Xboxlife forum

FIFA 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf C.C » 7. jun 2011 14:50

Håber der bliver mulighed for at købe, og byde på spillere uden for transfersvinduet :)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf P4TR1CK » 7. jun 2011 15:54

CrazyMonkey-dk skrev:Håber der bliver mulighed for at købe, og byde på spillere uden for transfersvinduet :)


+1

Burde laves ligesom systemet i Football Manager 2011, hvis du kender det :D
P4TR1CK
 


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Joerli » 7. jun 2011 19:58

Doc Polak skrev:Alle danske fans af hold, de ikk selv kan se og kun holder med fordi de vinder, eller se på stadion er PLASTIK fans og vil altid være det..

Jeg syntes ikke de skal udgive et fifa hvert år mere, da der er for mange fejl i den forgående som de ikke retter.


Du skal da ikke sige man ikke kan være fan af et udenlandsk hold. Jeg holder kun med Manchester United. Dansk fodbold interesserer mig ikke mere, så det følger jeg ikke rigtig med i, kan dog til tider godt se en dansk fodboldkamp.
Men hvorfor skulle man ikke kunne være "rigtig fan" af et udenlandsk hold? Man kan jo ikke gøre for man er født i Danmark?

Jeg har selv været på Old Trafford 5 gange, de sidste to sæsoner og du skal da ikke sige, at jeg ikke er en rigtig fan. Havde jeg muligheden, så ville jeg sidde på Old Trafford, til samtlige kampe, men den mulighed, er ikke særlig stor.

Du mener også at FIFA, ikke længere burde udgives hvert år. Jeg tror at enhver fodboldelsker, ville kigge meget underligt på dig og fnyse.

Selvfølgelig skal der da udkomme et FIFA hvert år. Gameplayet bliver hele tiden mere og mere realistisk og der kommer hele tiden flere og flere ting med. At der så er fejl, det er der stort set i alle spil. Jeg har da ikke et spil, hvor der ikke har været fejl i.
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Joerli » 7. jun 2011 20:05

Buktu skrev:Well, i det mindste kommer AGF med i Fifa igen i år... :lol:


.. og HB Køge :)
Jeg har to gode venner, som iøvrigt er brødre, der spiller for Køge og nu er de begge netop blevet en del af førsteholdstruppen, så håber virkelig de er med i 12'eren! :D
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf paNk » 9. jun 2011 09:02

Buktu skrev:
P4TR1CK skrev:
Forudser en True Injury i hver anden kamp - fordi de er så glade for deres nye feature. Bliver spændende at se hvordan det bliver.


Så vidt jeg kunne se, så står der ikke noget med hver anden kamp i videoen??


Que?


Du skriver "Forudser en True Injury i hver anden kamp".. Det tolker jeg, som om du siger, at der vil blive en "rigtig" skade i hver anden kamp???... Og så vidt jeg kunne se i videoen kom der ikke noget antal frem...



Det er derfor han "forudser" det ;)

Hans pointe er at nu har de lavet en ny feature, som de er stolte af og gerne vil vise frem, og så er han bange for at de overdriver det så der kommer for mange skader :)


Tak champ! Præcis :).
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf malle5 dk » 11. jun 2011 15:14

Der skal flere landshold med i 12`eren, også kunne det egentlig være fedt med u-21 landshold! :D
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf jepsen80 » 12. jun 2011 11:41

kommer det i 3d?
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 30. jun 2011 09:31

Andy Gray droppet.

I stedet skal Alan Smith sidde i kommentator boksen med Martin Tyler.

Samtidig er Clyve Tyldeslive og Andy Townsend med, som også kan kommentere med Tyler.

Mere her: http://www.shoptonews.net/2011/06/30/fi ... ary-teams/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 2. aug 2011 14:02

Hvad synes i om frontfigurene på vores cover?

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Noga » 2. aug 2011 14:15

Rooney er jo en klassikker, så den havde jeg set komme, men kan ikke rigtig se hvorfor det skal være Wilshere, som er på coveret.
Jeg har slet ikke noget imod det, men han er ikke nær så god som de andre spillere, der har været på coveret før IMO. :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf paNk » 2. aug 2011 16:46

jepsen80 skrev:kommer det i 3d?

lol :D hvorfor ville du spille fifa i 3d?
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf P4TR1CK » 2. aug 2011 20:46

Noga skrev:Rooney er jo en klassikker, så den havde jeg set komme, men kan ikke rigtig se hvorfor det skal være Wilshere, som er på coveret.
Jeg har slet ikke noget imod det, men han er ikke nær så god som de andre spillere, der har været på coveret før IMO. :D


Han er én af verdens mest talentfulde midtbanespillere! Så forstå som sådan ikke din undren over det. Du kender måske ikke til knægten? (19 år, A-landskampe, I squad 11'erne and so on.)
P4TR1CK
 


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Noga » 2. aug 2011 20:56

Knægten har talent, og bliver sikkert også en fremtidig stjerne. Igen, jeg har ikke noget imod det, så jeg undrer mig ikke, men sidste år havde vi f.eks. Kaká. Og vi kan alle sammen godt blive enige om, at Kaká er langt bedre end Wilshere, eller, det synes jeg i hvert fald.
Der kunne godt findes spillere på samme niveau som Rooney, og det mener jeg ikke at Wilshere er.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf P4TR1CK » 2. aug 2011 21:04

Noga skrev:Knægten har talent, og bliver sikkert også en fremtidig stjerne. Igen, jeg har ikke noget imod det, så jeg undrer mig ikke, men sidste år havde vi f.eks. Kaká. Og vi kan alle sammen godt blive enige om, at Kaká er langt bedre end Wilshere, eller, det synes jeg i hvert fald.
Der kunne godt findes spillere på samme niveau som Rooney, og det mener jeg ikke at Wilshere er.


Nu kan du så vidt jeg ved ikke sammenligne en angriber og en midtbanespiller :wink: - Fact.

Yderligere så har Kaká f.eks. ikke bevidst det store i 10/11 sæsonen pga. skade, og han (Kaká red.) er bestemt i et dalende niveau i sammenligning med Wilshere som er i fremgang.
P4TR1CK
 


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Noga » 2. aug 2011 21:17

P4TR1CK skrev:
Noga skrev:Knægten har talent, og bliver sikkert også en fremtidig stjerne. Igen, jeg har ikke noget imod det, så jeg undrer mig ikke, men sidste år havde vi f.eks. Kaká. Og vi kan alle sammen godt blive enige om, at Kaká er langt bedre end Wilshere, eller, det synes jeg i hvert fald.
Der kunne godt findes spillere på samme niveau som Rooney, og det mener jeg ikke at Wilshere er.


Nu kan du så vidt jeg ved ikke sammenligne en angriber og en midtbanespiller :wink: - Fact.

Yderligere så har Kaká f.eks. ikke bevidst det store i 10/11 sæsonen pga. skade, og han (Kaká red.) er bestemt i et dalende niveau i sammenligning med Wilshere som er i fremgang.


Kaká var bare et eksempel..
Fremgang eller ej, så findes der bedre midtbanespillere end Wilshere, og jeg sammenligner ikke, men jeg synes, at Rooney er på et højere niveau end Wilshere.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron