Xboxlife forum

Official: Pro Evolution Soccer 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf ErdmannR » 24. okt 2009 22:02

Hvis man nu ønsker at få rigtige klubnavne og spillernavne, er der så en side hvor man kan finde det, så man kan "stjæle" det derfra?
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


Indlægaf EagleConcept » 25. okt 2009 10:18

Erdmann1976 skrev:Hvis man nu ønsker at få rigtige klubnavne og spillernavne, er der så en side hvor man kan finde det, så man kan "stjæle" det derfra?


Naturligvis er der det. 8)
Bare tag hvad du har brug for http://www.ucos.dk/ucos-game-cheats/pes-2010-cheats :wink:
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf Incubus » 26. okt 2009 11:33

Nu har jeg fået spillet en masse denne weekend. Og det er en klar klar forbedring i forhold til sidste års halvskidte versioner.

Men der er sgu stadig småting der irriterer. Medspilleres AI er til tider håbløs, for satan de er dumme. Og ja stadig nogle kuriøse drops af målmændene.

Men kommer jo til at spille det her uafbrudt de næste 6 mdr. anyway... :)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf kimosabe » 26. okt 2009 11:59

Synes klart det er bedre end sidste års version, men umiddelbart er det mere indpakningen af spillet (menuer osv.) end selve spillet på banen jeg har bemærket. Men nu skal det jo games lidt mere inden jeg vil dømme det fuldt ud. Har haft 1 online kamp, og der var absolut ingen lag, så jeg håber sgu de har klaret det denne gang :-)

Nogen der vil spille online, så add mig endelig !
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Indlægaf homer simpson » 27. okt 2009 22:38

Så har jeg spillet det nye Pes rigtigt meget siden det kom på gaden, og føler nu jeg er klar til at komme med en vudering.

Og inden jeg begynder at give spillet hug så vil jeg lige sige at jeg klart fortrækker pes gameplay frem for Fifas, og har faktisk lagt top 100 på ranglisten i Pes 6 til 360, så jeg burde vide hvad jeg snakker om.

For mig er realismen det vigtigste i et fordboldspil, og måden man skal bevæge bolden rundt på banen er bare mere realistisk end Fifa.

Men men men det nye spil er simpelthen så fejlfyldt at det er til brække sig i lår tykke stråler.
Ja grafikken er god, og ja de individuelle egenskaber ved hver spiller er gode.

Men AI'en er den værste i noget Pes spil til dato, der er flere gange hvor der står 3 spillere oven i hinanden, og når man laver indlæg så skifter man tit til en helt anden spiller end ham indlægget rammer i panden og man får derfor ikke afsluttet.

Og hvis man sidste år ikke troede målmanden ikke kunne blive dårligere, så tog man fejl.
Har rigtig mange gange efter hånden oplevet at når der bliver skudt på mål, så gider de ikke gøre et forsøg på at rede bolden de lader den bare gå ind.
De hår også virkelig svært ved at finde ud af at de skal dække foreste stolpe når man skyder fra en skarp vinkel.

Dertil skal man lige ligge alle de fejl de havde sidste år, som at de konstant tabte bolden ud i føderne på en modstander.

Det er også første gang at et Fifa spil har bedre responstid end et pes spil, og det føles simpelthen ikke som pes når man dribler rundt med sine spiller.

Og så til de ting man havde fået lovet, for ovenstående var jo bare ting der burde være på plads i den endelig udgave.

360 driblinger føles ikke særligt godt lavet, og det er ikke noget der har en egentlig betydning i spillet.

Og hvad så lige med alt det her Messi motion capture halløj, skulle det kun bruges til introen eller hvad, for kan virkel ikke se at animationeren skulle have fået noget ud af det, tværtimod!!

Så for første gang nøjes jeg bare med Fifa i år, og Pes er hermed sat til salg hvis nogen skulle have interesse (måske ikke den bedste reklame jeg lige har givet det)

Fifa er i år bare rigtigt godt, og det føles virkelig som et færdigt produkt med masser af nye tilføjelser, og smadder godt gameplay.
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf gringo1980 » 28. okt 2009 09:04

homer simpson skrev:Og inden jeg begynder at give spillet hug så vil jeg lige sige at jeg klart fortrækker pes gameplay frem for Fifas.


homer simpson skrev:Fifa er i år bare rigtigt godt, og det føles virkelig som et færdigt produkt med masser af nye tilføjelser, og smadder godt gameplay.


Hej Birke,

Din lille historie minder lidt om det indtryk jeg har fået af spillet, skal siges at jeg ikke selv ejer spillet, men har spillet det lidt hos Naboen og set en masse Kampe.

Men lige de 2 øverste hænger ikke rigtigt sammen, du kan bedre lide PES Gameplayet, men du vælger at spille FIFA fordi at det virker som en færdigt produkt med et godt Gameplay, stadig dårligere end PES2010 eller mener du den ældrere PES serie ?
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf homer simpson » 28. okt 2009 14:05

gringo1980 skrev:
homer simpson skrev:Og inden jeg begynder at give spillet hug så vil jeg lige sige at jeg klart fortrækker pes gameplay frem for Fifas.


homer simpson skrev:Fifa er i år bare rigtigt godt, og det føles virkelig som et færdigt produkt med masser af nye tilføjelser, og smadder godt gameplay.


Hej Birke,

Din lille historie minder lidt om det indtryk jeg har fået af spillet, skal siges at jeg ikke selv ejer spillet, men har spillet det lidt hos Naboen og set en masse Kampe.

Men lige de 2 øverste hænger ikke rigtigt sammen, du kan bedre lide PES Gameplayet, men du vælger at spille FIFA fordi at det virker som en færdigt produkt med et godt Gameplay, stadig dårligere end PES2010 eller mener du den ældrere PES serie ?


Det jeg mener er at jeg fortrækker pes stilen, frem for Fifa stilen.
Havde der ikke været alle de bugs, og elendig AI i Pes så var det også spillet ville have brugt min tid på i år ;).
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf KIAMMI » 3. nov 2009 23:51

Pes2010 er lige blevet nomineret til årets sportspil af
EGS i mexico :)
http://www.konami.com/news/2009_11_03_P ... t_Game.php
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf redrumdk » 4. nov 2009 14:35

Er dette skjult reklame? http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/s ... 249391.ece

Jeg er rimelig skuffet over PES10 men jeg vil dog forsætte med at spille det da de gør nogle ting rigtig godt. MEEEEN...

Hvad sker der med dommerne? den dybe stikning? de sindsyge dårlige målmænd? de bizzare menuer? den umulige opsætning hvis man vil lave sin egen league med sine venner? de dårlige afleveringer? og når man altid bliver hentet på en friløber? de bakkene forsvarsspillere? ja jeg kunne blive ved!!! men igen jeg spiller det og prøver at leve med de ting men jeg er en presset mand PT. Denne gang overvejer jeg seriøst at forsætte med at spille PES09...

Ps og nej, jeg ser ikke de overståendene ting som realisme!
redrumdk
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Indlægaf Incubus » 7. nov 2009 23:51

Nej jeg mener som EB så absolut også at det er årets fodboldspil.

Og kan ikke nikke genkendende til mange af de problemer du skriver. Har vel blot forskellige oplevelser af det.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf gringo1980 » 11. nov 2009 12:36

Incubus skrev:Nej jeg mener som EB så absolut også at det er årets fodboldspil.

Og kan ikke nikke genkendende til mange af de problemer du skriver. Har vel blot forskellige oplevelser af det.


Har du spillet FIFA 10 ?
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Incubus » 11. nov 2009 12:54

Jep, og som jeg skrev. Det vist en smagssag om man bedre kan lide det ene eller det andet.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf gringo1980 » 12. nov 2009 15:23

Incubus skrev:Jep, og som jeg skrev. Det vist en smagssag om man bedre kan lide det ene eller det andet.


Oki, var heller ikke noget som skulle til diskution, var bare mere af rent praktiske grunde, i og med at au skrev PES 2010 var årets bedste fodbold spil... :o)
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Incubus » 12. nov 2009 15:36

He jamen er der andre alternativer end FIFA? ikke rigtig, og så må det efter min mening være PES :)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf gringo1980 » 12. nov 2009 16:12

Incubus skrev:He jamen er der andre alternativer end FIFA? ikke rigtig, og så må det efter min mening være PES :)


Du har ret, det var ikke et angreb, bare ren og skær int. for at finde dit bedømmelses grundlag....

Personligt vil jeg ikke sige hvad der er bedst på stående, da jeg ikke selv ejer PES2010, men kun har spillet det på Naboens PS3 (3-4 timer, som dog har fået mig til at sætte et køb af PES2010 på hold indtil det falder voldsomt i pris)

Personligt gider jeg ikke alt det der PES vs FIFA mudderkastning, for alle har forskellige opfattelser og de fleste står stædigt på deres holdning, så de diskutioner ender altid op i noget der minder om en børnehaveklasse som diskuttere hvem som skal havde det sidste stykke papir.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron