Xboxlife forum

FIFA 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2011 11:06

Og med Season Pass får man sikkert også adgang til noget DLC fremover eller lignende ikke? :D

Må erkende at jeg ikke følger så meget med i hvad der sker på FIFA-fronten, men kan nu ret godt lide spillet.
Morten Skou
Redaktør

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 11:09

Morten Skou skrev:Og med Season Pass får man sikkert også adgang til noget DLC fremover eller lignende ikke? :D

Må erkende at jeg ikke følger så meget med i hvad der sker på FIFA-fronten, men kan nu ret godt lide spillet.

Jeg tror i al fald at man får adgang til det der Live Season, hvor spillernes form in-game bevæger sig samtidigt med real-life præstationerne.

Men ved ikke om EA smider DLC på markedet til FIFA, de plejer ikke at gøre det. :)
Billede
tue69
Niveau 9

By: Århus C

Indlægaf CaptainKicker » 24. sep 2011 11:12

Det er vist kun rabat på sådan noget som pakker i FUT osv. - og ikke rigtig DLC som sådan.
Billede
I never regretted the games I got - only the ones I didn't.
CaptainKicker
Moderator

By: Silkeborg

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 11:13

CaptainKicker skrev:Det er vist kun rabat på sådan noget som pakker i FUT osv. - og ikke rigtig DLC som sådan.

Ok - plejer ikke at bruge penge på det.

Er jeg iøvrigt den eneste der har svært ved at komme på Ultimate Team via netbrowser?
Billede
tue69
Niveau 9

Indlægaf krimme » 24. sep 2011 12:00

øv ULTIMATE er ikke åben på fifa 12 endnu men spillet er sq super online
krimme
Niveau 0

Indlægaf tue69 » 24. sep 2011 12:11

krimme skrev:øv ULTIMATE er ikke åben på fifa 12 endnu men spillet er sq super online

Jeg kan ikke komme på online lige nu - er det et lokalt problem eller er der generelt "knuder" på linjen?
Billede
tue69
Niveau 9

Indlægaf the bifoman » 24. sep 2011 19:20

Sikkert et dumt spørgsmål, men mener de med Precision Dribbling den bedstemor-gang, spillerne fjanter rundt i, når man trykker LB? Eller dækker det også over spillernes mere følsomme boldberøringer i en-mod-en situationer? For jeg fatter ikke, hvad den funktion ellers skal bruges til. :/
the bifoman
Niveau 7

Indlægaf heinstach » 24. sep 2011 21:15

Kan det passe, at challenges ikke er tilgængelige endnu? Jeg har den fulde version - ikke download-versionen.

Men de skulle da være med i 12'eren, ikke?
heinstach
Niveau 7

By: Aalborg

Indlægaf CaptainKicker » 24. sep 2011 21:39

Har Silkeborg IF blanke trøjer? Tvivler stærkt på de har nået at smække MASCOT på trøjerne :/
Billede
I never regretted the games I got - only the ones I didn't.
CaptainKicker
Moderator

By: Silkeborg

Indlægaf noZiggy » 25. sep 2011 01:52

the bifoman skrev:Sikkert et dumt spørgsmål, men mener de med Precision Dribbling den bedstemor-gang, spillerne fjanter rundt i, når man trykker LB? Eller dækker det også over spillernes mere følsomme boldberøringer i en-mod-en situationer? For jeg fatter ikke, hvad den funktion ellers skal bruges til. :/

Begge dele, nogle spillere gør det helt automatisk hvis du vender hurtigt, og du kan derved lave snævre træk. LB er mere til at sætte farten ned på spillet/stoppe op og lige se hvad der er af muligheder.
noZiggy
Niveau 6

Brugeravatar

Indlægaf gringo1980 » 25. sep 2011 08:44

CaptainKicker skrev:Har Silkeborg IF blanke trøjer? Tvivler stærkt på de har nået at smække MASCOT på trøjerne :/

Ved det ikke, men Brøndby's nye udebanetrøje er allerede i spillet, det overraskede mig da jeg tændte op igår....

Men det spil er helt vild fedt, meget bedre end demoen i min optik.... Fedt med dommerkast ved skadede spiller osv. super spil (bedømt efter de første 8 timers gaming)
gringo1980
Niveau 5

By: Hedehusene

Indlægaf Lilleprinsen » 25. sep 2011 13:36

det lyder jo meget godt. glæder mig til torsdag, så jeg kan spille en ordentlig 20-minutters kamp.
er Evertons 3. trøje med eller er der kun den gule udebanetrøje?
Lilleprinsen
Niveau 3

Indlægaf tue69 » 25. sep 2011 19:34

heinstach skrev:Kan det passe, at challenges ikke er tilgængelige endnu? Jeg har den fulde version - ikke download-versionen.

Nej - de er med.
Billede
tue69
Niveau 9

Indlægaf heinstach » 25. sep 2011 20:04

tue69 skrev:
heinstach skrev:Kan det passe, at challenges ikke er tilgængelige endnu? Jeg har den fulde version - ikke download-versionen.

Nej - de er med.

OK, måske det skyldes, at jeg konstant bliver smidt af EA-serveren.
heinstach
Niveau 7

By: Aalborg

Indlægaf malle5 dk » 25. sep 2011 20:21

En venlig sjæl der allerede nu har Fifa 12, som gider at se hvad Djiby Fall fra OB har i stats? :)
malle5 dk
Niveau 1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport