Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Benja190782 » 12. okt 2009 20:58

SÅDAAAN! Vi er blevet hørt! Jubiiii... Endelig!

EA lover at der kommer en Patch #2 snart...

Over on the EA forums, FIFA 10 head honcho David Rutter has posted the following update to those waiting for a new FIFA 10 patch (specifically featuring some Manager Mode fixes):

Yep – there will be an update to the game.
Yep – it will address some stuff raised here on the forums in manager mode.
Nope – I can’t tell you when it will be released – but we’re hoping in the next few weeks latest.
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf mdaugaard1 » 12. okt 2009 21:01

NICE!
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Nasty Beaver » 12. okt 2009 21:37

Er der nogen steder i Danmark hvor de sælger FIFA 10 billigt?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf MoorWen » 12. okt 2009 22:36

LækkertC,"
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf Lord Khazmir » 13. okt 2009 08:28

Jeg synes faktisk FIFA 10 - til trods for spandevis af bugs - er fantastisk.
Jeg er helt pjattet med be-a-pro og pro club - det er totat underholdning for alle pengene.

Og selvom jeg stinker til at spille det.....
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf P4TR1CK » 13. okt 2009 08:53

Mander skrev:Der er i hvert fald en helt masse småfejl, som skæmmer oplevelsen, ligesom de gjorde i FIFA 09 - dog er det blevet bedre i denne udgave. Jeg kunne virkelig godt ønske mig, at mine medspillere blev klogere, både til at dække op, og til at løbe i position (LB er ikke altid nok).


Det kunne måske være du ikke har indstillet din "bruger defineret taktik" ordentligt..
P4TR1CK
 


Indlægaf Lord Khazmir » 13. okt 2009 09:18

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad hulen skal man egentlig bruge de der credits til?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Kossefar » 13. okt 2009 09:30

Lord Khazmir skrev:Jeg synes faktisk FIFA 10 - til trods for spandevis af bugs - er fantastisk.
Jeg er helt pjattet med be-a-pro og pro club - det er totat underholdning for alle pengene.

Og selvom jeg stinker til at spille det.....


Jeg er helt enig! :D Det er hammer sjovt at spille Be a Pro, og at spille med i Pro Club, men jeg er også faldet helt for Manager Mode.

Selvom folk siger at det ikke er realistisk osv, så morer jeg mig sku med det. :P

Det er helt klart overraskende at jeg er blevet så bidt af det Fifa spil, plejer jeg normalt ikke at blive. :P
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Mander » 13. okt 2009 11:29

P4TR1CK skrev:
Mander skrev:Der er i hvert fald en helt masse småfejl, som skæmmer oplevelsen, ligesom de gjorde i FIFA 09 - dog er det blevet bedre i denne udgave. Jeg kunne virkelig godt ønske mig, at mine medspillere blev klogere, både til at dække op, og til at løbe i position (LB er ikke altid nok).


Det kunne måske være du ikke har indstillet din "bruger defineret taktik" ordentligt..


Muligvis - skal ærligt indrømme, at jeg ikke har undersøgt custom tactics nærmere, selvom jeg godt er klar over, at det er der. Det er nu også mere det, at FIFA bare ikke føles organisk nok - folk der flytter sig for hinanden, det hurtige småspil, dynamikken.

Hmm, måske er problemet, at jeg forventer at se Barcelona spille, men pga. egne evner, ender jeg med at se AGF. Så må det jo være en skuffelse. Eller måske er problemet, at jeg i virkeligheden helst ville spille rigtig fodbold, men er for doven, og hader kulde.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Lord Khazmir » 13. okt 2009 11:48

Hmm, måske er problemet, at jeg forventer at se Barcelona spille, men pga. egne evner, ender jeg med at se AGF. Så må det jo være en skuffelse. Eller måske er problemet, at jeg i virkeligheden helst ville spille rigtig fodbold, men er for doven, og hader kulde.[/quote]

Hehe, jeg tror jeg har det på samme måde :D

- længe leve dovenskaben!
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf XboxGeek » 13. okt 2009 14:17

M!kk3l skrev:Er der nogen steder i Danmark hvor de sælger FIFA 10 billigt?

Jeg ved ikke hvad du forbinder med billigt, men Elgiganten har det til 400 kr. Både i butik og over nettet. :)
XboxGeek
 


Indlægaf bendix90 » 13. okt 2009 14:24

Undskyld mit dårlige engelsk. Men:
Climbing the Ladder - Win consecutive promotions with the same Club in Manager Mode.

Hvad skal jeg?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf gringo1980 » 13. okt 2009 14:42

bendix90 skrev:Undskyld mit dårlige engelsk. Men:
Climbing the Ladder - Win consecutive promotions with the same Club in Manager Mode.

Hvad skal jeg?


oprykning med samme klub 2 år i træk... kræver at du spiller i en engelsk klub da det er eneste sted der er mere end 2 divisioner med...

Det er sådan jeg forstår den.... Kan næsten ikke se det kan betyde andet...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Djon-A » 13. okt 2009 15:25

bendix90 skrev:Undskyld mit dårlige engelsk. Men:
Climbing the Ladder - Win consecutive promotions with the same Club in Manager Mode.

Hvad skal jeg?

Jeg forstår det som at man skal forfremmes to gange i den samme klub. "Promotion" er jo forfremmelse.
Jeg har dog ingen anelse om hvad man skal blive forfremmet til, når man er manager, eller hvordan man "Vinder" en forfremmelse.
Jeg har ikke spillet nok manager endnu til at vide om man bliver forfremmet i løbet af karrieren.

Kan sagtens være at Gringo har ret, det lyder bare mærkeligt at de laver en achievement der er så tricky.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf Buktu » 13. okt 2009 15:28

Tror AI'en er sur over jeg vandt.

Spillede finale mod Milan med AGF og fik den tvunget ud i straffe konkurrence.. Jeg vandt, og nu sidder jeg bare og kigger på et tomt mål. Den nægter at gå videre der fra.. :D

For helvede.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron