Xboxlife forum

FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

For sport fanatikere.

Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 28. dec 2010 22:40

Doc Polak skrev:Bjørn, det er ikke heletiden, at dit gamertag har stået under din profil, så Fidus har sikkert lavet en lille fejl.
Slap nu af. ;)

Jeg har haft den opfattelse han vidste det da jeg har gjort opmærkesom på jeg var nr 1 og har skrevet nogen gange til ham hvor han bare ikke har svaret men han læste mine beskeder. Men hvis det er tilfældet undskylder jeg mange gange
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf fidus » 28. dec 2010 23:41

Skriver du efter du har truet mig med politetanmeldes. Slik mig!

Du hedder Bjørn her og Jesper på Xbox amen slik mig dog!
fidus
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 28. dec 2010 23:44

fidus skrev:Skriver du efter du har truet mig med politetanmeldes. Slik mig!

Du hedder Bjørn her og Jesper på Xbox amen slik mig dog!

Jeg har intet ændret! Mit navn er Jesper Bjørn så giver meget mening. troede du vidste hvem der var hvem da man ikke måtte have 2 hold der var ens eks 2 barca hold.. Jeg har ikke haft mit gamertag her på siden da jeg ikke var klar over hvordan man fik det ind..
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 29. dec 2010 01:19

Bjørn1989 skrev:
fidus skrev:Skriver du efter du har truet mig med politetanmeldes. Slik mig!

Du hedder Bjørn her og Jesper på Xbox amen slik mig dog!

Jeg har intet ændret! Mit navn er Jesper Bjørn så giver meget mening. troede du vidste hvem der var hvem da man ikke måtte have 2 hold der var ens eks 2 barca hold.. Jeg har ikke haft mit gamertag her på siden da jeg ikke var klar over hvordan man fik det ind..

Nu vil Fidus så ikke give mig præmien selvom det hele åbenbart er en misforståelse fordi han mener det er mit problem.

Men vil mene han har lavet fejlen fordi..

Han laver en turnering hvor der må være 1 af alle hold i den spanske liga og kun 1, der må således ikke være 2 der er barca eks..

Der er kode på ligaen så alle ikke kan joine.

Jeg vælger så Mallorca, jeg får koden til ligaen af Fidus

Jeg er det eneste hold i ligaen der er Mallorca, jeg har spillet 2 kampe mod Fidus med Mallorca.

Mit gamertag har altid været GuffeDK men mit BRUGERNAVN her på siden har altid været Bjørn1989 har ikke haft mit GAMERTAG sat ind på denne side før i dag da jeg ikke vidste hvordan jeg gjorder dette.

Men når man kun må være 1 hold af hver i den spanske liga går jeg ud fra Fidus er klar over at mit gamertag er GuffeDK især fordi jeg har mødt ham i de 2 kampe er jo logik...

Men nu påstår fidus så at mit GAMERTAG her på siden har stået til Bjørn1989 men det har det jo ikke ! Har ikke haft det sat ind her på siden før i dag ! Har aldrig haft et gamertag der hed Bjørn1989 man kan vidst ikke engang bruge bogstavet Ø i ens gamertag !

Har gentagende gange skrevet til fidus at jeg var nr 1 i ligaen osv men han har ignoreret alle beskederne. Han har ikke spurgt om mit gamertag var GuffeDK. Hvordan skulle jeg så overhovedet vide at han ikke vidste det? Jeg troede han var igang med at snyde os der var med i turneringen så er det jo klart man reagere efter det...

Man må da forvente ham der laver en turnering har styr på sådan nogen små ting her.. #-o

Besked fra Fidus

Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER
Sendt: ons 29 dec 2010 00:12
Fra: fidus
Til: Bjørn1989

Hvor ligger min fejl?

Du hedder Bjørn1989 du har gt på xboxlife som bjørn1989 også hedder du GuffeDK som GT

Din fejl er du ikke har gjort en skid og straks angriber du mig.

Men som sagt
"DU FÅR INGENTING"

Første argument er ikke korrekt hvilket jeg har skrevet længere oppe.

Nr2 er også forkert har skrevet til dig flere gange både på forummet her og i PM uden respons..

Hvor er min fejl!!

Og ang det med en anmeldelse skriver jeg jo ikke, jeg vil gøre det, men blot at jeg vil høre mulighederne for det.... det er hypotetisk, at du tager det som en trussel og koger fuldstændig over og drager forhastede konklusioner kan jeg ikke gøre noget ved? Der er kæmpe forskel på FORHØRE og VIL GØRE..

Man kan jo nærmest vende den om at sige du intet har gjort for at finde ud af hvem jeg var når jeg gentagene gange har sagt jeg var nr 1 og sendt PM også skriver jeg til det jeg vil forhøre mig om en anmeldelse fordi du ikke har reageret på noget også koger du fuldstændig over istedet for lige at undersøge sagen dybere! At du så begynder at lyve om mit gamertag her på siden har stået som Bjørn1989 er helt hen i vejret.
Senest rettet af Bjørn1989 29. dec 2010 05:24, rettet i alt 3 gange.
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Batista dk » 29. dec 2010 01:58

fidus skrev:Skriver du efter du har truet mig med politetanmeldes. Slik mig!

Du hedder Bjørn her og Jesper på Xbox amen slik mig dog!



du er da godt nok for klam fidus

det er alt alt alt for klamt det du har gang i

laver en turnering med præmier og så løber du væk fra det hele...

ulækkert...

guffe dk du må heller få en admin til at kigge på dette så han kan blive banned
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 29. dec 2010 06:58

fidus skrev:Skriver du efter du har truet mig med politetanmeldes. Slik mig!

Du hedder Bjørn her og Jesper på Xbox amen slik mig dog!


Til at skyde dette argument ned vil jeg henvise til side 9 indlæg 5

Batista dk skrev:
hvem sluttede
nr1
nr2
nr3
?
Bjørn1989
mokuer
Faetteren

Men fidus vil åbenbart til at lave om på reglerne selvom han sagde den der var nr 1 den 1 november vandt. Men nu vil han til at ændre reglerne.. Det kan man da ikke. Han skrev selv dette så må det da også stå ved magt..

Hvorfor skulle jeg sige jeg er nr1 hvis jeg ikke var nr1? Og hvorfor skulle jeg brokke mig over at ham der var nr1 ikke vandt hvis jeg ikke var nr1? Og hvorfor spurgte du ikke om jeg var GuffeDK hvis du var i tvivl?

Og det sidste indlæg på side 9 skriver mokuer stillingen endnu en grund til du kunne spørge om jeg var GuffeDK hvis du var i tvivl..

På side 10 skriver du selv

af fidus » ons 01 dec 2010 09:21

Præmier på vej til GuffeDK - Mokuer og Faetterenfidus

Men jeg har intet hørt fra dig hverken på xbox eller xboxlife.

Du skrev rigtig nok denne besked som jeg også svarede dig på

Sendt: man 06 dec 2010 22:16
Fra: Bjørn1989
Til: fidus

fidus skrev:
Jeg har "The Ring" lige pt. så kan ikke checke stilling hvis du kan uploade et billede af stilling så får du præmieren med det samme
Hej har ikke lige set din besked men kan se på forummet du har set stillingen hvornår kommer præmien ?

Men fik aldrig noget svar fra dig selvom du igen kunne ha spurgt om jeg var GuffeDK hvis du var i tvivl.

Alle de argumenter du er kommet med imod mig er faldet til jorden. Og synes ærlig talt vi skulle ha taget dette privat men når du koger sådan over og erklære krig fordi jeg skriver jeg vil undersøge muligheden for en anmeldelse er det ikke nemt. Du kunne bare ha svaret på nogen af alle de beskeder du fik...
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf fidus » 29. dec 2010 10:08

Bjørn1989 skrev:
fidus skrev:Skriver du efter du har truet mig med politetanmeldes. Slik mig!

Du hedder Bjørn her og Jesper på Xbox amen slik mig dog!


Til at skyde dette argument ned vil jeg henvise til side 9 indlæg 5

Batista dk skrev:
hvem sluttede
nr1
nr2
nr3
?
Bjørn1989
mokuer
Faetteren

Men fidus vil åbenbart til at lave om på reglerne selvom han sagde den der var nr 1 den 1 november vandt. Men nu vil han til at ændre reglerne.. Det kan man da ikke. Han skrev selv dette så må det da også stå ved magt..

Hvorfor skulle jeg sige jeg er nr1 hvis jeg ikke var nr1? Og hvorfor skulle jeg brokke mig over at ham der var nr1 ikke vandt hvis jeg ikke var nr1? Og hvorfor spurgte du ikke om jeg var GuffeDK hvis du var i tvivl?

Og det sidste indlæg på side 9 skriver mokuer stillingen endnu en grund til du kunne spørge om jeg var GuffeDK hvis du var i tvivl..

På side 10 skriver du selv

af fidus » ons 01 dec 2010 09:21

Præmier på vej til GuffeDK - Mokuer og Faetterenfidus

Men jeg har intet hørt fra dig hverken på xbox eller xboxlife.

Du skrev rigtig nok denne besked som jeg også svarede dig på

Sendt: man 06 dec 2010 22:16
Fra: Bjørn1989
Til: fidus

fidus skrev:
Jeg har "The Ring" lige pt. så kan ikke checke stilling hvis du kan uploade et billede af stilling så får du præmieren med det samme
Hej har ikke lige set din besked men kan se på forummet du har set stillingen hvornår kommer præmien ?

Men fik aldrig noget svar fra dig selvom du igen kunne ha spurgt om jeg var GuffeDK hvis du var i tvivl.

Alle de argumenter du er kommet med imod mig er faldet til jorden. Og synes ærlig talt vi skulle ha taget dette privat men når du koger sådan over og erklære krig fordi jeg skriver jeg vil undersøge muligheden for en anmeldelse er det ikke nemt. Du kunne bare ha svaret på nogen af alle de beskeder du fik...




Nu ligger problemmet i du begynder at true i juletiden om politianmeldes.
Du skriver ikke engang undskyld men giver mig skylden over at du truer mig.

Jeg skrev
"Mallorca - Bjørn1989"

Under tilmelding det kan en admin også se hvis han checker thread's historie.
Din fejl ligger i at du ikke infomerer mig om hvem du lige er i ligaen

Det her skrev du til mig den 2 november
"Hej Fidus er det dig der skal have min adresse til at sende præmien ud ? Kom på 1 pladsen"

Den 6 December skriver "BJØRN1989" Igen til mig.
" fidus skrev:Jeg har "The Ring" lige pt. så kan ikke checke stilling hvis du kan uploade et billede af stilling så får du præmieren med det samme


Hej har ikke lige set din besked men kan se på forummet du har set stillingen hvornår kommer præmien ?
"

Den 28 December modtager jeg denne privatbesked

Hvis du ikke sender den snart vil jeg forhøre mig ved en i politiet i min familie hvad mulighedern er for at få dig anmeldt som fusker - snyder


Dette er samme dag men på Xboxen.
hvis du ikke snart sender mig det live vil jeg forhore mig ved et familie medlem i politiet om mulighederne for at anmelde dig som svindler. din ip vil afslore hvem du er hvis politiet kommer pa sagen.


Igår da jeg svarer dig at du ikke har vundet skiftet du fra Bjørn1989 til GuffeDK på Xboxlife.dk
Som en admin også kan se.
fidus
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf heroes » 29. dec 2010 11:18

Flot gået fidus =D>

Som ny bruger herinde laver du en fifa liga med præmier, og når du så skal sende til ham på første pladsen, spiller du dum og ved ikke hvem der er GuffeDK, selvom Bjørn1989 har skrevet flere gange at det er ham.

Ikke nok med det, så vælger du at vil sende præmierne med posten, selvom du nemt kunne have sendt koderne herinde via pb eller i en mail. Det hele stinker langt væk, håber virkelig du bliver banned herinde, du er hermed blevet det af mig svindler [-X
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf fidus » 29. dec 2010 11:52

heroes skrev:Flot gået fidus =D>

Som ny bruger herinde laver du en fifa liga med præmier, og når du så skal sende til ham på første pladsen, spiller du dum og ved ikke hvem der er GuffeDK, selvom Bjørn1989 har skrevet flere gange at det er ham.

Ikke nok med det, så vælger du at vil sende præmierne med posten, selvom du nemt kunne have sendt koderne herinde via pb eller i en mail. Det hele stinker langt væk, håber virkelig du bliver banned herinde, du er hermed blevet det af mig svindler [-X


Jeg har så sendte billeder af koderne lille ven....

Kend dog facts forsatan!
Det er kun GuffeDK som ikke har fået sin kode pga. han simplehen ikke har sagt han hed Bjørn på dette forum hvor en i helved skal jeg vide fra at en som hedder Bjørn på dette forum hedder GuffeDK på Xboxlive?

Svar mig dog på det!
Bjørn har ALDRIG! og jeg MENER ALDRIG skrevet han var GuffeDK!
Overhovedet ikke engang! Han skrev dette da han tilmeldte sig viewtopic.php?f=9&t=72586&start=15#p1024366

Jeg sendte koden til Bjørn1989 hans Gamertag her på var Bjørn1989
Hvad fanden skal jeg dog tro?!

GuffeDK hedder Jesper på Xboxlive han hedder Bjørn.
Hvorfra en i helved skulle jeg vide at hans fulde navn var Jesper Bjørn?
Svar mig dog på det.

Know the facts please!

IKKE ET STED STÅR DER NOGET OM HAN ER GUFFEDK!
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&author_id=11179&start=15
fidus
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 29. dec 2010 13:51

Kære fidus har du læst hvad jeg har skrevet længere oppe?

Nu ligger problemmet i du begynder at true i juletiden om politianmeldes.
Du skriver ikke engang undskyld men giver mig skylden over at du truer mig.


1: Jeg truer dig ikke jeg skriver jeg vil forhøre mig, hvad har juletiden med dette at gøre?

2: Jeg har skrevet til dig jeg beklager dette hvis det hele er en misforståelse. Det er da en undskyldning i min verden, men undskyld jeg beklager men reagerede efter det der er sket.

Igår da jeg svarer dig at du ikke har vundet skiftet du fra Bjørn1989 til GuffeDK på Xboxlife.dk
Som en admin også kan se.


Jeg har svaret på dette længere oppe! Mit Gamertag på xboxlife.dk har aldrig nogensinde været Bjørn1989 da jeg slet ikke har haft det sat ind her på siden før igår ! Hvis en admin kan bekræfte dette så gør det !

Det er kun GuffeDK som ikke har fået sin kode pga. han simplehen ikke har sagt han hed Bjørn på dette forum hvor en i helved skal jeg vide fra at en som hedder Bjørn på dette forum hedder GuffeDK på Xboxlive?

Svar mig dog på det!
Bjørn har ALDRIG! og jeg MENER ALDRIG skrevet han var GuffeDK!
Overhovedet ikke engang! Han skrev dette da han tilmeldte sig viewtopic.php?f=9&t=72586&start=15#p1024366

Jeg sendte koden til Bjørn1989 hans Gamertag her på var Bjørn1989
Hvad fanden skal jeg dog tro?!

GuffeDK hedder Jesper på Xboxlive han hedder Bjørn.
Hvorfra en i helved skulle jeg vide at hans fulde navn var Jesper Bjørn?
Svar mig dog på det.


Jeg har svaret dig på dette også længere oppe...

Der er kun 1 hold af hver i ligaen ikke? jeg var mallorca som den eneste, jeg har flere gange antydet jeg var GuffeDK men du spurgte aldrig så gik ud fra du var klar over dette. Især ford det var dig der lavede de regler med 1 hold af alle i ligaen. PÅ den måde burde du vide det.

Kort fortalt har jeg ikke ændret gamertag her på siden fra Bjørn1989 til GuffeDK jeg ændrede det igår fra ingenting til GuffeDK da jeg fandt ud af at man skulle gøre det under profil indstillinger. Og har antydet du var klar over dette fordi jeg kæmpede for du ikke skulle ændre reglerne om at nr1 måske ikke vandt og har antydet det flere gange som du kan læse længere oppe. Jeg var mallorca som den eneste tilmeldte og den eneste i ligaen... Andre brugere her på siden kan åbenbart også se det er dig der er galt på den. ...

Men når man eks ser dette billede også ligger de andre ting oven i, at jeg var imod dine reglændringer om at nr 1 måske ikke vandt, 2 jeg har antydet jeg var GuffeDK, jeg var mallorca som det eneste hold osv osv så skal man vel bare lægge 2 og 2 sammen..
Billede
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Bjørn1989 » 29. dec 2010 16:40

har sendt et gammel screenshot til fidus der punktere hans løgn om at jeg har heddet Bjørn1989 i gamertag her på xboxlife. Synes det er lidt lavt at vi kommet på det niveau hvor man skal lyve for at få ret...
Bjørn1989
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf carillo8 » 29. dec 2010 16:45

Hvor svært kan det være? GuffeDK har vundet. Dét Fidus kan lære af dette er at når han fremover laver turneringer så skal han sørge for at de tilmeldte skriver BÅDE Gamertag og Brugernavn (selvom det kommer af sig selv hvis tråden er oprettet her). Så undgår man forvirring.
Fidus, send nu bare den 1. præmie til GuffeDK. Jeg kender ham personligt og ved at han aldrig kunne drømme om at snyde nogen. Hvis ikke det sker så håber jeg at folk for fremtiden vil gå udenom dine turneringer. Så vær en mand og hold dit løfte - på trods af forvirringen.

Mvh
Lars AKA Carillo8 AKA Oswaldo Carillo
carillo8
 


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Doc Polak » 29. dec 2010 16:52

Bjørn1989 har ALDRIG heddet Bjørn1989 i gamertag.
Der har stået som hans BRUGERNAVN her på siden, IKKE gamertag.
Mit er Doc Polak.

Carillo8´s er Oswaldo Carillo!

Bjørn kan ikke på noget tidspunkt ku hedde bjørn1989 som gamertag, af den simple årsag, at man ikke kan lave Ø i sit gamertag på xboxlife...
Du kan lave oe, men han har heller ikke hedde bjoern1989.

Kom nu ind i kampen Fidus og aflever den kode, du er fandme ligesom ham tossen, der ville spille fifa for penge.

BTW fidus, er du sikker på det ikke er dig, som der er OPPE i jesper clausen? :shock:
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Batista dk » 29. dec 2010 16:56

Fidus er måske = heckuvamoss ?
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: FIFA 11 Online Liga PRÆMIER

Indlægaf Doc Polak » 29. dec 2010 16:58

Batista dk skrev:Fidus er måske = heckuvamoss ?


Muligvis. :D
Doc Polak
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron