Xboxlife forum

PES 2009

For sport fanatikere.

Indlægaf Saltefanden » 2. okt 2008 15:13

Hvad sker der for at man ikke længere kan lave vendinger og "Laudrup" finten med højre analog!?
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf Lamsis » 2. okt 2008 15:47

Jeg har nået at spille lidt, da jeg måtte afbryde, fordi konen kom hjem, og en' skal i byen.........
Nå men umiddelbart virker selve opsætningen/strukturen federe, bedre lyd, og lidt flottere grafik. Og så kan man absolut ikke spurte ned ad sidelinien med en swingback som i 08 udgaven. Ja jeg spillede på regular.
Vi snakkes!!
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Indlægaf Anastacio » 2. okt 2008 15:49

Egentlig føles det hele lidt mere kluntet end i 2008, men generelt set stadig en forbedring fra sidste års udgave. Der er noget underligt ved hele gameplayet og bolden klistre mere end jeg husker den gjorde i PS2-dagene, men sådan er det altid med PES; der skal man lige give sig god tid.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf gringo1980 » 2. okt 2008 15:54

sidder stadig på jobbet, men et lille spørgsmål:

Dømmes der stadig frispark hvor som helst hvis man forsøger at filme. mere detaljeret mener jeg hvis man løber HELET ALENE i verden og så smider sig uden nogen som helst i nærheden, dømmes der så stadig frispark og gives gult kort ?

For det er da en af de dummeste og meget store fejl der har været, så håber da de har fået styr på den detalje.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Alex DK » 5. okt 2008 16:08

Nu har jeg spillet et par kampe i demoen til PS3, og jeg må indrømme at jeg er slemt skuffet over spillet.
Godt nok er spillet ret flot rent grafisk, især spillerene ligner ret godt virkelighedens, og menuerne er også fantastisk flotte. Men det er næsten også det eneste positive, jeg kan sige om denne demo.

Spillet foregår ligesom i 08 i et vildt opskruet tempo, og spillernes animationer er simplethen så ringe lavet, og generelt virker spillet på banen ikke specielt overbevisende efter min mening.

Det skal dog siges, at jeg heller ikke har brudt mig om én eneste "next-gen" udgivelse i PES serien. Men selvom dette kun er en demoen af PES09, og der nok kommer en del forbedringer i den endelige version, så tror jeg heller ikke at Konami formår at lave et fodboldspil i år, der bare tilnærmelsvis er på højde med PES5, der i mine øjne stadigvæk er serien højdepunkt.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf redrumdk » 5. okt 2008 18:46

Ahh ok nu forstår jeg, next-gen skal være mere last-gen...ja det må ikke være nemt at være seabass..
redrumdk
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Indlægaf Alex DK » 5. okt 2008 20:33

Nu ved jeg ikke lige hvorfor du konkludere dette ud fra mit forrige indlæg?
Jeg mener selvfølgeligt at der skal være udvikling i serien, især nu hvor udviklerne har fået en ny hardware at arbejde med. Men jeg er stadigvæk af den opfattelse, at de "ældre" spil i serien er en del bedre end de udgivelser der er kommet i denne generation, hvilket jeg også fornemmer er den generelle holdning til serien.
Selvom det selvfølgeligt ikke er specielt realistisk så burde Konami efter min mening helt og aldeles skrotte den spil engine de bruger fortiden, og starte på en frisk igen, for det trænger serien virkelig til.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf munckster » 5. okt 2008 21:00

det er netop det de har gjort i 09'eren.. de har bygget det op fra scratch.. at der ikke er sket vildt meget er så en anden ting :P men jeg har da forudbestilt det alligevel..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf LungBruzh » 5. okt 2008 21:51

Fik lige prøvet demoen idag... damn det er noget lort!!

Helt igennem ringe animationer, virker ikke en dyt realistisk. Ringe kameravinkler, ringe grafik, afsindigt ringe menuer... om jeg dog fatter at der er folk der kan synes at det er Fifa overlegent??? Virkelig, jeg forstår det ikke!
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf skitzofraen » 6. okt 2008 13:54

Alex DK skrev:Nu ved jeg ikke lige hvorfor du konkludere dette ud fra mit forrige indlæg?
Jeg mener selvfølgeligt at der skal være udvikling i serien, især nu hvor udviklerne har fået en ny hardware at arbejde med. Men jeg er stadigvæk af den opfattelse, at de "ældre" spil i serien er en del bedre end de udgivelser der er kommet i denne generation, hvilket jeg også fornemmer er den generelle holdning til serien.
Selvom det selvfølgeligt ikke er specielt realistisk så burde Konami efter min mening helt og aldeles skrotte den spil engine de bruger fortiden, og starte på en frisk igen, for det trænger serien virkelig til.


Helt enig... PES6 er imo det bedste next-gen PES, men det bedste PES spil gennem tiden var PES5 på xbox (det spil var imo tæt på perfekt, og er det bedste fodbold spil jeg til dato har prøvet)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Jakabov » 6. okt 2008 14:03

Skitzo, add mig lige på Live, spiller stadig PES5. :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron