Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Lord Khazmir » 19. okt 2010 09:48

Rapajes skrev:Andre der har problemer med at de gennemførsler man laver med sin pro ikke bliver gemt. Har efterhånden lavet de 6 målmandsgennemførlser i arenaen 20 gange, og de bliver aldrig gemt :evil:


Jeg har oplevet det samme - jeg tror dog det handler om, at når man fjumler rundt i arenaen og laver bedrifter og så slukker, så har auto-save funktionen ikke være aktiveret - hvorimod hvis du laver en bedrift i arenaen, spiller lidt carreer og så slukker, så når auto-save funktionen at være aktiveret og alt er gemt.

Har dog ikke lige fået testet min teori endnu, men i aftes fik jeg i hvertfald lukket de 30 bedrifter i arenaen, hvorefter jeg spillede carreer og fik gemt, så de burde være der i aften, når jeg logger på [-o<
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf carillo8 » 19. okt 2010 10:23

Rapajes skrev:Andre der har problemer med at de gennemførsler man laver med sin pro ikke bliver gemt. Har efterhånden lavet de 6 målmandsgennemførlser i arenaen 20 gange, og de bliver aldrig gemt :evil:


Husk at gemme din "personal settings" fil manuelt. Det er deri at din pro og accomplishments ligger. Så skulle du gerne undgå at den ikke har gemt dine bedrifter (som de jo hedder på dansk ;) )
carillo8
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Lord Khazmir » 19. okt 2010 13:19

Hvad er det lige jeg ikke har luret?

Jeg har været inde på EA´s hjemmeside i Creation Centre og lavet et hold. Når jeg forsøger at gemme, så skriver den at jeg skal logge ind i CC igen og gøre mit hold færdigt - men jeg er logget ind????
Når jeg logger ud og ind efterfølgende, så ligger mit hold der stadig, men når jeg så forsøger at gemme, så får jeg samme besked....
Idet mit hold ligger der når jeg logger ind igen, så må jeg jo formode at holdet er gemt.
Når jeg så tilgengæld går på boxen og i CC, så kan ikke se mit hold nogen steder.

Hvad hulen gør jeg forkert?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf carillo8 » 19. okt 2010 15:27

Tror du skal lave 11 spillere
carillo8
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 20. okt 2010 09:01

Du skal udfylde et hold med 11 spillere og alle udskifterne skal også være udfyldt, jeg spekulerede over det samme. Blot lav et komplet hold med alle pladserne udfyldt. Så skulle du gerne kunne få det ind i dit FIFA
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Lord Khazmir » 20. okt 2010 14:06

Jeg har udfyldt alle pladser på holdet - både udskiftere og reserver. Jeg har dog kun lavet 1 selv, resten har jeg godt nok hugget, men det burde da være ligegyldigt.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Lord Khazmir » 20. okt 2010 14:17

Lord Khazmir skrev:Jeg har udfyldt alle pladser på holdet - både udskiftere og reserver. Jeg har dog kun lavet 1 selv, resten har jeg godt nok hugget, men det burde da være ligegyldigt.


Aha - jeg loggede ud og loggede ind igen - gik ind på holdet og nu kunne jeg bookmarke det, hvilket betyder det bliver downloaded til boxen næste gang jeg går på =D>
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Bolbronx » 20. okt 2010 15:12

Lord Khazmir skrev:
Lord Khazmir skrev:Jeg har udfyldt alle pladser på holdet - både udskiftere og reserver. Jeg har dog kun lavet 1 selv, resten har jeg godt nok hugget, men det burde da være ligegyldigt.


Aha - jeg loggede ud og loggede ind igen - gik ind på holdet og nu kunne jeg bookmarke det, hvilket betyder det bliver downloaded til boxen næste gang jeg går på =D>


Hvad for et hold har du lavet?
Har selv lavet Danmarks hold fra Mexico 86.
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf THE TARD HUNTER » 21. okt 2010 13:31

Kan man godt bede om at blive skiftet ud med sin VP. Jeg synes tit, at jeg ender en kamp med meget lavt energi?
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Lord Khazmir » 21. okt 2010 14:10

Bolbronx skrev:
Lord Khazmir skrev:
Lord Khazmir skrev:Jeg har udfyldt alle pladser på holdet - både udskiftere og reserver. Jeg har dog kun lavet 1 selv, resten har jeg godt nok hugget, men det burde da være ligegyldigt.


Aha - jeg loggede ud og loggede ind igen - gik ind på holdet og nu kunne jeg bookmarke det, hvilket betyder det bliver downloaded til boxen næste gang jeg går på =D>


Hvad for et hold har du lavet?
Har selv lavet Danmarks hold fra Mexico 86.


Sejt =P~ - jeg har bare hugget alle de største på de forskellig pladser, jeg lige kunne huske - shearer, zidane, batistuta stam, schmeichel, roberto carlos o.lignende

- hvorefter jeg røg i straffesparkskonkurrence mod Accrington fra den dårligeste engelske række :lol:
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Blaugrana » 27. okt 2010 09:36

Hvor langt er folk fremme i Career? Nogen som har en 5-stjernet manager? Er selv i gang med tredje sæson med Barcelona B, i anden sæson rykkede jeg op i Liga BBVA, hvilket er en bug da jeg ikke burde kunne det, men ok. Kan godt mærke at tempoet er noget højere, men jeg har skiftet formation og spiller nu mere defensivt, specielt når jeg møder de store hold.
Har kun foretaget to indkøb, en venstreback og en ung backup til midtbanen.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 27. okt 2010 14:28

Har slet ikke spillet så meget, som hverken Cheftræner eller Spillende træner. Jeg har udelukkende spillet som spiller, hvor jeg er i gang med min 6 sæson med Arsenal, og det er ganske glimrende indtil videre ;).

Når jeg så endelig starter på cheftræner eller spillende træner, så bliver det nok med et hold i den franske liga, såsom Marseille eller et mindre hold.
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Doc Polak » 27. okt 2010 14:45

Er startet forfra 3-4 gange. Valgte nogle lidt for syge hold at starte med syntes jeg. (Atletico Madrid, Parma, Lazio og Arsenal)
Højst har jeg været nået op på 4 stjerner.

Men nu tager jeg den fra start, så er startet forfra med OB og er nu kun 1½ stjerne. Er næsten færdig med første sæson.
Har solgt en del spillere og købt nogle ny fra superligaen. (De gamle på OB hold, og nogle jeg alligevel ikke gav spilletid)

Så nu vil jeg blive rimelig stjernet med dem, så tage videre, når det rigtige tilbud kommer. :)
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Kayniel » 10. nov 2010 11:53

http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Blaugrana » 10. nov 2010 13:56

Lækkert! Bliver spændende at se ændringerne.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron