Xboxlife forum

Fifa 13 klub: Grethe FC

For sport fanatikere.

Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf PonyArne » 11. nov 2010 18:46

hey... det der fifa11. er det godt?
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Subbers » 11. nov 2010 19:14

PonyArne skrev:hey... det der fifa11. er det godt?

Det er f*cking L*RT!
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 12. nov 2010 10:37

Jeg er på i aften hvis der er nogen der er friske...
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf P4TR1CK » 12. nov 2010 17:39

patrickclare skrev:Jeg er på i aften hvis der er nogen der er friske...


Hvad tid?
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 12. nov 2010 19:23

Hey Bolbronx, smider du ike lige en invite til "haemme" en af mine kammerater der gerne vil spille def. midt i klubben :)
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Doc Polak » 12. nov 2010 19:39

LOL. Pajamas party in the Grethe FC.
Friend crime! Craazy..
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 14. nov 2010 23:04

siger det bare....

Studio 24 - Grethe FC = 0-2 !

Surt du smuttede lige før den kamp P4TR1CK :)
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Djon-A » 15. nov 2010 07:59

Yep, det var en fremragende kamp og et textbook example på hvordan hele holdet tager ansvar og kæmper til sidste fløjt. Alle mand (inkl. ANY-spillerne) gav alt hvad de havde, og var ikke for fine til lige at trække et par frispark når vi lige skulle have en puster.

Men damn, jeg skal ikke spille ANY lige foreløbigt. Har virkeligt svært ved at vende mig til at de spillere sutter så meget, så jeg bliver overrasket hver gang de er 2 sekunder om at få kontrol over bolden og kan sende en kvalificeret aflevering videre.
Og så spillede jeg bare dårligt ANY i går også :-P
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 15. nov 2010 09:39

Djon-A skrev:Yep, det var en fremragende kamp og et textbook example på hvordan hele holdet tager ansvar og kæmper til sidste fløjt. Alle mand (inkl. ANY-spillerne) gav alt hvad de havde, og var ikke for fine til lige at trække et par frispark når vi lige skulle have en puster.

Men damn, jeg skal ikke spille ANY lige foreløbigt. Har virkeligt svært ved at vende mig til at de spillere sutter så meget, så jeg bliver overrasket hver gang de er 2 sekunder om at få kontrol over bolden og kan sende en kvalificeret aflevering videre.
Og så spillede jeg bare dårligt ANY i går også :-P


Selv den bedste kan have en offday ;) spillede møg ringe i Lørdags men fik heldigvis taget revanche igår. Nogen der regner med at spille i aften ?
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf P4TR1CK » 15. nov 2010 17:55

patrickclare skrev:
Djon-A skrev:Yep, det var en fremragende kamp og et textbook example på hvordan hele holdet tager ansvar og kæmper til sidste fløjt. Alle mand (inkl. ANY-spillerne) gav alt hvad de havde, og var ikke for fine til lige at trække et par frispark når vi lige skulle have en puster.

Men damn, jeg skal ikke spille ANY lige foreløbigt. Har virkeligt svært ved at vende mig til at de spillere sutter så meget, så jeg bliver overrasket hver gang de er 2 sekunder om at få kontrol over bolden og kan sende en kvalificeret aflevering videre.
Og så spillede jeg bare dårligt ANY i går også :-P


Selv den bedste kan have en offday ;) spillede møg ringe i Lørdags men fik heldigvis taget revanche igår. Nogen der regner med at spille i aften ?


Er muligvis på inden Dansk Fodbold Award 2010.
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Djon-A » 15. nov 2010 19:38

Betyder det at klubben er død efter kl 20? Jeg er ellers nok frisk på at komme online deromkring.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Skafsgaard » 15. nov 2010 20:00

jeg er også frisk!
Skafsgaard
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Bukkebruse » 16. nov 2010 09:30

patrickclare skrev:siger det bare....

Studio 24 - Grethe FC = 0-2 !

Surt du smuttede lige før den kamp P4TR1CK :)



Studio 24 - Grethe FC = 4-0

Ærgeligt i smutter fra kampen i 90 minut når i kommer bagud 4-0..
Bukkebruse
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf Doc Polak » 16. nov 2010 09:39

Patrickclare (og andre). Stop nu med at pral med sejre og jeg ved ikke hvad.
Ikke det klubben gik ud på i første omgang (Grethe FC). Og det er stadig ikke det den går ud på.

Hvis i vil prale af en kamp og derefter whine over tabet, så lav en klub for jer selv, så vi kan køre den gamle xboxlife/grethe fc videre med de gamle spillere.

Skal lige siges at jeg har ikke selv spillet med dig (patrickclare og den anden patrik) af nogle grunde fra xboxlive. [-X
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub: Grethe FC

Indlægaf patrickclare » 16. nov 2010 10:35

Doc Polak skrev:Patrickclare (og andre). Stop nu med at pral med sejre og jeg ved ikke hvad.
Ikke det klubben gik ud på i første omgang (Grethe FC). Og det er stadig ikke det den går ud på.

Hvis i vil prale af en kamp og derefter whine over tabet, så lav en klub for jer selv, så vi kan køre den gamle xboxlife/grethe fc videre med de gamle spillere.

Skal lige siges at jeg har ikke selv spillet med dig (patrickclare og den anden patrik) af nogle grunde fra xboxlive. [-X


Hvem whiner???? Det er er heller ikke pral, kan ikke se noget galt i lidt intern konkurrence os danske klubber imellem ..

Ja det er min første sæson i klubben, men så kunne du jo informere om hvad klubben går ud på og hvilke codeks der er så disse bliver overholdt, istedet for bare at smide en negativ kommentar....
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron