Xboxlife forum

FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

For sport fanatikere.

Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf fidus » 31. dec 2010 00:58

Yesyes!
fidus
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 31. dec 2010 01:07

fidus skrev:Yesyes!

Hvad bliver det så til ?
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf fidus » 31. dec 2010 01:20

Kig din indbakke for nu har jeg svaret og jeg lade det svar være i din indbakke kun. dette er en sag mellem dig og mig du behøver ikke at taget forummet ind i denne samtale du kan dog efter vi er færdig med at diskutere poste alt det du har lyst til.
fidus
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf carillo8 » 31. dec 2010 02:22

fidus skrev:Skriver du efter du har truet mig med politetanmeldes. Slik mig!

Du hedder Bjørn her og Jesper på Xbox amen slik mig dog!


jeg håber din mor slikker dig indtil du sender præmien. Kom nu ind i kampen, Don Fidus. Det kan sgu ikke være så svært. Du skal blot sende koden til GuffeDK. Du kan også sende den til mig så sender jeg den videre til ham hvis du er så bange for ham.
carillo8
 


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 6. jan 2011 11:42

fidus skrev:Kig din indbakke for nu har jeg svaret og jeg lade det svar være i din indbakke kun. dette er en sag mellem dig og mig du behøver ikke at taget forummet ind i denne samtale du kan dog efter vi er færdig med at diskutere poste alt det du har lyst til.

Fidus er da godt nok en kæmpe svindler og svans. Først begynder han at blande nogen i min familie ind i sagen via PM også kommer han med nogen påstande og når jeg svare på dem så svare han ikke, nok fordi han har en dårlig sag. Men hvor lavt kan man synke når man begynder at prøve at finde ud af hvem jeg er og hvem mine familie medlemmer er føj da.

Men jeg synes seriøst vi skal få lukket denne sag. Du kan tydeligvis ikke forsvare dine påstande om dit og dat er jo fuldstændig klart og tydeligt for alle. Og du har jo tilstået jeg skal have det live men du ikke gider fordi du er pige sur, det holder jo ingen steder.
Senest rettet af Bjørn1989 6. jan 2011 12:56, rettet i alt 1 gang.
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Batista dk » 6. jan 2011 11:56

snak med en admin og få ham bandet evt file en complaint på ham også kender nogle grupper jeg gør det med hvis folk snyder så bliver han bandet et par måneder
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf heroes » 6. jan 2011 12:02

Efter hvad jeg kan se, var Morten Skou med i denne liga. Måske du skulle kontakte ham. Jeg håber da ikke han er ligeglad med, hvordan fidus har snydt, det er jo rimelig tydeligt at se, selvom han har en masse undskyldninger med han ikke var klar over at det var Bjørn1989 der kom på 1 pladsen.

Vi har bare ikke brug for sådanne personer herinde.
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf fidus » 7. jan 2011 10:46

Bjørn1989 skrev:
fidus skrev:Kig din indbakke for nu har jeg svaret og jeg lade det svar være i din indbakke kun. dette er en sag mellem dig og mig du behøver ikke at taget forummet ind i denne samtale du kan dog efter vi er færdig med at diskutere poste alt det du har lyst til.

Fidus er da godt nok en kæmpe svindler og svans. Først begynder han at blande nogen i min familie ind i sagen via PM også kommer han med nogen påstande og når jeg svare på dem så svare han ikke, nok fordi han har en dårlig sag. Men hvor lavt kan man synke når man begynder at prøve at finde ud af hvem jeg er og hvem mine familie medlemmer er føj da.

Men jeg synes seriøst vi skal få lukket denne sag. Du kan tydeligvis ikke forsvare dine påstande om dit og dat er jo fuldstændig klart og tydeligt for alle. Og du har jo tilstået jeg skal have det live men du ikke gider fordi du er pige sur, det holder jo ingen steder.



Du er en lowlife med mindre IQ end Amalie fra Paradise.
Du fatter ingenting gør du?

Jeg blandede din far ind i pga. det screenshot jeg sendte til dig ville vise dig at dit screenshot var fake. og din far var webdesigner/billederedigering
Du har på det tidspunkt du havde taget et screenshot 5 Indlæg.
Du havde præcis 27 indlæg da du sendte mig det.
Når jeg kiggede på din indlæg. Så jeg at du skal havde taget det Screenshot imellem
viewtopic.php?f=9&t=72586&start=75#p1026909 og
viewtopic.php?f=9&t=72586&start=75#p1026910
Det betyder mellem 17:16 og 17:21 det skrev jeg til dig.

Den 10 Oktober som ingen mening giver OVERHOVEDET. 21 dage inden vi slutter tager du en screenshot om at du tager Mallorca
Du skrev så bare at du ikke kunne forstå at jeg skulle blande din far ind i denne sag.
Jeg blandede ham ind i det pga. ÅBENLYST brug af Photoshop som du åbenbart ikke fattet overhovedet.
Jeg kendte dig i forvejen pga. jeg søgte efter Bjørn1989 og fandt dig på XplayN

Du siger dermed at du har haft en privatforum og derfor har du 5 indlæg da du tager dette screenshot.
Men når man talte alle dine indlæg sammen havde du 27 indlæg i dette forum og 27 indlæg så dit privatforum talte ikke med.

Så kom med din undskylding over at du faktisk tog et screenshot 21 dage før at vi slutter turneringen.
i et 4 minutters mellemrum.


SÅ KOM MED DINE LORTE UNDSKYLDERING!
Du får ingenting enten indrømmer du at du faktisk havde Bjørn1989 som GT indtil den 28 December. ellers så vink farvel til noget overhovedet.


Uhhh et ban fra et onlineforum OhhhNEJ!
fidus
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Doc Polak » 7. jan 2011 11:04

Fidus.. man kan ikke have ø i sit gamertag.
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf heroes » 7. jan 2011 11:13

fidus du bør være stolt hvis du har en IQ som Amalie fra Paradise, men det ser nu ud til den er =0 :lol:
Åbenlyst snyd men du fatte 0, men hvad kan man da også forvente med den IQ du har #-o

Skou er dette ikke en sag for dig, regner da med du følger med i denne tråd, da du selv var med i ligaen, selvom jeg ikke er sikker på om du fik spillet nogen kampe :)

Hvad skal der egentlig til, for at der er en admin der blander sig :?:
Senest rettet af heroes 7. jan 2011 18:05, rettet i alt 2 gange.
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 7. jan 2011 11:20

fidus skrev:
Bjørn1989 skrev:
fidus skrev:Kig din indbakke for nu har jeg svaret og jeg lade det svar være i din indbakke kun. dette er en sag mellem dig og mig du behøver ikke at taget forummet ind i denne samtale du kan dog efter vi er færdig med at diskutere poste alt det du har lyst til.

Fidus er da godt nok en kæmpe svindler og svans. Først begynder han at blande nogen i min familie ind i sagen via PM også kommer han med nogen påstande og når jeg svare på dem så svare han ikke, nok fordi han har en dårlig sag. Men hvor lavt kan man synke når man begynder at prøve at finde ud af hvem jeg er og hvem mine familie medlemmer er føj da.

Men jeg synes seriøst vi skal få lukket denne sag. Du kan tydeligvis ikke forsvare dine påstande om dit og dat er jo fuldstændig klart og tydeligt for alle. Og du har jo tilstået jeg skal have det live men du ikke gider fordi du er pige sur, det holder jo ingen steder.



Du er en lowlife med mindre IQ end Amalie fra Paradise.
Du fatter ingenting gør du?

Jeg blandede din far ind i pga. det screenshot jeg sendte til dig ville vise dig at dit screenshot var fake. og din far var webdesigner/billederedigering
Du har på det tidspunkt du havde taget et screenshot 5 Indlæg.
Du havde præcis 27 indlæg da du sendte mig det.
Når jeg kiggede på din indlæg. Så jeg at du skal havde taget det Screenshot imellem
viewtopic.php?f=9&t=72586&start=75#p1026909 og
viewtopic.php?f=9&t=72586&start=75#p1026910
Det betyder mellem 17:16 og 17:21 det skrev jeg til dig.

Den 10 Oktober som ingen mening giver OVERHOVEDET. 21 dage inden vi slutter tager du en screenshot om at du tager Mallorca
Du skrev så bare at du ikke kunne forstå at jeg skulle blande din far ind i denne sag.
Jeg blandede ham ind i det pga. ÅBENLYST brug af Photoshop som du åbenbart ikke fattet overhovedet.
Jeg kendte dig i forvejen pga. jeg søgte efter Bjørn1989 og fandt dig på XplayN

Du siger dermed at du har haft en privatforum og derfor har du 5 indlæg da du tager dette screenshot.
Men når man talte alle dine indlæg sammen havde du 27 indlæg i dette forum og 27 indlæg så dit privatforum talte ikke med.

Så kom med din undskylding over at du faktisk tog et screenshot 21 dage før at vi slutter turneringen.
i et 4 minutters mellemrum.


SÅ KOM MED DINE LORTE UNDSKYLDERING!
Du får ingenting enten indrømmer du at du faktisk havde Bjørn1989 som GT indtil den 28 December. ellers så vink farvel til noget overhovedet.


Uhhh et ban fra et onlineforum OhhhNEJ!

Ja var / er på et privat clan forum der nu er lukket = ergo indlægene er væk som jeg skrev til dig er det så svært at forstå? Det screenshot er som sagt taget i en eller anden random browser på linux jeg havede til test der fuckede hjemmesider op fordi den læste siden forkert som vi kender det på nogen hjemmesider i firefox og internet explorer ikke ser ens ud, denne browser var bare være!
Du er da godt nok en klovn og hvad har det overhovedet med sagen at gøre om jeg har 5 eller 100 indlæg.

Du forholder dig ikke til at man ikke kan bruge Ø i gamertag.

Og hvad fanden er XplayN ? Det eneste sted jeg bruger brugernavnet Bjørn 1989 er på xboxlife !

Og hvis dine homies var informeret godt nok ville du vide min far ikke ville lave sådan noget der som du påstår.

Sjovt som du begynder at snakke om IQ når du ikke engang kan fortælle hvordan jeg kan ha heddet Bjørn1989 når man ikke kan bruge Ø og generalt ikke forholder dig til det der bliver sagt men prøver at snakke uden om på alle mulige måder. + du er den eneste her der åbenbart kan se det er dig der failer.

Og dette synes jeg selv du skal læse igennem igen for giver overhovedet ingen mening at læse

Når jeg kiggede på din indlæg. Så jeg at du skal havde taget det Screenshot imellem
viewtopic.php?f=9&t=72586&start=75#p1026909 og
viewtopic.php?f=9&t=72586&start=75#p1026910
Det betyder mellem 17:16 og 17:21 det skrev jeg til dig.

Den 10 Oktober som ingen mening giver OVERHOVEDET. 21 dage inden vi slutter tager du en screenshot om at du tager Mallorca


Her beviser du igen igen at du ikke forholder dig til det der bliver sagt

SÅ KOM MED DINE LORTE UNDSKYLDERING!
Du får ingenting enten indrømmer du at du faktisk havde Bjørn1989 som GT indtil den 28 December. ellers så vink farvel til noget overhovedet.


MAN KAN IKKE HAVE ØÅÆ I SIT GAMERTAG
SKRIV TIL EN ADMIN HVIS DU HAR ET BEHOV FOR AT FÅ DET BEKRÆFTET
Senest rettet af Bjørn1989 7. jan 2011 13:01, rettet i alt 1 gang.
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf carillo8 » 7. jan 2011 13:00

Fidus, må din røv klø noget så grusomt og må dine arme være for korte til at nå! Hold kæft det er langt ude at holde en turnering og så ikke udbetale præmier.
carillo8
 


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 7. jan 2011 13:08

Her er det endelig bevis på at fidus tager fejl. Nu har jeg ændret mit gamertag til bjørn1989 her på xboxlife.dk og se hvad der sker

Billede
Billede

http://guf4you.dk/SG/bevis.png
http://guf4you.dk/SG/bevis2.png
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf fidus » 7. jan 2011 14:38

Hør her du får ingenting! OVERHOVEDET! Du har åbenbart ikke fattet hvad jeg siger. OVERHOVEDET! Det er ligemeget vink farvel til mig vink farvel til din præmie som du aldrig får!

Ps. Oswaldo min røv klør mmmmm jeg kan nå! Ohv! Suprise jeg er ikke en dværg.
Pss. Indbakke/alt andet fra Xboxlife er blocked på mail så dette er det sidste jeg skriver hyggehejsa!

ps. Bjørn
http://xplayn.com/profil/11039 IM OOOOOUT!
Peace out lowlifes!
fidus
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 7. jan 2011 15:23

fidus skrev:Hør her du får ingenting! OVERHOVEDET! Du har åbenbart ikke fattet hvad jeg siger. OVERHOVEDET! Det er ligemeget vink farvel til mig vink farvel til din præmie som du aldrig får!

Ps. Oswaldo min røv klør mmmmm jeg kan nå! Ohv! Suprise jeg er ikke en dværg.
Pss. Indbakke/alt andet fra Xboxlife er blocked på mail så dette er det sidste jeg skriver hyggehejsa!

ps. Bjørn
http://xplayn.com/profil/11039 IM OOOOOUT!
Peace out lowlifes!

Hvad er det jeg åbenbart ikke fatter? Du beder mig om at tilstå noget der ikke kan lade sig gøre? Man kan ikke bruge ø æ å i gamertaget prøv at gøre det på xboxen kan ikke lade sig gøre.. og kan ikke lade sig gøre at bruge ø å æ på xboxlife.dk FAT DET DOG..
Og ja du får ret med xplayn.com men hvordan i alverden skal jeg kunne huske det? c4.guf4you.dk har ikke eksisteret siden jeg spilte CS i 2004-2005 kan da virkelig ikke huske jeg har lavet en profil der! Og hvor vil du hen med det?

Men siger det igen det er ikke muligt at oprette et gamertag på xbox live med øæå så hvordan skal jeg så kunne ha heddet det her som du påstår i den nye PM ? Og man kan ikke hedde det her på xboxlife.dk SÅ FAT DET

Desuden hedder jeg også GuffeDK på den der side
Senest rettet af Bjørn1989 7. jan 2011 16:25, rettet i alt 1 gang.
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron