Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Subbers » 6. okt 2009 20:29

Hvor mange danskere spiller lige fifa online, nu hvor der er en top 100, kunne jeg godt tænke mig at vide det. :)
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf gringo1980 » 6. okt 2009 20:57

Subbers skrev:Hvor mange danskere spiller lige fifa online, nu hvor der er en top 100, kunne jeg godt tænke mig at vide det. :)


Der er en top 100, men er man længere nede står din placering der også, så der er nok rigeligt med Online gamere, som har et dansk pas i baggagen... ;o)
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Cena » 6. okt 2009 21:24

pongolle skrev:
CaptainKicker skrev:Herlig kasse jeg lavede med Gerrard:

http://www.easports.com/media/play/video/10548158


Den minder utrolig meget om Aggers første kasse for The Reds :)

http://www.youtube.com/watch?v=njDGyht9Mtk


Det var præcis også min tanke da jeg så målet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Bolbronx » 6. okt 2009 21:28

Ville lige dele et mål jeg scorede mod en kammerat igår. Ikke fordi det er et langskud eller en helflugter eller noget.
Der var bare noget over det som jeg syntes var fedt.
Læg specielt mærke til hvem der sætter angrebet igang.

http://www.easportsfootball.co.uk/media ... o/10514076

Og lige et spørgsmål også:
I Be-A-Pro, kan man da blive købt af andre klubber? Kan ikke huske det fra 09, da jeg ikke spillede BAP så meget.
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Indlægaf Buktu » 6. okt 2009 21:31

Ja det kan man godt. Kunne man i hvert fald i 09 så regner ikke med det er anderledes.. :D

Efter hver sæson får du tilbud fra andre klubber som du kan vælge at acceptere.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf pongolle » 6. okt 2009 21:57

Hvordan bliver den der "Team Rating Bonus" regnet ud, efter en ranked kamp? Jeg kan simpelthen ikke finde noget system i det :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Subbers » 7. okt 2009 08:32

gringo1980 skrev:
Subbers skrev:Hvor mange danskere spiller lige fifa online, nu hvor der er en top 100, kunne jeg godt tænke mig at vide det. :)


Der er en top 100, men er man længere nede står din placering der også, så der er nok rigeligt med Online gamere, som har et dansk pas i baggagen... ;o)


Nogen gange står der bare et "-".
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf airfrede » 7. okt 2009 08:53

Ang. Gameface

Jeg har gang i en virtual pro i manager mode lige nu. Når Gameface kommer op og kører igen, ødelægger det så min virtual pro profil eller ikke?

Synes at have læst et eller andet sted at man skal starte forfra med sin virtual pro hvis man vil benytte gameface.
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Indlægaf gringo1980 » 7. okt 2009 08:53

pongolle skrev:Hvordan bliver den der "Team Rating Bonus" regnet ud, efter en ranked kamp? Jeg kan simpelthen ikke finde noget system i det :)


dit holdsstyrke vurderet mod din modstanders.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf CaptainKicker » 7. okt 2009 09:52

Tvivler på at man skal starte forfra pga. gameface. Det er bare udseendet du ændre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Lord Khazmir » 7. okt 2009 12:15

Jeg har opdatget, at statistikken for min Virtual Pro ikke bliver opdateret. Den registrerede de første 7 kampe og herefter - ingenting.

Nogen andre der har oplevet det samme?

- eller gør jeg noget forkert?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf CaptainKicker » 7. okt 2009 12:24

Du skal spille på mindst Semi-Pro - så det kan være du har sat sværhedsgraden over på Amatør?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf mdaugaard1 » 7. okt 2009 14:27

FUCK ALLE QUITTER BARE!!!
tsk.
nogle der vil game?
add mig.
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf far til 3 » 7. okt 2009 14:37

Har selv fået en del DNF fordi min skid ISP har rodet i det, bliver derfor havlet af LIVE i tide og utide, og det er ikke bare en dårlig undskyldning :). Det er dog lidt surt da man ikke kan få lov til at deltage i særligt mange online ligaer.....
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Indlægaf pongolle » 7. okt 2009 15:42

gringo1980 skrev:
pongolle skrev:Hvordan bliver den der "Team Rating Bonus" regnet ud, efter en ranked kamp? Jeg kan simpelthen ikke finde noget system i det :)


dit holdsstyrke vurderet mod din modstanders.


Hvorfor fik jeg så 0 point, da jeg slog Sevilla 7-0 med Napoli, Napoli er 4 stjernet, og Sevilla 4½ stjernet?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron