Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf TagEnKiks » 22. dec 2008 14:43

bjaelkesex skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_%2797
Jeg tror begge tager fejl. Det var også i rtwc 98.

The game also featured a five-a-side indoor game, which was very popular with many fans.

http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_98:_Road_to_World_Cup

Ja, men nu kommer 97 nu engang før 98! Så Devil havde ret i, at det kom med i 97 versionen...

EDIT: Desuden linker jeg til en video fra 98 versionen, som den alle vi andre kender! Så tror ikke vi er i tvivl om, at det også var med der..
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf bjaelkesex » 22. dec 2008 14:58

Det var ikke det, devilboy skrev.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf boblerne32 » 22. dec 2008 15:14

Be a pro kombineret med Football Manager - et "Player manager" om man vil, hovr det gælde om at styre sin egen karriere, og ikke et helt fodbold hold.

Min tanke - man vælger en eksisterende spiller eller creater en selv (som idag), man starter i den klub den "rigtige" spiller starter i, eller vælger sin egen klub med sin egen spiller. Man skal have mulighed for at spille alle kampe, eller simluere, hvis ikke man gider spille alle.

Og her går der så for alvor management i den:

Selvfølgelig skal fokus være på at spille kampe, det må der ikke gåes på kompromis med, men derudover:

Forhandler man kontrakt (mere realistisk) efter hvordan man klarer sig
Man skal konkurrere med andre spillere (enten AI eller over Live) på holdet - dvs man kan risikere at starte en kamp på bænken, eller blive skiftet ud.
Man skal selvfølgelig stadig kunne blive skadet, få karantæne.
Man skal udtale sig til pressen, om feks utilfredshed over ikke at spille, forklare en scoringskrise, udtale at man er på vej til Real Madrid..., rose/kritisere sine medspillere, eller spillere i andre klubber - og andre trænere og klubber for at "sælge" sig selv til dem.

Om der skal et mere "Sims" agtigt aspekt ind, med køb af bil, hus, båd - om man vil være seriøs eller gå i byen dagen før en kamp osv, det bliver måske for meget - men en kloning mellem Be a Pro, og et traditionelt manager spil, blot med fokus på spillerens karriere - det synes jeg kunne være sjovt.

Det skulle nok ikke være en feature i Fifa 2010, men et spil for sig selv, så sorry for off-topic... Det passede bare meget godt ind her...

Og så skal det være realistisk, kom på landsholdet efter 10 ligakampe for FCK og er nu anfører på landshold og i Valencia som 20 årig - måske liiiige i overkanten med succes...
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf jensemanden » 22. dec 2008 15:18

Jeg savner "indendørsfodbold" muligheden fra 97eren og ikke mindst "sviner" knappen hvor man brutalt kunne fælde med knupperne forrest :D
jensemanden
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf mj7 » 22. dec 2008 16:01

hej ville jer som diskuterer om indedørs fodbold ikke godt stoppe det i min tråd. Lav en selv måske, og syntes ALLStarsXMAFX92's idé er god den med at være dommer
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Indlægaf TagEnKiks » 22. dec 2008 16:04

mj7 skrev:hej ville jer som diskuterer om indedørs fodbold ikke godt stoppe det i min tråd. Lav en selv måske, og syntes ALLStarsXMAFX92's idé er god den med at være dommer


Du har omkring 8 måneder til de første informationer omkring Fifa2010 kommer! Så tag det nu roligt.. Vi når nok tilbage på sporet før det.

(Det er ellers en sjov tanke at man "ejer" en tråd bare fordi man startede den)
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf C.C » 23. dec 2008 12:02

Pokaloverrækkelse, altså vi ser spillerene for pokalen, og så må fejlen med at den nogen gange kopier det samme hold så der er to af dem, som fks i champions league. Også rette den fejl med at vis man har vundet the coca--cola championship så kan du gå vidre til Uefa cuppen. Rette fejlen med at man spiller CHL finale midt på dagen.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf homer simpson » 31. dec 2008 11:05

Ting jeg gerne vil se forbedret.

- Hurtiger og mere skarp kontrol over spillerne.
- Meget bedre AI, gerne lidt ligesom PES 2009, for i Fifa er spillerne alt for stanionær og de bævæger sig sjældendt væk fra deres position.
- Hårdre skud, og afleveringer, lige nu er skudene simpelthen alt for svage.
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf C.C » 1. jan 2009 20:19

mj7 skrev:hej ville jer som diskuterer om indedørs fodbold ikke godt stoppe det i min tråd. Lav en selv måske, og syntes ALLStarsXMAFX92's idé er god den med at være dommer

Rolig nu, altså bare fordi du har oprettet en tråd gør det altså ikke dig til ejer. Jeg kan heller ikke se grunden til at dem der skrev om indendørs fodbold skulle oprette en ny tråd lige for at skrive et par ekstra indlæg. Og herregud, tror det nok skal gå alt sammen :wink:
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Capper » 12. jan 2009 20:18

homer simpson skrev:Ting jeg gerne vil se forbedret.

- Hurtiger og mere skarp kontrol over spillerne.
- Meget bedre AI, gerne lidt ligesom PES 2009, for i Fifa er spillerne alt for stanionær og de bævæger sig sjældendt væk fra deres position.
- Hårdre skud, og afleveringer, lige nu er skudene simpelthen alt for svage.


Jeg er faktisk helt enig. Det er alt for umuligt og sparke godt og hårdt udefra i 09 synes jeg ihvertfald.

Jeg har det altid sådan at hvis jeg bliver møg sur når jeg spiller mod en og den så skal have hele armen ( Som jeg gør irl ) så knalder jeg til den. Det betyder altid den flyver over i 09 ihvertfald. ( Irl lige i krogen ).

Synes den ryger lige over i 09 .. Det er alt for nemt. Det burde mere være sådan jo længere man holder inde jo hårdere skyder man. Ikke højere. Det pænt provo nogen gange.
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Djon-A » 13. jan 2009 10:56

Capper skrev:Jeg har det altid sådan at hvis jeg bliver møg sur når jeg spiller mod en og den så skal have hele armen ( Som jeg gør irl ) så knalder jeg til den. Det betyder altid den flyver over i 09 ihvertfald. ( Irl lige i krogen ).

Synes den ryger lige over i 09 .. Det er alt for nemt. Det burde mere være sådan jo længere man holder inde jo hårdere skyder man. Ikke højere. Det pænt provo nogen gange.

Synes faktisk det fungerer ganske fint i 09, ihvertfald realistisk. Det er jo ikke kun et spørgsmål om at holde knappen nede, men også at have front mod mål, ikke bruge spurt-samtidigt, have rigtigt tilløb osv.
Det er svært at lave de gode, langskud, men er det ikke også realistisk nok? Hvis man timer det rigtigt, kan man sagtens lave hårde skud.
Tilgengæld er det så blevet muligt rent faktisk at score på langskud, i modsætning til tidligere udgaver, hvor keeperen reddede dem 99% af gangene
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf Capper » 13. jan 2009 13:12

Djon-A skrev:
Capper skrev:Jeg har det altid sådan at hvis jeg bliver møg sur når jeg spiller mod en og den så skal have hele armen ( Som jeg gør irl ) så knalder jeg til den. Det betyder altid den flyver over i 09 ihvertfald. ( Irl lige i krogen ).

Synes den ryger lige over i 09 .. Det er alt for nemt. Det burde mere være sådan jo længere man holder inde jo hårdere skyder man. Ikke højere. Det pænt provo nogen gange.

Synes faktisk det fungerer ganske fint i 09, ihvertfald realistisk. Det er jo ikke kun et spørgsmål om at holde knappen nede, men også at have front mod mål, ikke bruge spurt-samtidigt, have rigtigt tilløb osv.
Det er svært at lave de gode, langskud, men er det ikke også realistisk nok? Hvis man timer det rigtigt, kan man sagtens lave hårde skud.
Tilgengæld er det så blevet muligt rent faktisk at score på langskud, i modsætning til tidligere udgaver, hvor keeperen reddede dem 99% af gangene


Jeg synes det var meget nemmere og score på langskud i 08. Meget.. I 09 synes jeg det er sådan han redder altid. Men altså det er jo heller ikke altid der bliver scoret langt ude fra irl. Så det kan godt være det er realistisk nok. Jeg har da også lavet et par kassser langt ude fra.

Det kan være det bare er mig som skal lære og styre mig og ikke holde knappen nede. :D
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf mj7 » 13. jan 2009 18:54

men det er jo mere realistisk, at man ikke bar løber mod målet og holder knappen nede og så er der mål
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Indlægaf Capper » 13. jan 2009 19:46

Ja det er nok rigtigt nok. Nok mig der overdrev lidt. ;)
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Capper » 13. jan 2009 19:47

Men så synes jeg det burde være sådan at man kunne holde vrist knappen nede og når man gør det så kan man holde knappen nede så meget man ville og så hakker han bare til bolden med sådan et los mod målet. :D
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster