Xboxlife forum

PES2011 Tråden - Demo UDE nu

For sport fanatikere.

Indlægaf allanb » 8. sep 2010 18:13

Øhh, hvad fabler du om Thierry14 ??? Måske du lige skulle sætte dig ind i sagerne før du skriver, sådan noget bull...

Der er skam masser nye ting i FIFA 11..

Helt nyt afleverings system for Pro's, Be a Goalie (styre målmand ligesom markspiller), Ea creation center hvor man kan lave sit helt eget hold og du kan lave dit eget soundtrack osv.. http://fifa.easports.com/enUS/features. ... tform=xbox
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Indlægaf Dualdaninja » 8. sep 2010 18:42

Thierry14 skrev:
CaptainKicker skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uvPH6Ft8eG8[/youtube]

Herligt mål jeg lavede i demoen :D


Det må siges at være godkendt ! :D
Snyd alle dem som allerede har fået demo'en.
Det spil slår HELT SIKKERT Fifa i år hvor der, som sædvanligt for EA spil, ikke er tænkt meget nyt! Men alle sluger det jo råt alligevel :D


Mål som dette er netop det der har fucked den serie for vildt op
Målmændene er ligeså talentløse som i sensible soccer
Der er ikke sket andet end en grafisk opdatering.
Jeg er så ked af at se mit elskede PES fra xbox er blevet ødelagt og skamferet på denne måde. Det er endnu værre end i fifa med at score mål fra 654123 meters afstand. I fifa er det idet mindste pæne mål.
Her er man bare irriteret over at målmændene tér sig som en fornærmet lilleput pige fra skovlunde fodboldklub. Utroligt at de laver så store armbevægelser og at der intet sker.
Det er blevet en rigtig rigtig dårlig vane.
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf CaptainKicker » 8. sep 2010 18:44

Så se det her mål jeg lige lavet. Mit andet mål i demo.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vQ54JlMiatg[/youtube]
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Anastacio » 8. sep 2010 19:00

Sidder også med demoen på PlayStation 3 nu.
Tabte første kamp som Barcelona mod Bayern Münich. Tabte anden kamp 0-1 som Chivas mod Internacionale. Godt nok noget af en læringskurve skal jeg love for - forsvarsspillet er helt anderledes, pasningssystemet er manuelt og tempoet er meget langsomt - faktisk på grænsen til det søvndyssende, og det komme fra en der altid har ville have sine fodboldspil langsomme.

Der er tonsvis af frispark og allerede i min første kamp fik jeg tilkæmpet mig et straffespark med Messi, selvom det var en ren tackling fra computeren. Der er stadig noget mekanisk over gameplayet.

Alt dette sagt ser det dog ud til, at være det bedste PES i denne generation hidtil og bolden virker også til, at være mere fri. Men efter kun to kampe kan jeg selvfølgelig ikke danne mig en vurdering endnu.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gosser » 8. sep 2010 19:32

Jeg synes det ser ret godt ud. Om det slår FIFA11 ved jeg ikke, men det ligner noget, jég godt ville kunne lide ;)

Gid man havde PS Plus, men at give 100+ kroner, bare for demoen, er vidst frås.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf CaptainKicker » 8. sep 2010 19:38

Gosser skrev:Jeg synes det ser ret godt ud. Om det slår FIFA11 ved jeg ikke, men det ligner noget, jég godt ville kunne lide ;)

Gid man havde PS Plus, men at give 100+ kroner, bare for demoen, er vidst frås.


Men du får 5 episoder af Sam & Max oveni til værdi af 225, og de er helt klart pengene værd :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Gosser » 8. sep 2010 19:45

CaptainKicker skrev:
Gosser skrev:Jeg synes det ser ret godt ud. Om det slår FIFA11 ved jeg ikke, men det ligner noget, jég godt ville kunne lide ;)

Gid man havde PS Plus, men at give 100+ kroner, bare for demoen, er vidst frås.


Men du får 5 episoder af Sam & Max oveni til værdi af 225, og de er helt klart pengene værd :D


Tror ikke det er noget for mig, så jeg tror desværre at jeg må vente en uge :D
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Anastacio » 8. sep 2010 19:55

Har spillet lidt flere kampe og det er blevet lidt bedre. Jeg har den typiske følelse, som jeg havde ved alle PES spillene på PS2. Der er dog stadig et eller andet irriterende ved det, som også var at finde i PES2010, men kan endnu ikke rigtig ligge ord på det.

Ud fra demoen tror jeg heller ikke, at dribblinger vil blive noget folk spammer til, heldigvis. Var imponeret over mine forsvarsspillere, jeg var helt ude ved kanten af feltet for at redde en bold og i mellem tiden var to af mine forsvarsspillere løbet over til målstregen - fedt.

Det er nok det meget langsomme tempo der irriterer mig lige pt, men det bliver garanteret bedre jo mere jeg vender mig til det i løbet af kampene. Måske er jeg også bare lidt bitter over, at have spillet serien i over et årti og alligevel tabe hver eneste kamp mod computeren *tsk tsk*. =p

Edit: Det bliver altså bedre, der er nogle fede elementer i kampene - langt mere fysik end førhen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gosser » 10. sep 2010 15:56

Hentede demoen ned i går, og jeg synes det er ganske godt.

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan finter virker? Jeg er lidt forvirret på det punkt.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf arnel925 » 15. sep 2010 20:47

Gosser skrev:Hentede demoen ned i går, og jeg synes det er ganske godt.

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan finter virker? Jeg er lidt forvirret på det punkt.

Du bruger bare den venstre stik ligesom i fifa.
Synes faktisk det virker bedre end i fifa, og gameplayet flyder rigtig godt. Eneste minus er at målmand ikke er blivet meget bedre. Men ser helt klart lovende ud.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Indlægaf Gosser » 15. sep 2010 20:50

Jeg kan stadig ikke finde ud af det :D Men skal man ikke også selv tilpasse finterne?

Anyways, efter at have prøvet begge demoer, er jeg klart mest hooked på PES. Ser frem til det!
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Jjunior » 15. sep 2010 22:03

Hands down - den bedste PES version siden PES6. Det har taget sin tid, og Fifa har været at foretrække de sidste par år, men hold nu kæft hvor rykker det her spil fra Fifa.
Jeg har spillet begge demoer nu, og PES er SÅ meget federe en oplevelse på alle fronter.

Bare lydeffekterne i PES gør at det føles 100 gange sjovere at spille (sådan har det nu altid været). De er klart overdrevne, men det er bare sådan det skal være, og præcis det der gør at man føler der er drøn på når man hamrer en tåhyler af sted på stolpen. overdrevne lydeffekter hører bare hjemme i gaming. Sådan er det bare.

Jeg synes det både ser bedre ud og føles bedre at spille det nye PES end alt andet jeg har prøvet. Jeg er helt vild med den nye default kameravinkel også. meget bedre overblik.

Velkommen tilbage til kongen over alle fodboldspil...måske lige ud over Kickoff og Goal til Amiga 500, ej ok de vil nok føles lidt tamme i dag :-)
Jjunior
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf gringo1980 » 15. sep 2010 23:01

jepsen80 skrev:kan godt følge dig i det du siger! men hvorfor siger folk så de ikke kan lide pes fordi der ikek er rettigheder til? et hold der hedder arsenal eller north london er sku da det samme når alle spillerne er der.
og de fleste der siger pes stinker er bare fifa fanboi, og har garanteret alrig prøvet pes
for hvis man ikke kan spille med north london hvordan kan man så spille i Mester Holdenes Turnering og Eropa Hodenes Turnering. som hedder champion league og europa league i virkligheden?


Den her havde jeg slet ikke set.

men jeg mener nu at der forskel på hvad en turnering hedder og hvad et helt hold (inkl. logoer, trøjer, sponsore, spillere) hedder.

men det hele handler da om Gameplay når det kommer ned til valg af spil.
Her syntes jeg stadig at FIFA er foran bedømt på de 2 demo'er, men PES har forbedret sig meget i år, dog er der mange mærkelige selvmål, mange mål hvor ens modstander bare står passivt og kigger bold, underligt målmandsspil og til sidst, så er der et hav af frispark for ingenting... det er fodbold, det er iorden at spille med fysikken... Men glæder mig til det færdige produkt i år, for der er store forbedringer, ingen tvivl om det.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf FUGL DK » 17. sep 2010 07:56

De folk der klager over tempoet i sppillet skal det lige bemærkes at du selv kan skrue op og ned for tempoet i det nye PES det kan du også i demoen...

et virkeligt stort plus.. så kan det tilpasses et tempo alle kan llide.. FEDT !!!

Det er konge det nye PES2011
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf ErdmannR » 17. sep 2010 09:40

Er der kommet en demo af det på boxen eller er det pc?
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster