Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cowrider » 29. jan 2011 08:31

Takker for hjælpen fandt ud af de forskellige ting :)

Nu ville jeg lige høre ang driblinger, jeg synes det er så besværligt at komme forbi folk :S kan simplen hen ikke medmindre jeg er heldig og de lige...
Så hvordan træner i det? jeg har prøver hvor jeg holder LT nede og så med R analog til siden og alt det der og jeg kan os lave LIDT driblinger hvis jeg løber alene i arena, men når jeg spiller mod folk synes jeg ikke rigtig de lykkes...

ang skud på mål.. for at få bedre sku kan man holde RB nede og L analog nede og trykke med så læste jeg mig til man bedre kan styre sine skud, men er der et par tricks til hvordan man bedre kan placere sine skud ude omkring feltet.. så man bedre kan skrue den ind ? :)

ved godt jeg stille mange spørgsmål men man skal jo spørge :P
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 29. jan 2011 12:09

Cowrider skrev:Takker for hjælpen fandt ud af de forskellige ting :)

Nu ville jeg lige høre ang driblinger, jeg synes det er så besværligt at komme forbi folk :S kan simplen hen ikke medmindre jeg er heldig og de lige...
Så hvordan træner i det? jeg har prøver hvor jeg holder LT nede og så med R analog til siden og alt det der og jeg kan os lave LIDT driblinger hvis jeg løber alene i arena, men når jeg spiller mod folk synes jeg ikke rigtig de lykkes...

ang skud på mål.. for at få bedre sku kan man holde RB nede og L analog nede og trykke med så læste jeg mig til man bedre kan styre sine skud, men er der et par tricks til hvordan man bedre kan placere sine skud ude omkring feltet.. så man bedre kan skrue den ind ? :)

ved godt jeg stille mange spørgsmål men man skal jo spørge :P


Det er helt iorden :wink:

Er det computerstyret dem du spiller mod eller er det Xbox LIVE 1on1 du spiller?

Hvis det er computerstyret (CPU) vil jeg råde dig til at droppe de fleste driblinger, da forudser næsten alt, dog er nøglen til succes pasninger langs jorden, og nogle 1-2'er - 1-2'er laves ved at du holder RB nede samtidig med du trykker på spilknappen, A. Skudfinten hopper de nogle gange på, hvor de mister et skridt laves ved A + B eller B + A. Ellers prøv dig i arenaen, som du selv siger, ellers gå ind i menu'en, hvor man kan se, hvordan de forskellige laves, og alt efter hvilken situation du står i, lav den perfekte finte/dribling.

Det er rigtigt mht. skud, du skal dog ikke holde L-analog nede. Hvis du er ude i kanten af feltet (højreside), så skal du fortrække en venstrebenet mand :D - Hvorefter du holder RB nede, også skal du pege skråt over imod trekanten.
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cowrider » 29. jan 2011 19:03

Ja det er computeret styret.. Nu går det meget bedre med at score mål :)
Kun de tricks der driller mig
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cowrider » 30. jan 2011 08:53

Ang hovedstød. Jeg prøver og prøver og dem jeg lavede igår gik direkte på stolpen eller direkte på mål manden. Og når jeg ser andre lave den står bare stille når bolden kommer og sætter den i mål eller hopper i og sætter den ind.. Der er vel ikke rigtig nogle trick for det ? Det er vel bare ìg blive ved og ved så han blive bedre og bedre i hovedstød ??
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 30. jan 2011 10:10

Lige præcis, hovedstød er fuldkommen random, du kan lave et pisse godt indlæg, og manden er helt fri inden foran mål, men alligevel kan han risikere at brænde det.. Men jo bedre du bliver, hvis du snakker om din Pro, så vil chancerne også blive markant større.
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gringo1980 » 31. jan 2011 12:39

Cowrider skrev:Ja det er computeret styret.. Nu går det meget bedre med at score mål :)
Kun de tricks der driller mig


Det er bestemt ikke umuligt at lave finter på computeren, det hele handler bare om timing, hvor er modstanderen i forhold til dig osv. bruger selv finter en del og også mod computerstyret modstandere, dog er det meget lettere når vi snakker mod menneskestyret modstandere.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf killerashraf » 8. feb 2011 23:52

hey der
er der nogen der ved hvornår transfer/vinter updateen udkommer?
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf CaptainKicker » 9. feb 2011 00:30

killerashraf skrev:hey der
er der nogen der ved hvornår transfer/vinter updateen udkommer?


Jeg har læst mig til 15. Feb, på FIFA forummet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf killerashraf » 9. feb 2011 01:48

ok tak glæder mig
håber de samtidig retter op på nogle af de fejl der er i online head to head
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Atticus » 9. feb 2011 10:15

Transfer update kommer 23. februar

Ultimate Team update er den 17. februar mener jeg.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf C.C » 12. feb 2011 17:48

Nogen der ved hvordan man gør mere sikker i at score på indlæg, jeg har problemer med det. Hver eneste gang jeg ligger bolden ind over, og header til bolden er det sjældent jeg scorer, den ryger for det meste lang pokker i vold, selvom jeg knap nok rører "B" ? ;)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf mathiasd » 12. feb 2011 17:51

bare læg dit analog sådan, lidt mod fjerneste hjørne... så er der meget tit kasse.
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cowrider » 15. feb 2011 16:30

Mig og min fætter sidder lidt og spiller i vores pro klub..
men vi kunne godt tænke os at spille mod nogle der spiller seriøst og ikke bare dropper en kamp fordi de ikke lige score efter de første par forsøg de får...

Så ville høre om der var nogle der evt var friske på at spille imod os?
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 15. feb 2011 17:04

Cowrider skrev:Mig og min fætter sidder lidt og spiller i vores pro klub..
men vi kunne godt tænke os at spille mod nogle der spiller seriøst og ikke bare dropper en kamp fordi de ikke lige score efter de første par forsøg de får...

Så ville høre om der var nogle der evt var friske på at spille imod os?



Add mig, jeg kommer nok på i løbet af aftenen, og der er muligvis flere fra vores klub der er på ;-)

EDIT; Hvad tid kan I være klar?
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cowrider » 15. feb 2011 18:22

ADD mig :) vi er først på kl 21, vi skal lige se fck

Edit: vi spiller kun for hyggens skyld, så hvis i skal have seriøst modstand er det ikke os
Senest rettet af Cowrider 15. feb 2011 18:24, rettet i alt 1 gang.
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron