man City endnu og en anden kamp... er det fordi modparten ikke har sendt resultatet men kun gøre det når de vinder eller er det fordi at det er normalt at det tag en uges tid eller mere før det bliver opdateret, selvom jeg kan se at stillingen bliver opdateret dagligt.


Jeg har opdateret mindst 1 gang i døgnet de sidste mange dage, så hvis de kampe du omtaler ikke er "opdateret" på stillingen, så smid lige mailen igen, jeg kan ikke afvise, at en mail er blevet overset, det skal jeg beklage.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 16. okt 2011 19:55

BulletEyeDk skrev:
arnel925 skrev:Jeg har spillet nogle kampe her i torsdags vandt 5 af dem tabt 2 og spillet en uafgjort, men har kun fået 3 af dem på den nuværrende stilling (her på xboxlife stilling)... er det mening af det skal tag så lang tid at opdatere? Fordi det bliver opdateret dagligt kan jeg se, men har ikke fået min 6-1 sejr over Man City endnu og en anden kamp... er det fordi modparten ikke har sendt resultatet men kun gøre det når de vinder eller er det fordi at det er normalt at det tag en uges tid eller mere før det bliver opdateret, selvom jeg kan se at stillingen bliver opdateret dagligt.


Jeg har opdateret mindst 1 gang i døgnet de sidste mange dage, så hvis de kampe du omtaler ikke er "opdateret" på stillingen, så smid lige mailen igen, jeg kan ikke afvise, at en mail er blevet overset, det skal jeg beklage.

Super så er det sendt ;)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 16. okt 2011 19:55

nogen der vil spille kamp mod newcastle iaften?
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 16. okt 2011 20:02

arnel925 skrev:
BulletEyeDk skrev:
arnel925 skrev:Jeg har spillet nogle kampe her i torsdags vandt 5 af dem tabt 2 og spillet en uafgjort, men har kun fået 3 af dem på den nuværrende stilling (her på xboxlife stilling)... er det mening af det skal tag så lang tid at opdatere? Fordi det bliver opdateret dagligt kan jeg se, men har ikke fået min 6-1 sejr over Man City endnu og en anden kamp... er det fordi modparten ikke har sendt resultatet men kun gøre det når de vinder eller er det fordi at det er normalt at det tag en uges tid eller mere før det bliver opdateret, selvom jeg kan se at stillingen bliver opdateret dagligt.


Jeg har opdateret mindst 1 gang i døgnet de sidste mange dage, så hvis de kampe du omtaler ikke er "opdateret" på stillingen, så smid lige mailen igen, jeg kan ikke afvise, at en mail er blevet overset, det skal jeg beklage.

Super så er det sendt ;)



Og stillingen opdateret, men det var kun den ene kamp som ikke allerede var opdateret, så jeg ved ikke om du har andre kampe, der mangler opdatering, check evt. kampene på stillingssiden.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 16. okt 2011 20:05

Okay har lige sendt hele listen som jeg sendt sidste gang så kan du lige se hvad for en kamp du har overset :)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf WozziFuzz » 16. okt 2011 21:16

Hva BulleEye, får du ikke mine beskeder eller hvad?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 17. okt 2011 06:40

WozziFuzz skrev:Hva BulleEye, får du ikke mine beskeder eller hvad?


Nej fik ikke en eneste besked fra dig i går aftes.

Jeg sendte en del beskeder til folk jeg gerne ville spille med, men modtog ikke et eneste svar, så gik igang med lidt karriere i fifa. Men når du nu skriver det sådan, så er du sikkert ikke den eneste der har skrevet til mig.

Meget mystisk og ærgeligt, var mere end klar på ligakampe i går aftes...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 17. okt 2011 06:47

arnel925 skrev:Okay har lige sendt hele listen som jeg sendt sidste gang så kan du lige se hvad for en kamp du har overset :)


Det var Newcastle - Blackburn 2-1 kampen som ikke var opdateret..., det er den nu :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 17. okt 2011 07:38

@wozzifuzz og 3 andre..

Har lige haft xboxen startet op og kan nu se alle jeres beskeder til mig, sgu underligt de ikke kom frem i går aftes.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 17. okt 2011 08:34

Ved sammenligning med den aktuelle stilling i selve fifa12 spillet er der konstateret følgende uoverensstemmelser:

Everton mangler 1 uafgjort (1-1)
Wolves mangler 1 nederlag (0-1)
Fulham mangler 2 sejre, hvor et nederlag er fejlopdateret (5-2 er scoren som mangler)
Stoke mangler 1 uafgjort (1-1)
QPR har en sejr for meget og mangler et nederlag (4-3 er scoren som mangler)
Bolton mangler et nederlag (1-3)

Jeg har kigget alle mails igennem for at finde de manglende resultater, men uden held.

Hvis dit hold er nævnt her, så gennemgå venligst dine kampe på stillingsiden, hvor du under fanebladet "kampe" nemt kan se de kampe vi har opdateret dig for.

Send venligst en mail med de resultater der mangler. ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 17. okt 2011 08:54

@ OpaqueCypress:

Skal du ikke snart spille nogen kampe? Du ender jo med at mangle 35 når alle andre er færdige. Så hvis du ellers er færdig med at slikke sårene efter det forfærdelige tyveriforhold, vi alle var vidne til på Anfield i lørdags, så kan du jo prøve at se om du også kan tyvstjæle nogen point ligesom din rigtige modpart af et lortehold ;)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf OpaqueCypress » 17. okt 2011 13:36

TigerJax007

Jeg vil gerne overdrage Man Utd til en som står i kø.. jeg er meget optaget af forza så får det ikke rigtig spillet..

Nu er jeg Arsenal fan.. høhø
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron