Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf SONICDK » 14. dec 2009 19:07

MiLuA skrev:Er der andre end mig der ikke kan logge på EA serverne i FIFA 10, men som sagtens kan logge på xbox live?


jeg har problemer med at når jeg skal loade et savegame så mister jeg kontakt med ea servere
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf gringo1980 » 15. dec 2009 15:08

sLux skrev:DER ER SÅ MANGE f*cking FEJL I DET HER SPIL,!!!!!!!!!!! JEG ER RASENDE!


Som ?

Gerne lidt navne på feklene så man kan følge din brug af STORE bogstaver... :o)
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf gringo1980 » 15. dec 2009 15:10

SONICDK skrev:
MiLuA skrev:Er der andre end mig der ikke kan logge på EA serverne i FIFA 10, men som sagtens kan logge på xbox live?


jeg har problemer med at når jeg skal loade et savegame så mister jeg kontakt med ea servere


Off topic....

Kan se i din sig. at vi stort set bruger samme opsætning på controlleren, skal vi hive lidt kampe en dag Sonic ?

Kan vel næsten ikke blive mere fair end samme controller setup...?
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf AskeLenda » 16. dec 2009 10:34

Hej Drenge. Jeg ved ikke om i har været ude for det samme. Men jeg har efterhånden oplevet en del gange at dem jeg møder over live, kan placere bolden på de vildeste måder. F.eks. igår - Juve mod Genoa. Han er juve og med Machioni smider ham bolden for vildt op i det lange hjørne 3-4 meter udenfor feltet?

Er der en bestemt måde man skyder mere direkte på? F.eks. som på frispark hvis man vil ligge den langs jorden?
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Benja190782 » 17. dec 2009 12:52

Lækkert nyt DLC til FIFA 10:

Just when you thought EA wouldn’t be releasing any downloadable content to do with the World Cup because of their dedicated game next year, we read this on twitter:

FIFA 10 Free DLC available today on X360; 5 World Cup kits for Germany, Spain, France, Argentina and Mexico. Coming to PS3 in late January.

Its fantastic news, and one that comes as a total surprise. A bit unfortunate for all the PS3 owners who have to wait an extra month for the content, but overall great stuff from EA!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf sLux » 23. dec 2009 17:24

er Aston Villa også voldsomt gode hos jer?
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf gringo1980 » 24. dec 2009 02:01

sLux skrev:er Aston Villa også voldsomt gode hos jer?


Jeg er Aston Villa Fan i den virkelige verden, men har ikke gjort mig så meget i dem i FIFA 10 da deres forsvar har sejlet voldsomt når jeg spillede med dem, men har spillet en 4-5 kampe sidst jeg var på og dem tror jeg faktisk gik rent hjem, scorede pænt antal mål og fik i de fleste kampe lukket godt af bagude, man skal bare havde en lidt mere defensiv indgang til kampene for at lukke af bagtil, for fremad banen har The Lions / The Villans jo et fantastisk hold.... i spillet og i virkeligheden...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Buktu » 27. dec 2009 01:11

Hvorfor er det at Live Season ikke kan fungere når man laver en turnering med ens venner?

Det er ret træls.. Da det er det vi gør det meste af tiden, og så er det jo lidt af penge med Live Season.. :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Mander » 11. jan 2010 22:24

Jeg får SPAT af, at alle tager Chelsea online. Hvad fanden er det sjove i altid at spille med det mest overvurderede hold i spillet? Hvorfor altid tage dem med fem stjerner?!
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Bolbronx » 12. jan 2010 00:03

Giver dig helt ret. Får også spat af det. Jeg går altid ud igen når de tager Chelsea. Eller Spanien for den sags skyld.
4 1/2 stjernede hold kan jeg gå med til
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Indlægaf Cerialbox » 12. jan 2010 01:01

Hvorfor skulle man ikke tage det bedste hold?
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf gringo1980 » 12. jan 2010 07:00

Mander skrev:Jeg får SPAT af, at alle tager Chelsea online. Hvad fanden er det sjove i altid at spille med det mest overvurderede hold i spillet? Hvorfor altid tage dem med fem stjerner?!


Spiller pt KUN med Lyon, alle andre vælger Chelsea, Barca, Real og Man U, så jeg bruger Lyon...

Dog er jeg begyndt at starte spil fra Lobby og så på Delvis assisteret, specielt sjovt at se folk som ikke kigger efter tro at det hele fungere som assisted...

Har helt sikkert givet mig lysten til det her spil tilbage...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Mander » 12. jan 2010 10:16

Cerialbox skrev:Hvorfor skulle man ikke tage det bedste hold?


Hvad er det sjove i konsekvent at tage dem? Jeg kan godt forstå, at man tager sit yndlingshold ind imellem (mit eget er Barca), eller et godt landshold, men det bliver da absolut for nemt, når man hver gang skal have spillere med 90 i overall.

Det er jo ikke fordi jeg beder folk om at tage et irsk bundhold. Ville bare være rart, hvis man for én gangs skyld kunne møde andet end et engelsk tophold.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Bolbronx » 12. jan 2010 12:53

Spiller for det meste med Juventus, har efterhånden fået lært deres styrker og svagheder.

Spillede med Arsenal førhen, men syntes ikke rigtigt de passede på min spillested.

Lazio eller Leverkusen har jeg også spillet med hvis den anden har taget et 4-stjernet.

Det går altid galt når jeg møder 5-stjernede hold, også selvom jeg tager et selv. Ved ikke om jeg bliver for selvsikker når jeg spiller med Barca. Men det kører ikke med dem ihvertfald.
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Indlægaf gringo1980 » 12. jan 2010 14:00

Bolbronx skrev:Det går altid galt når jeg møder 5-stjernede hold, også selvom jeg tager et selv. Ved ikke om jeg bliver for selvsikker når jeg spiller med Barca. Men det kører ikke med dem ihvertfald.


Præcis... Jeg spiller med Lyon når andre vælger 4½ eller 5 stjernet hold, hvis jeg selv vælger et 5 stjernet hold, så går det med garanti galt...

Hvis folk vælger 4 og nedefter, så vælger jeg oftest tilfældigt, dog forsøger jeg at komme igennem alle ligaer/lande....
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron