Xboxlife forum

FIFA11 COOP

For sport fanatikere.

FIFA11 COOP

Indlægaf Oompa Loompa_GUF » 18. jan 2011 15:46

Hej.

Ved ikke om det har været oppe at vende herinde, men syntes ikke jeg kunne finde noget ved at bruge søgefunktionen på siden. :-)

Men mig og min bror spiller Fifa 08 på samme skærm (samme hold) mod AI spillere...

Kan det lade sig gøre hvis vi sidder hver for sig i fifa11 eller er denne funktion stadig kun aktuel hvis man sidder ved samme box??

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, for det er da nok lige blevet så meget federe end 2008 udgaven... he he

Mvh
Mark
Oompa Loompa_GUF
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf C.C » 19. jan 2011 13:27

Altså skal det forståes således

Dig og Din bror Vs AI

Dog på hver jeres egen skærm? :)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf Oompa Loompa_GUF » 19. jan 2011 14:58

netop... Det er normalt det der forståes ved coop i spil... Ellers hedder det vel en team-match... :-)
Oompa Loompa_GUF
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf C.C » 19. jan 2011 20:35

Hvis det skal kunne lade sig gøre, skal i hver have en xbox 360, et eksemplar af fifa, og skærm ;)

Det er hvis det skal gøres på den rigtige måde, men mon ikke det er muligt at købe en lille fætter der kan splitte signalet fra xboxen til tv'et op i to ? ;)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf Oompa Loompa_GUF » 20. jan 2011 10:22

Vi har en xbox hver... og har en skærm hver.... men vi har ikke købt to eksemplarer af spillet endnu da vi ikke rigtig kan finde ud af om det er muligt eller ej... Ellers kan vi jo ligeså godt nøjes med et spil...

Men at dele billedet ud hjælper jo ikke da vi stadig følger bolden på skærmen og ikke den spiller man er... Hvis du ved hvad jeg mener. :-)
Oompa Loompa_GUF
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf C.C » 21. jan 2011 08:43

Okay, så ved jeg ikke, for tror vist ikke man kan spille på samme hold over nettet, hvert fald ikke når man spiller en normal kamp. Men i det derens virtuel pro tror jeg godt man kan, skal dog ikke gøre mig 100% sikker i min sag.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf Oompa Loompa_GUF » 22. jan 2011 08:48

ja det kan man nemlig også i 08 versionen, men der kræver det at der er en spiller på det andet hold også før man kan starte kampen...

Det er sikkert det samme i 11... Desværre...

Men tusind tak for dine svar...
Oompa Loompa_GUF
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf Doc Polak » 23. jan 2011 18:49

Man kan KUN spille på samme hold over nettet i virtuel pro.
Der kan man også tage en træningskamp med sin vituel pro klub, det er dog kun mod World XI holdet. :)

Det som du mener Oompa Loompa.
At spille to på samme hold på samme hold over nettet, kan ikke lade sig gøre, hvis i har hver sin xbox og han f.eks sidder i Odense og han i Vejle. :)
Doc Polak
 


Re: FIFA11 COOP

Indlægaf Oompa Loompa_GUF » 25. jan 2011 12:24

for lige at være sikker på hvad du skriver Doc polak..

I Virtuel Pro skal der vel stadig være en spiller på det andet hold eller hvad???

For hvis ikke, så er det jo præcis det jeg søger... Altså de eneste spillere i spillet er min bror og mig og vi er på samme hold... Og vi sidder hver for sig... dog i samme by men er sgu vist blevet for gamle til at sove i køjeseng så vi har købt hvert vores hus i stedet for. :-)
Oompa Loompa_GUF
Niveau 0
 
Indlæg: 46



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron