Xboxlife forum

Fifa 13 klub: Grethe FC

For sport fanatikere.

Indlægaf Subbers » 6. apr 2010 21:16

Sidst united var nede med en 2-1 i en cl kvartfinale, vendte de den med en 7-1 hjemme. Mon ikke der sker noget lignende i morgen?:)
Til pl kan jeg kun sige at det er træls hvis mesterskabet skal blive afgjort på dårlig dommerkendelser.

Og lige noget andet:

Sidder og ser barca - arsenal.. Og hold kæft de catalaner er da nogle tøser. Hvor er fysikken i spansk fodbold? Der skal jo ikke noget til at de vælter...
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Bolbronx » 6. apr 2010 22:52

Subbers skrev:Sidst united var nede med en 2-1 i en cl kvartfinale, vendte de den med en 7-1 hjemme. Mon ikke der sker noget lignende i morgen?:)
Til pl kan jeg kun sige at det er træls hvis mesterskabet skal blive afgjort på dårlig dommerkendelser.

Og lige noget andet:

Sidder og ser barca - arsenal.. Og hold kæft de catalaner er da nogle tøser. Hvor er fysikken i spansk fodbold? Der skal jo ikke noget til at de vælter...


:-({|=
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Indlægaf Doc Polak » 6. apr 2010 23:19

Bolbronx skrev:
Subbers skrev:Sidst united var nede med en 2-1 i en cl kvartfinale, vendte de den med en 7-1 hjemme. Mon ikke der sker noget lignende i morgen?:)
Til pl kan jeg kun sige at det er træls hvis mesterskabet skal blive afgjort på dårlig dommerkendelser.

Og lige noget andet:

Sidder og ser barca - arsenal.. Og hold kæft de catalaner er da nogle tøser. Hvor er fysikken i spansk fodbold? Der skal jo ikke noget til at de vælter...


:-({|=


\:D/ :-k

Hvor er fysikken? For subbers. Du ville jo helt sikkert lige lave husmansfinten og så liiiiige drible fire mænd, tage mod syv skulder skub, måske stemple en mens du driblede... Bagefter skyde bolden frem. Hente den selv, hvor efter du laver sakse og skyder målmanden i skallen og selv tager reposten og skyder den op i måltaget.. Hvor du lige rammer de to stolper med!

Come on. Det var en super fed kamp..


Ps. Man U sucks. :wink:
Doc Polak
 


Indlægaf Subbers » 7. apr 2010 07:10

Messi var en fed kamp..

Hvilken kamp så du jakob??
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Doc Polak » 7. apr 2010 08:38

Subbers skrev:Messi var en fed kamp..

Hvilken kamp så du jakob??


:-k
Doc Polak
 


Indlægaf Mander » 7. apr 2010 11:22

Subbers skrev:Sidder og ser barca - arsenal.. Og hold kæft de catalaner er da nogle tøser. Hvor er fysikken i spansk fodbold? Der skal jo ikke noget til at de vælter...


Ja, for Premier League har jo aldrig oplevet divers. Cronaldo og Gerrard er to prima eksemplarer på, at i England, der smider man sig aldrig uden grund!

Hvad er fysik, hvis det er det eneste man kan. Se bare Bendtner. Det er Crouch og hans lange lemmer om igen, ingen teknik, kun en lang tå.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Doc Polak » 7. apr 2010 15:09

Mander skrev:
Subbers skrev:Sidder og ser barca - arsenal.. Og hold kæft de catalaner er da nogle tøser. Hvor er fysikken i spansk fodbold? Der skal jo ikke noget til at de vælter...


Ja, for Premier League har jo aldrig oplevet divers. Cronaldo og Gerrard er to prima eksemplarer på, at i England, der smider man sig aldrig uden grund!

Hvad er fysik, hvis det er det eneste man kan. Se bare Bendtner. Det er Crouch og hans lange lemmer om igen, ingen teknik, kun en lang tå.


=D>
Doc Polak
 


Indlægaf Bolbronx » 7. apr 2010 15:47

Vi skal sgu snart spille noget klubbold.

Er tvunget til at spille Pro Ranked-kampe, sammen med en tilfældig samling spader.

Kom nu lidt
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Indlægaf lassegp » 7. apr 2010 16:52

Vi er nogle stykker som spiller friends league hvis nogen er interesserede.

Add: Diabetic Type 1

:)
lassegp
Niveau 4
 
Indlæg: 410


Indlægaf Subbers » 7. apr 2010 17:32

Jamen vi kan godt spille klub nu, hvis vi er nok :)
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Doc Polak » 7. apr 2010 17:46

Jeg er klar fra 20.. Frem til 00.00 ca. :D
IDAG!
Doc Polak
 


Indlægaf Subbers » 7. apr 2010 17:49

Jeg kan fra nu af og til kl 20 fordi jakob kommer der..

Ej, skal se fodbold:)
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf elbarto » 7. apr 2010 19:49

Jeg kan også nu... Næ nej, min box skal på ferie i tyskland. forhåbentlig ikke for længe.

Og United hop i havet :D
elbarto
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Indlægaf Doc Polak » 7. apr 2010 20:44

elbarto skrev:Jeg kan også nu... Næ nej, min box skal på ferie i tyskland. forhåbentlig ikke for længe.

Og United hop i havet :D


Ohhh no.. Mr Elbarto.. Miss Roboto.
Min fuckede med nettet. Men er heldigvis klar nu :D
Doc Polak
 


Indlægaf Mander » 7. apr 2010 21:48

elbarto skrev:Og United hop i havet :D


... og det gjorde de så, med et lille puf i ryggen af Robben.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron