Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf C.C » 13. jan 2009 21:23

Det skulle også være en anelse nemmere at heade, og spiller skulle være bedre til at læse spillet og ikke være så stasionær.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf gringo1980 » 14. jan 2009 07:39

Capper skrev:
homer simpson skrev:Ting jeg gerne vil se forbedret.

- Hurtiger og mere skarp kontrol over spillerne.
- Meget bedre AI, gerne lidt ligesom PES 2009, for i Fifa er spillerne alt for stanionær og de bævæger sig sjældendt væk fra deres position.
- Hårdre skud, og afleveringer, lige nu er skudene simpelthen alt for svage.


Jeg er faktisk helt enig. Det er alt for umuligt og sparke godt og hårdt udefra i 09 synes jeg ihvertfald.

Jeg har det altid sådan at hvis jeg bliver møg sur når jeg spiller mod en og den så skal have hele armen ( Som jeg gør irl ) så knalder jeg til den. Det betyder altid den flyver over i 09 ihvertfald. ( Irl lige i krogen ).

Synes den ryger lige over i 09 .. Det er alt for nemt. Det burde mere være sådan jo længere man holder inde jo hårdere skyder man. Ikke højere. Det pænt provo nogen gange.


Så smid Backspin i bolden, det gør at den dykker i stedet for at fortsætte op........
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Capper » 14. jan 2009 08:01

gringo1980 skrev:
Capper skrev:
homer simpson skrev:Ting jeg gerne vil se forbedret.

- Hurtiger og mere skarp kontrol over spillerne.
- Meget bedre AI, gerne lidt ligesom PES 2009, for i Fifa er spillerne alt for stanionær og de bævæger sig sjældendt væk fra deres position.
- Hårdre skud, og afleveringer, lige nu er skudene simpelthen alt for svage.


Jeg er faktisk helt enig. Det er alt for umuligt og sparke godt og hårdt udefra i 09 synes jeg ihvertfald.

Jeg har det altid sådan at hvis jeg bliver møg sur når jeg spiller mod en og den så skal have hele armen ( Som jeg gør irl ) så knalder jeg til den. Det betyder altid den flyver over i 09 ihvertfald. ( Irl lige i krogen ).

Synes den ryger lige over i 09 .. Det er alt for nemt. Det burde mere være sådan jo længere man holder inde jo hårdere skyder man. Ikke højere. Det pænt provo nogen gange.


Så smid Backspin i bolden, det gør at den dykker i stedet for at fortsætte op........


Ja det er en anden måde. Er det ikke bare den måde så man smider den op med en hurtig dribling, den der så han løfter den og så bare hakker af. :) ?
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf homer simpson » 14. jan 2009 16:50

Djon-A skrev:
Capper skrev:Jeg har det altid sådan at hvis jeg bliver møg sur når jeg spiller mod en og den så skal have hele armen ( Som jeg gør irl ) så knalder jeg til den. Det betyder altid den flyver over i 09 ihvertfald. ( Irl lige i krogen ).

Synes den ryger lige over i 09 .. Det er alt for nemt. Det burde mere være sådan jo længere man holder inde jo hårdere skyder man. Ikke højere. Det pænt provo nogen gange.

Synes faktisk det fungerer ganske fint i 09, ihvertfald realistisk. Det er jo ikke kun et spørgsmål om at holde knappen nede, men også at have front mod mål, ikke bruge spurt-samtidigt, have rigtigt tilløb osv.
Det er svært at lave de gode, langskud, men er det ikke også realistisk nok? Hvis man timer det rigtigt, kan man sagtens lave hårde skud.
Tilgengæld er det så blevet muligt rent faktisk at score på langskud, i modsætning til tidligere udgaver, hvor keeperen reddede dem 99% af gangene


Synes der burde være en mulighed for virkelig at banke til bolden (Gerrard style)

Der skulle så også være et minus ved denne skud metode, eksempelvis så skulle skudet blive meget upræcist, spileren skal være lidt i løb, og det tager lidt længere for spilleren at udføre skudet.

Kunne også godt tænke mig at se disse skills komme ind i spillet:

Præcist skud: spillere som Henry som er fantastisk til at placere bolden skulle så være bedre her.

Normalt skud: bare det normale skud man laver når man trykker skydeknappen.

Hårdt skud: det skulle så være for spillere som Gerrard, og lampard som er eksperter til at sende et missil afsted. :D
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Capper » 15. jan 2009 13:55

homer simpson skrev:
Djon-A skrev:
Capper skrev:Jeg har det altid sådan at hvis jeg bliver møg sur når jeg spiller mod en og den så skal have hele armen ( Som jeg gør irl ) så knalder jeg til den. Det betyder altid den flyver over i 09 ihvertfald. ( Irl lige i krogen ).

Synes den ryger lige over i 09 .. Det er alt for nemt. Det burde mere være sådan jo længere man holder inde jo hårdere skyder man. Ikke højere. Det pænt provo nogen gange.

Synes faktisk det fungerer ganske fint i 09, ihvertfald realistisk. Det er jo ikke kun et spørgsmål om at holde knappen nede, men også at have front mod mål, ikke bruge spurt-samtidigt, have rigtigt tilløb osv.
Det er svært at lave de gode, langskud, men er det ikke også realistisk nok? Hvis man timer det rigtigt, kan man sagtens lave hårde skud.
Tilgengæld er det så blevet muligt rent faktisk at score på langskud, i modsætning til tidligere udgaver, hvor keeperen reddede dem 99% af gangene


Synes der burde være en mulighed for virkelig at banke til bolden (Gerrard style)

Der skulle så også være et minus ved denne skud metode, eksempelvis så skulle skudet blive meget upræcist, spileren skal være lidt i løb, og det tager lidt længere for spilleren at udføre skudet.

Kunne også godt tænke mig at se disse skills komme ind i spillet:

Præcist skud: spillere som Henry som er fantastisk til at placere bolden skulle så være bedre her.

Normalt skud: bare det normale skud man laver når man trykker skydeknappen.

Hårdt skud: det skulle så være for spillere som Gerrard, og lampard som er eksperter til at sende et missil afsted. :D


Det var lidt det jeg mente.

At der skulle være mulighed for man bare kunne banke kuglen afsted.

Det ville være fedt nok. :D
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf fodbod1232 » 13. mar 2009 11:31

man skulle kun blive dommer i det næste fifa:D, hvor man kunne dømme som man ville
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Indlægaf Ronni P » 13. mar 2009 11:40

Der skal helt klart danske kommentatorer, men det kommer sikkert aldrig
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf Hejan » 13. mar 2009 11:50

Bedre stunts :P
Senest rettet af Hejan 15. sep 2009 01:27, rettet i alt 1 gang.
Hejan
 


Indlægaf Benja190782 » 13. mar 2009 13:16

cool ncc skrev:
En meget meget bedre karrieremode
Nyt interface
Lidt mere fokus på knap så store liga'er
Mere realistisk resultater
Gøre at man sådan at man ikke kan opgradere staff så nemt!


Jeg kunne ikke være mere enig! :D

Den karrieremode er alt for ustabil! Det er jo SÅ lamt at bestyrelsen mener man skal vinde La Liga med Huesca fra den spanske 2 div. når man lige er rykket op!
Der er tons vis af fejl i den karrieremode! :cry:

Synd de ikke kan magte alle de features i spillet!
Der er altså VIRKELIG plads til forbedringer! Uden tvivl er FIFA 09 et godt spil som det er nu, men det kan gøres meget, meget mere gennemført!
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Annxii » 13. mar 2009 13:33

Indendørsbaner tilbage! :D og danske kommentatorer! Jeg vil have Carsten Werge og Per Frimann til at kommentere mine Superligakampe i FIFA :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Batista dk » 13. mar 2009 13:42

Annxii skrev:Indendørsbaner tilbage! :D og danske kommentatorer! Jeg vil have Carsten Werge og Per Frimann til at kommentere mine Superligakampe i FIFA :D

ville være rart men sker nok ikke :(

synes bare EA skal lave et spil med halvt så mange bugs som der er i FIFA 09
men ville også være rart hvis angribere ikke var så gode til at takle og til at presse, synes der tit opstår for meget klumpspil i forhold til i virkeligheden, det er jo også plat at man bare kan fumle sig igennem ved hjælp af at presse med A og B og tage bolden med det samme man lige har mistet den til en forsvar der lige har opsnappet bolden.

kontra angreb er overvurderet kan ikke passe at spillere der anvender 5-6 forsvarer nemmere kan slå en, hvis man bruger mere realistiske opstillinger som 4-4-2

så vil mene at der er nogle gameplaymæssige ting de skal have ændret, hvis det skal være et såkaldt simulationsspil.

og for guds skyld placer dommeren et bedre sted eller gør ham i stand til at undvige bolden mere, eller gør som i 08 placer ham på stadion, hvor han faktisk dømmer bedre :P
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Capper » 13. mar 2009 14:31

De burde også ændre lidt på hvordan dommeren dømmer.
Han dømmer som møg.

- Der skal kunne være hånd på bolden, det giver frispark ellers. Og hvis det er i feltet som jeg har oplevet mange gange, så skal der blive straffe.

- Man kan tackle folk lige hårdt .. Bagfra.. Uden og ramme bolden. Og enten får man ikke noget for det, hverken rødt eller gult, eller også får de andre slet ikke frispark.

Det er sørgeligt..
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Batista dk » 13. mar 2009 14:33

Capper skrev:De burde også ændre lidt på hvordan dommeren dømmer.
Han dømmer som møg.

- Der skal kunne være hånd på bolden, det giver frispark ellers. Og hvis det er i feltet som jeg har oplevet mange gange, så skal der blive straffe.

- Man kan tackle folk lige hårdt .. Bagfra.. Uden og ramme bolden. Og enten får man ikke noget for det, hverken rødt eller gult, eller også får de andre slet ikke frispark.

Det er sørgeligt..

han må også snart komme ind i kampen og dømme tilbagelægning
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Djon-A » 16. mar 2009 11:53

Batista dk skrev:
Capper skrev:De burde også ændre lidt på hvordan dommeren dømmer.
Han dømmer som møg.

- Der skal kunne være hånd på bolden, det giver frispark ellers. Og hvis det er i feltet som jeg har oplevet mange gange, så skal der blive straffe.

- Man kan tackle folk lige hårdt .. Bagfra.. Uden og ramme bolden. Og enten får man ikke noget for det, hverken rødt eller gult, eller også får de andre slet ikke frispark.

Det er sørgeligt..

han må også snart komme ind i kampen og dømme tilbagelægning


Jeg må indrømme at jeg synes faktisk at dommeren i 09 er ganske fornuftig. Den med hånd på bolden forstår jeg ikke rigtigt, bliver det ikke dømt eller hvad menes der?
Jeg synes heller ikke man kan takle som man vil. I 08 var der nærmest umuligt at lave glidende tacklinger, de skulle sidde 110% perfekt før der ikke blev dømt. Det synes jeg er blevet nemmere i 09, men ikke så det er gået ud over spillet. Det skal også være muligt at lave glidende tacklinger, sålænge der er bold imellem.
Tilbagelægning forstår jeg heller ikke, har ikke oplevet situationer hvor han tager den og jeg ville dømme det som en tilbagelægning.

Fordelsreglen er jeg også ret imponeret over, jeg synes det fungerer rigtigt godt for det meste. Dog oplevede jeg for nyligt at vi sad og spillede nogle venner (som vi tit gør). På en aften hvor vi spillede en del kampe, dukkede der 4-6 rigtigt grumme fejl hvor der ikke blev benyttet fordelsregel. 1 af gangene gik bolden rent faktisk i mål, hvorefter at dommeren fløjtede frispark til fordel for det hold der lige havde scoret. To gange var en angriber helt alene med målmanden og det samme skete.
Jeg ved ikke om der kan være sket noget med vinteropdateringen, eller det bare har været uheldigt at de kom samtidigt, for jeg synes ikke at det har været et problem tidligere.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf macho » 16. mar 2009 12:08

direkte rødt kort til keeperen når han fælder en spiller
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron