Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Subbers » 12. jan 2010 15:35

Når man først er kommet bagud med 2 mål gider mine spillere ikke rigtig noget og åbner op nede bagved.


Og noget andet er når min modstander quitter får jeg nogle gange ikke en sejr. Noget i har oplevet?
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Mander » 24. jan 2010 20:24

For helvede hvor er det spil frustrerende. Forsvaret er væk, angriberne løber konsekvent i de forkerte retninger, og AI'en er generelt bare til at tude over.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Lord Khazmir » 9. feb 2010 14:03

Hep,

Jeg har lige et par spørgsmål eller tre:

Jeg kan ikke finde ud af at lave head to head ranked matches med en ven - kan det ikke lade sig gøre? Eller er jeg bare spejlblank... :?

Og er der forskel på head to head ranked matches og classic ranked matches?

I øvrigt - er der nogen der ved om den achievement med at købe 50 spillere (Wheeler Dealer) skal være i én og samme manager career eller om det kan gøres på tværs af eksempelvis 4 forskellige manager carreers?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Mander » 9. feb 2010 23:41

Don Drift skrev:
Subbers skrev:Når man først er kommet bagud med 2 mål gider mine spillere ikke rigtig noget og åbner op nede bagved.

- Det kaldes MOMENTUM, når først du er bagud, er det tit svært at komme igen. Men får du scoret et mål, så sker det ofte at dine folks mentalitet osv. får et boost, og du vil få nemmere ved igen at spille den rundt osv.

Det handler bare om at klø på...


Bare rimelig træls, at online kampe potentielt skal afgøres af, at den anden har fået 1-2 heldige mål, og så går ens hold helt ned. Det bør være spillerens egne evner, ikke at spillet gøre ens spillere dårligere, der afgør udfaldet.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf patter86 » 10. feb 2010 09:23

er det virkelig sandt og konfirmeret fra EA's side, at momentum -momentet findes i fifa 10? har hørt løse rygter om det, men er det noget nogle kan bekræfte?
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf Mander » 10. feb 2010 10:38

Don Drift skrev:Vil sige det er forskelligt, jeg er nu også ret irriteret over det momentum crap. Altså ved godt det skal være realistisk. Men det kan ikke passe, at fordi man kommer bagud, så er ens spillere helt til hundene.

Folk snakker om at spillet er "scripted" det tror jeg ikke på, men tror på at momentum findes, og at spiller du godt, har bolden meget osv. - Så bliver dine spillere mere kompetente.

I og for sig er det jo realistisk nok, men det er bare VIRKELIG klamt og irriterende når ens hold lukker helt ned. Har oplevet det et par gange, men det handler bare om at gen erobre, og så tage den med ro indtil der kommer en åben chance.


Spørgsmålet er jo netop, hvor realistisk det er. Selvfølgelig går det nemmere, når man fører 4-0, men det burde ikke betyde, at det tabende holds spillere hverken kan lave simple, flade afleveringer eller tæmme bolden. De er jo ikke blevet boldspassere i mellemtiden, hvilket man ofte skulle tro i FIFA.

Hvis et hold er bagude 2-0 så kunne man også forestille sig, at de ville spille endnu bedre, for at komme igen, men ikke i FIFA...
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Lord Khazmir » 10. feb 2010 10:53

[quote="Don Drift"]Lord Khazmir, det er nemt nok. Smut ind i FIFA, og under Xbox Live. Der vælger du den ØVERSTE, og så når du kommer derind, går du bare til en af siderne, så skulle der gerne dukke en op der hedder "Play a friend"

Tæller det så som (head to head) ranked match?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Buktu » 10. feb 2010 12:48

Nej tror ikke mod venner er ranked matches.. Kunne der jo komme alverdens snyd ud af :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Doc Polak » 10. feb 2010 12:57

Lord Khazmir skrev:
Don Drift skrev:Lord Khazmir, det er nemt nok. Smut ind i FIFA, og under Xbox Live. Der vælger du den ØVERSTE, og så når du kommer derind, går du bare til en af siderne, så skulle der gerne dukke en op der hedder "Play a friend"

Tæller det så som (head to head) ranked match?


Nej. Friends er unranked. :)
Doc Polak
 


Indlægaf Lord Khazmir » 10. feb 2010 13:22

DK Jakob skrev:
Lord Khazmir skrev:
Don Drift skrev:Lord Khazmir, det er nemt nok. Smut ind i FIFA, og under Xbox Live. Der vælger du den ØVERSTE, og så når du kommer derind, går du bare til en af siderne, så skulle der gerne dukke en op der hedder "Play a friend"

Tæller det så som (head to head) ranked match?


Nej. Friends er unranked. :)


Det er så modtaget :D .
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf gringo1980 » 10. feb 2010 19:19

Don Drift skrev:Du kan ikke spille Ranked mod venner, medmindre i tilfældigt møder hinanden via. quick match eller lobby.

Mht. momentum, så ja, det er bekræftet, at spiller du godt, går det godt - og omvendt.

Men det er forskellige faktorer der udløser det.


Man kan bare aftale en lobby at mødes i og så sørge for at det kun er dig og din ven der er i den lobby...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf jQrgensen » 11. feb 2010 19:47

Don Drift skrev:Du kan ikke spille Ranked mod venner, medmindre i tilfældigt møder hinanden via. quick match eller lobby.

Mht. momentum, så ja, det er bekræftet, at spiller du godt, går det godt - og omvendt.

Men det er forskellige faktorer der udløser det.


Man kan godt spille ranked mod venner..

Hvis du laver en invite til dem og de acceptere via deres spillercentral.
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf CaptainKicker » 23. feb 2010 16:43

Det er sikkert blevet spurgt om før, men hvad gør man, hvis man har fuld trup, men spillet ikke mener du har fuld trup og enten skal opgive kampen eller gå til hold adm.?

Jeg har en smal trup, men alle er fit og har endda 2 spillere på reserve bænken. Så hvad gør jeg?

Står med et 3-stjernet hold der skal møde Wolfsburg i Ottendels Finalerne i Europa Cuppen, så det er ikke særlig fedt at tabe første kamp, pga. dette.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Doc Polak » 23. feb 2010 17:19

CaptainKicker skrev:Det er sikkert blevet spurgt om før, men hvad gør man, hvis man har fuld trup, men spillet ikke mener du har fuld trup og enten skal opgive kampen eller gå til hold adm.?

Jeg har en smal trup, men alle er fit og har endda 2 spillere på reserve bænken. Så hvad gør jeg?

Står med et 3-stjernet hold der skal møde Wolfsburg i Ottendels Finalerne i Europa Cuppen, så det er ikke særlig fedt at tabe første kamp, pga. dette.


Kan være pga. en af dine spillere på bænken/banen har rødt kort.
Så skal du skifte vedkommene ud med en reserve, så det er ham der har rødt kort der er reserve, og ham der sad reserve er med på bænken i kampen.

Håber du forstår?
Hvis det ikke er fordi en af dine spillere har rødt kort, så ved jeg ikke. :)
Doc Polak
 


Indlægaf CaptainKicker » 23. feb 2010 17:39

Ingen af dem har rødt kort. Kun en masse gule kort.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron