Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Djon-A » 12. okt 2009 07:16

pongolle skrev:Mit forsøg på at lave et gamface fuckede lidt op, så jeg har fået en slags maske :)

http://www.easportsfootball.co.uk/media ... e/11271344

Sådan ser min pro ud i kampene, hmm

Haha, skidegodt billede. Mit første forsøg fuckede også lidt, men fik ikke taget et billede af det. Der var for meget blitz på det billede jeg brugte (det ser ud til at dit problem er for lidt lys), så min spiller lignede at han havde hele fjæset fyldt med hvid sminke.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf P4TR1CK » 12. okt 2009 08:05

Mander skrev:
Djon-A skrev:
P4TR1CK skrev:Jeg tror jeg har et problem med at spille "mand mod mand" kampe.

Hvis jeg går ind i quick match, og den får fundet en modstandere til mig. Står der jeg skal opdatere trupperne (holdene's holdopstilling) det gør jeg så. Og den kommer ind så vi skal vælge hold. Men den kan ikke komme til nogen af siderne, hverken ved liga eller land.. Også ender det med at min modstander går ud af det..

Man skal bare søge i lang tid for at det kommer til at virke eller hvaa''?

Lyder som et problem med at du ikke får forbindelse til din modstander. Jeg havde samme problem indtil jeg indstillede min router til at have "DMZ" på min xbox. Det betyder kort sagt at den tillader alt trafik til og fra, uden nogen former for firewall.
Det gjorde at jeg nu kan spille online.


Det er nu ikke hvad der sker for mig. Hos mig laver den "game session"-nummeret massevis af gange, men jeg har da spillet et par kampe. Teamplay online virker også fuldt ud, det er kun head to head quick match, der er vrøvl med.


Er det der game session, hvor der bliver spurgt om du vil hente de nye trupper?

Jeg har heller ingen problemer med holdspil online, men det HeadtoHead er der problemer med :(
P4TR1CK
 


Indlægaf Lord Khazmir » 12. okt 2009 09:21

Bad Loser - Select to quit and forfeit 5 Xbox Live matches when losing - 0G.

Vanvittig irriterende achievement.

Tubdk skrev:
Divi skrev:Nogen der har fået achivment "Bad Loser" :lol:

Det bedste ved den er at den er hele 0 gamerpoints værd.


Nææ, det må være en af de hemmelige..? Og hvordan bliver man en bad loser? :wink:
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Mander » 12. okt 2009 09:50

P4TR1CK skrev:
Mander skrev:
Djon-A skrev:
P4TR1CK skrev:Jeg tror jeg har et problem med at spille "mand mod mand" kampe.

Hvis jeg går ind i quick match, og den får fundet en modstandere til mig. Står der jeg skal opdatere trupperne (holdene's holdopstilling) det gør jeg så. Og den kommer ind så vi skal vælge hold. Men den kan ikke komme til nogen af siderne, hverken ved liga eller land.. Også ender det med at min modstander går ud af det..

Man skal bare søge i lang tid for at det kommer til at virke eller hvaa''?

Lyder som et problem med at du ikke får forbindelse til din modstander. Jeg havde samme problem indtil jeg indstillede min router til at have "DMZ" på min xbox. Det betyder kort sagt at den tillader alt trafik til og fra, uden nogen former for firewall.
Det gjorde at jeg nu kan spille online.


Det er nu ikke hvad der sker for mig. Hos mig laver den "game session"-nummeret massevis af gange, men jeg har da spillet et par kampe. Teamplay online virker også fuldt ud, det er kun head to head quick match, der er vrøvl med.


Er det der game session, hvor der bliver spurgt om du vil hente de nye trupper?

Jeg har heller ingen problemer med holdspil online, men det HeadtoHead er der problemer med :(


Ja, der bliver spurgt, om jeg vil hente nye trupper, men jeg ved ikke om det er det i sig selv, der er problemet. Træls er det i hvert fald, for jeg har kun kunnet spille to online 1vs1 indtil videre.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Lord Khazmir » 12. okt 2009 10:11

Jeg synes generelt der er problemer med online delen af FIFA 10 - jeg bliver kicket næsten hver gang jeg spiller online... - men heldigvis ikke i hver eneste kamp.

Det er kun i FIFA 10 jeg oplever problemet - der er ingen problemer i andre spil.

ØV ØV
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf DoDoS » 12. okt 2009 10:28

Skal man have en Guld medlemskab for at lave face i fifa 10???

Jeg har lavet en face inde på easportfootball.co.uk men da jeg går ind i spillet siger den at der er ikke nogle face at hente ????????
DoDoS
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf gringo1980 » 12. okt 2009 10:39

Lord Khazmir skrev:Jeg synes generelt der er problemer med online delen af FIFA 10 - jeg bliver kicket næsten hver gang jeg spiller online... - men heldigvis ikke i hver eneste kamp.

Det er kun i FIFA 10 jeg oplever problemet - der er ingen problemer i andre spil.

ØV ØV


Sjovt, jeg har kun mistet forbindelse 1 gang online og har endnu ikke haft probs med at connecte, ikke engang LAG har jeg oplevet endnu...

Så for mig, virker det til at det er blevet voldsomt forbedret Online mæssigt, i fifa09 oplevede jeg tit LAG eller problemer med at komme online.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf DoDoS » 12. okt 2009 12:25

Skal man have en Guld medlemskab for at lave face i fifa 10???

Jeg har lavet en face inde på easportfootball.co.uk men da jeg går ind i spillet siger den at der er ikke nogle face at hente ????????``
DoDoS
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Lord Khazmir » 12. okt 2009 12:32

Det ser unægtelig sådan ud.

Your Game Face will be proudly displayed on your profile page on both EASPORTS.com and Football World. Additionally, you will be able to use your new Game Face as your own Virtual Pro in FIFA 10* in the upcoming weeks. This will be the first EA SPORTS game to use the new online Game Face technology. Right now we are opening up Game Face to you, the EA community, during this initial BETA release to come check out the new web feature and send in your feedback (feedback can be submitted through the Game Face Creator).

Register for the Game Face BETA now.

* PlayStation 3 and Xbox 360 (Gold subscribers) only. For more information, check out the Game Face FAQ.

DoDoS skrev:Skal man have en Guld medlemskab for at lave face i fifa 10???

Jeg har lavet en face inde på easportfootball.co.uk men da jeg går ind i spillet siger den at der er ikke nogle face at hente ????????``
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Tdj89 » 12. okt 2009 14:21

Fifa 10 har virkelig ikke levet op til mine forventninger.

Er allerede træt af onlinedelen.

Syntes alle spiller på samme måde.

De kører bolden hurtig rundt, og laver mange afleveringer, og til sidst ender det med, at der står en spiller fri foran mål..

Og de kan med lethed gøre det, da spillerne på ingen måde dækker op.


Og så fatter jeg heller ikke, at når EA laver fifa, at de skider godt og grundig på målmændene..

De er stadig fuld af fejl i fifa 10..

Et ex. : Igår spillede jeg mod en, hvor jeg valgte og lave en tilbagelægning. jeg vælger så med målmanden, at fyre den afsted med fuld power, hvilket ender med, at målmanden godt nok skyder den afsted med fuld power, men bare langs jorden, så den ender ved modspillerens angriber.
Og ikke nok med det. Min målmand vælger også lige at løbe tilbage i målet, med ryggen til bolden.
Og ja, så kan i nok godt regne ud hvad der skete
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf MoorWen » 12. okt 2009 14:34

Synes sku det er fedt.. Er ikke online 4 mdr frem så ville ikke vide noget om online aspektet, men manager mode-wise er det sku cool nok. Men det regner godt nok næsten hver kamp eller er overskyet, det er lidt trist. Men så er det sku også lækkert når solen så først skinner;-) har kun oplevet små-fejl indtil videre ihvertfald.. F*** det, elsker Fifa!:-)
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf mdaugaard1 » 12. okt 2009 15:13

i love fifa tooooooooooooooooo. :D
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Buktu » 12. okt 2009 18:10

Tdj89 skrev:Fifa 10 har virkelig ikke levet op til mine forventninger.

Er allerede træt af onlinedelen.

Syntes alle spiller på samme måde.

De kører bolden hurtig rundt, og laver mange afleveringer, og til sidst ender det med, at der står en spiller fri foran mål..

Og de kan med lethed gøre det, da spillerne på ingen måde dækker op.


Og så fatter jeg heller ikke, at når EA laver fifa, at de skider godt og grundig på målmændene..

De er stadig fuld af fejl i fifa 10..

Et ex. : Igår spillede jeg mod en, hvor jeg valgte og lave en tilbagelægning. jeg vælger så med målmanden, at fyre den afsted med fuld power, hvilket ender med, at målmanden godt nok skyder den afsted med fuld power, men bare langs jorden, så den ender ved modspillerens angriber.
Og ikke nok med det. Min målmand vælger også lige at løbe tilbage i målet, med ryggen til bolden.
Og ja, så kan i nok godt regne ud hvad der skete



Tæmmede du bolden med målmanden først?

I Fifa09 var der også problemer med at skyde den afsted med målmanden hvis man ikke have tæmmet den først.. Så røg den også kun et meget kort stykke selvom man havde trykket fuld kraft.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Mander » 12. okt 2009 18:46

Der er i hvert fald en helt masse småfejl, som skæmmer oplevelsen, ligesom de gjorde i FIFA 09 - dog er det blevet bedre i denne udgave. Jeg kunne virkelig godt ønske mig, at mine medspillere blev klogere, både til at dække op, og til at løbe i position (LB er ikke altid nok).
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf XboxGeek » 12. okt 2009 19:07

Er jeg den eneste som ikke får lov til, at få min GameFace Beta. Nu har jeg registreret mig 3 gange, og der er ikke sket en skid!
XboxGeek
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron