Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Mander » 10. okt 2009 15:20

Derudover skal det nævnes, at man kan få minus Pass for at aflevere tilbage til en holdkammerat i BAP... spillet SKAL åbenbart frem ad banen...
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf bOOmer DK » 10. okt 2009 15:59

lige et hurtigt spørgsmål: Hvordan jubler man? Hvilke knapper bruger man for at lave avancerede jubelscener?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf MoorWen » 10. okt 2009 16:28

bOOmer DK skrev:lige et hurtigt spørgsmål: Hvordan jubler man? Hvilke knapper bruger man for at lave avancerede jubelscener?


Det ved jeg ikke men du kan altid gå ind under indstillinger: Jubelscener.
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf mdaugaard1 » 10. okt 2009 17:45

har i lagt mærke til de danske stemmer?
'godt markeret' osv? :D
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Divi » 10. okt 2009 18:04

mdaugaard1 skrev:har i lagt mærke til de danske stemmer?
'godt markeret' osv? :D


hvad mener du?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Mander » 10. okt 2009 18:08

Hvis man spiller BAP med et dansk hold, så råber spillerne: "Skyyyyyyd", "pas på", osv. Det lyder rimelig meget som et oldboyshold.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Bromberg5 » 10. okt 2009 18:14

Hej gutter. Magter ikke at kigge hele tråden igennem. Men har et spørgsmål. Mit spil er efterhånden blevet væsentligt bedre, men jeg kan ikke score på indlæg. Det er sket 3-4 gange. Hva gør i?

Hvis jeg en sjælden gang får afsluttet, sender jeg den meget forbi mål. Syntes jeg aflutter som jeg altid har gjort
Bromberg5
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Benn » 10. okt 2009 18:19

Bromberg5 skrev:Hej gutter. Magter ikke at kigge hele tråden igennem. Men har et spørgsmål. Mit spil er efterhånden blevet væsentligt bedre, men jeg kan ikke score på indlæg. Det er sket 3-4 gange. Hva gør i?

Hvis jeg en sjælden gang får afsluttet, sender jeg den meget forbi mål. Syntes jeg aflutter som jeg altid har gjort


Ændr dine indstillinger for indlæg fra "hjulpet" / "manual" til "semi" .. ved ikke hvad det hedder hvis du spillet på dansk. Det hjælper i hvert fald, meget!
Benn
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Bromberg5 » 10. okt 2009 18:28

Benn skrev:
Bromberg5 skrev:Hej gutter. Magter ikke at kigge hele tråden igennem. Men har et spørgsmål. Mit spil er efterhånden blevet væsentligt bedre, men jeg kan ikke score på indlæg. Det er sket 3-4 gange. Hva gør i?

Hvis jeg en sjælden gang får afsluttet, sender jeg den meget forbi mål. Syntes jeg aflutter som jeg altid har gjort


Ændr dine indstillinger for indlæg fra "hjulpet" / "manual" til "semi" .. ved ikke hvad det hedder hvis du spillet på dansk. Det hjælper i hvert fald, meget!


ok det vil jeg prøve. Jeg har eller tænkt på en teori om det ikke gælder om at få trykket først så meget mere, men man mere skal bruge tid på at få placeret sin spiller og så bare et enkelt hurtigt tryk istedet for før hvor man skulle være noget længere tid på afslutterknappen. Nogen der kan be eller afkræfte?
Bromberg5
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf MoorWen » 10. okt 2009 18:50

Så starter braget:-) Go kamp til alle.
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf o1-bennermin10 » 10. okt 2009 19:07

[quote="Bromberg5"][quote="Benn"][quote="Bromberg5"]Hej gutter. Magter ikke at kigge hele tråden igennem. Men har et spørgsmål. Mit spil er efterhånden blevet væsentligt bedre, men jeg kan ikke score på indlæg. Det er sket 3-4 gange. Hva gør i?

Hvis jeg en sjælden gang får afsluttet, sender jeg den meget forbi mål. Syntes jeg aflutter som jeg altid har gjort[/quote]

Ændr dine indstillinger for indlæg fra "hjulpet" / "manual" til "semi" .. ved ikke hvad det hedder hvis du spillet på dansk. Det hjælper i hvert fald, [i]meget[/i]![/quote]

ok det vil jeg prøve. Jeg har eller tænkt på en teori om det ikke gælder om at få trykket først så meget mere, men man mere skal bruge tid på at få placeret sin spiller og så bare et enkelt hurtigt tryk istedet for før hvor man skulle være noget længere tid på afslutterknappen. Nogen der kan be eller afkræfte?[/quote]

Det kan jeg tildels bekræfte.. Jeg gør det selv, det virkede i fifa 09, og det virker også i dette spil :)
o1-bennermin10
Niveau 3
 
Indlæg: 211
By: Slagelse/Nyrup


Indlægaf pongolle » 10. okt 2009 22:50

pongolle skrev:
patter86 skrev:når man ser på den danske leaderboard... så er der jo ingen (indtil videre), som virker helt suveræne - spiller de bedste danske spillere som er med til DM i Fifa generelt mest på PS3, eller er der nogle som ved det?
og kan man kun se leaderboard på xbox'en, eller kan man se den på internettet? :-)


Giv det lige et par uger - 1 måned, spillet har kun været ude i 4 dage :)


Nu begynder det at ligne noget, he :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Mander » 11. okt 2009 15:16

Det jo også superfedt, at det er umuligt at finde modstandere til en quick match. "This game session is no longer available", bah.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf CaptainKicker » 11. okt 2009 15:18

Ikke noget specielt mål, men ret snedigt alligevel ;)

http://www.easports.com/media/play/video/11189710
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf mdaugaard1 » 11. okt 2009 15:32

hahaha.
har lige spillet karriere, straffe i pokalen mod midtjylland, de brænder jeg vinder.. men det er Fcm der jubler????
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron