Xboxlife forum

Off. FIFA 09 tråd!

For sport fanatikere.

Indlægaf il gigolo » 13. sep 2008 20:01

Jeg synes at demoen virker meget ustabil... hvad sker der for det?
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf macho » 13. sep 2008 21:09

ved ikke med alle jer men syns altså demoen den er vildt fed syns spillet er blevet meget mere realistisk:D
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf MessiahDK » 13. sep 2008 23:12

il gigolo skrev:Jeg synes at demoen virker meget ustabil... hvad sker der for det?


hvad mener du med ustabil? Jeg synes umiddelbart det virker meget fedt - kan også godt lide ideen med det der Live season (bortset fra det self koster penge :P)
MessiahDK
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Anastacio » 13. sep 2008 23:25

MessiahDK skrev:
il gigolo skrev:Jeg synes at demoen virker meget ustabil... hvad sker der for det?


hvad mener du med ustabil? Jeg synes umiddelbart det virker meget fedt - kan også godt lide ideen med det der Live season (bortset fra det self koster penge :P)

Han mener nok, at demoen har en ustabil framerate, hvilket vil sige, at hastigheden falder nogle gange.. og det er da ganske nok også rigtigt. Det hakker sommetider.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf il gigolo » 14. sep 2008 01:09

Anastacio: Lige præcis, fik ikke udtrykt mig klart nok... Sidder og knokler i Fifa 08, og det glider som smurt i olie...

Men for filan da, den AI er fandme lam i 08-udgaven... værsgo at stramme op!
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Alex DK » 14. sep 2008 06:06

Jeg vil også lige give mit syn på Fifa 09 demoen. (PS3 versionen)

Jeg vil ikke ligge skjul på, at jeg er inkarneret fan af PES serien. Men jeg har ikke købt et fodboldspil siden PES5, da jeg synes at udviklingen i serien stort set er gået i stå. Fifa serien har jeg dog ikke haft så meget til overs for de sidste mange år, men 08 versionen viste potentiale, dog uden at overbevise mig helt, men EA beviste at de helt sikkert havde fat i noget af det rigtige. Så jeg glædede mig meget til at prøve demoen af Fifa 09.

Første indtryk af demoen var lidt lunkent. Demoen lider af nogen slowdown, der er lange loade tider og det kluntede menusystem fra 08 har EA valgt at holde fast i. Det er dog kun kosmetiske kritikpunkter, og det er spillet på banen der er det afgørende.
Her er jeg dog anderledes positiv. F.eks. AIen virker til at være rigtig god, og generelt synes jeg ikke at der er specielt mange nævneværdige problemer i denne demo, udover at standart tempoet er alt alt for hurtigt efter min smag, men det kan heldigvis ændres når man spiller singleplayer.

Så på nær hvis Konami virkelig opper sig med PES2009, så tror jeg også at jeg giver Fifa en chance i år.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf magneX » 14. sep 2008 13:41

Lyden forsvinder fra min demo.... Meget ustabil hos mig !
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf CaptainKicker » 14. sep 2008 14:42

magneX skrev:Lyden forsvinder fra min demo.... Meget ustabil hos mig !


Ja jeg har også lidt problemer med lyden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Gosser » 14. sep 2008 17:08

http://www.youtube.com/watch?v=Drlg64T3iFY

Har lavet en lille film, hvor jeg bare stener lidt i arenaen :) Ikke de vildeste ting, men fik bare lyst til at lave den :D
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf macho » 14. sep 2008 17:17

hvordan laver du den der såkaldte jorden rundt eller der hvor den køre rundt på brystet?
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf jQrgensen » 14. sep 2008 17:21

macho skrev:hvordan laver du den der såkaldte jorden rundt eller der hvor den køre rundt på brystet?


På side 6 i denne tråd, nederst er der en video hvor den beskriver mange af de ting der bliver lavet i videoen :)
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf EvilDanielZ » 14. sep 2008 18:39

Spillede lige demoen med kæresten igår, og lavede lige et mål som jeg ikke kunne lade være med at smide på tuben, ikke fordi det er noget vildt specialt men godt ser det da ud, det er damen der laver Rabonan eller hvad de nu kalder den..

Filmen
http://www.youtube.com/watch?v=Csz7749v9t0
EvilDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf CaptainKicker » 14. sep 2008 19:39

God video Gosser!

OG, Kæft det er sgu et godt mål..



Jeg kan slet ikke finde ud af de tricks og bicycle skuddet :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Anastacio » 14. sep 2008 20:59

10 vs 10 gameplay video:

http://www.gamespot.com/xbox360/sports/ ... ay-movie-6

Chaos efter de score målet ;)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf EvilDanielZ » 14. sep 2008 21:08

Anastacio - Glimrende indlæg ikke så rodet som jeg havde frygtet men heldigvis gælder det også med at holde dem plads man spiller, hvilket MÅSKE bekæmper det massive angriber instinkt alle har ;)
EvilDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 102


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron