Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf macho » 19. dec 2008 15:12

vil jeg også sige, især nu når man kan lave tricks
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf hinke dk » 19. dec 2008 16:01

indendørs kunne være fedt.. elskede det i fifa 98.. og så ellers Q-tacklinger og at man kunne filme.. også fra fifa 98..

og er enig i hele den lange smøre omkring den manglende trænings-mode.

til slut vil jeg have en bedre be a pro-mode.. indtil videre har jeg, som kantspiller, spillet 6-7 kampe og scoret 5 mål og er allerede "national legend" eller hvad de kalder det.. virker lidt urealistisk
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf Batista dk » 19. dec 2008 16:02

alt for tidligt den her tråd starter lås den og skriv igen engang i maj
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf sethzor » 19. dec 2008 19:01

En anden ting: I be a pro mod, der kan jeg fx. ikke finde ud af at spille "be a pro" kameraet... Det er bare pisse irriterende at man ikke kan se de forbandede pile, hvor man skal rykke hen, når man kamaeraet så er nede ved ens forsvar! En anden ting er, at når du laver en afslutning på målmanden, og han så skyder bolden op mod midten, så får man altid rød, fordi man ikke kan nå tilbage, fordi der er 3 pile.
sethzor
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf J-Bird » 19. dec 2008 19:37

Lav fifa 98 i meget bedre grafik og lidt justeringer, så har du verdens bedste fodbold spil :D
J-Bird
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf macho » 19. dec 2008 19:39

J-Bird skrev:Lav fifa 98 i meget bedre grafik og lidt justeringer, så har du verdens bedste fodbold spil :D


eller lav indendørs baner fra 98 i 2010 og du har et der er bedre en verdensbedste:D
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf TagEnKiks » 19. dec 2008 19:58

hinke dk skrev:iog så ellers Q-tacklinger og at man kunne filme.. også fra fifa 98..


Det ville være til grin! Snyd er ikke en del af fodbold og jeg vil sgu være skuffet hvis de opfordrede folk til at snyde.. Selv om det kun er et videospil, så er det ikke noget man skal lære unge fodboldspillere..

Jeg får sgu kvalme hver gang jeg ser folk gøre det..
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Faith » 19. dec 2008 20:17

macho skrev:
J-Bird skrev:Lav fifa 98 i meget bedre grafik og lidt justeringer, så har du verdens bedste fodbold spil :D


eller lav indendørs baner fra 98 i 2010 og du har et der er bedre en verdensbedste:D
ja det savner jeg sku godt nok også :-), hvis der skulle være noget nyt i fifa 2010 , skulle man kunne få en pumpgun for at skyde c.ronaldo , han er da overdrevet god i 2009, så meget at 99% af alle fifa noobs vælger man u.
Faith
Niveau 6
 
Indlæg: 1325


Indlægaf xbox 360 M » 19. dec 2008 20:24

eller man kunne lave sit eget stadion
xbox 360 M
Niveau 4
 
Indlæg: 379


Indlægaf macho » 19. dec 2008 20:33

synes klart vi skulle have werge og frimann og så en masse nye stadins gerne nogle danske og så nogle flere i spanien, italien, tyskland og england.

også skulle vi have nogle flere turneringer som cl og uc

og i karriere delen skulle det være meget mere realstisk og cl og alle de forskellige cuppe skulle også være med


dommeren skal også blive bedre til kortene og vider spil med kort bagefter.

syns dommeren er dårlig til at finde ud af hvornår der skal spilles videre og hvornår der ikke skal
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf sethzor » 19. dec 2008 20:55

vi får ikke cl og uc, da det er PES der har licensen :) Synes også nogle gange, at dommeren fløjter af på de forkerte tidspunkter.. Nogle gange starter jeg en kontra bunden efter et hjørnespark, og så fløjter han sq af når man når midten! -.-
sethzor
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf C.C » 20. dec 2008 12:36

En meget meget bedre karrieremode
Nyt interface
Lidt mere fokus på knap så store liga'er
Mere realistisk resultater
Gøre at man sådan at man ikke kan opgradere staff så nemt
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf CaptainKicker » 20. dec 2008 12:37

Bedre lounge
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf buksted » 20. dec 2008 12:58

hinke dk skrev:til slut vil jeg have en bedre be a pro-mode.. indtil videre har jeg, som kantspiller, spillet 6-7 kampe og scoret 5 mål og er allerede "national legend" eller hvad de kalder det.. virker lidt urealistisk


Med hvilken spiller Hinke? Jeg er i trejde sæson med min 99 spiller, og jeg er stadig kun anfører.
Jeg vil gerne have den achievement :)
buksted
Niveau 4
 
Indlæg: 574


Indlægaf TagEnKiks » 20. dec 2008 14:08

buksted skrev:
hinke dk skrev:til slut vil jeg have en bedre be a pro-mode.. indtil videre har jeg, som kantspiller, spillet 6-7 kampe og scoret 5 mål og er allerede "national legend" eller hvad de kalder det.. virker lidt urealistisk


Med hvilken spiller Hinke? Jeg er i trejde sæson med min 99 spiller, og jeg er stadig kun anfører.
Jeg vil gerne have den achievement :)

Han kan umuligt være national legend for landsholdet! Den achievement gives nemlig kun ved at vinde den cup som spilles efter sæson 4.

Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg er 99% sikker på det er sådan.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron