Xboxlife forum

Off. FIFA 09 tråd!

For sport fanatikere.

Indlægaf ElegandeDK » 12. sep 2008 23:25

Anastacio skrev:Nu bliver jeg altså nød til at spørge;

Kan man virkelig ikke rykke rundt på spillerne i ens formation, således at man kun spiller med én fløj?

Det mener jeg man kunne i 08, men det kan være på grund af demoen?


Det kunne man godt:) mon ik man også godt kan gøre det i 09;)? alt anden vil ihvertfald være latterligt :?
ElegandeDK
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Indlægaf gringo1980 » 12. sep 2008 23:59

Anastacio skrev:Der er godt nok stadig nogle "børnesygdomme" fra Fifa 08 synes jeg. Viderespil-reglen er fin, men nogle gange, bliver den trukket for langt ud.. og sommetider langsomme reaktioner fra målmanden (er lige sket). Det sker også at man ikke kan skifte spille og så føles spillet stadig generelt lidt "tungt". Men fantastisk demo none-the-less og jeg spiller den stadig.


Er det ikke bare at sætte Autoskifteren på 0 og så er den i vinkel, har ikke oplevet omtalte problemer endnu.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Anastacio » 13. sep 2008 00:03

gringo1980 skrev:
Anastacio skrev:Der er godt nok stadig nogle "børnesygdomme" fra Fifa 08 synes jeg. Viderespil-reglen er fin, men nogle gange, bliver den trukket for langt ud.. og sommetider langsomme reaktioner fra målmanden (er lige sket). Det sker også at man ikke kan skifte spille og så føles spillet stadig generelt lidt "tungt". Men fantastisk demo none-the-less og jeg spiller den stadig.


Er det ikke bare at sætte Autoskifteren på 0 og så er den i vinkel, har ikke oplevet omtalte problemer endnu.

Jeg har den altid på nul og jeg oplever stadig problemet nogle gange. Det var også i Fifa 08 efter hvert hjørnespark.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf gringo1980 » 13. sep 2008 00:09

okay. Men vi må da håbe at de har rettet de sidste småting her de sidste stykke tid inden udgivelsen. Demo'en er trods alt ikke fra samme version som det færdige spil... (går jeg udfra, da der stadig mangler at blilve opdateret fra de sidste par dage inden tranfervinduet blev lukket, ved godt de ikke ændre det store så sent i spillet, men man kan jo håbe)
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf FCTue » 13. sep 2008 06:35

Det har helt sikkert noget. Men jge fik et gult kort for at lave en glidende på græsset!?!?!?!? Ramte ikke nogen overhoved.... Stram op EA!! Og så går det MEGET langsomt!!! Tog lige et slag Pro Evo bagetfer og kunne næsten ikke følge med ;)
Ja, det ender jo nok med Pro Evo igen:)
FCTue
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf CaptainKicker » 13. sep 2008 07:56

Sofabamse, du kunne jo også sætte farten op i spillet indstillinger?




Personligt er jeg glad for det ikke går så hurtig. PES virker urealistisk når man på få sekunder kan løbe fra midtercicrklen og så ned i modstanderens felt.

FIFA er lidt mere taktisk og realistisk, for man skal finde de små huller hvor man kan ligge bolden i dybden eller løbe uden om.

PES kommer til at få det svært det her efterår, for EA har virkelig skabt et rigtig smukt og godt sportsspil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf hinke dk » 13. sep 2008 14:50

det eneste negative jeg har kunnet finde ved demoen indtil videre er at det tager helvedes lang tid hver gang man ska sparke frispark. kameraet er hundrede år om at stå stille før man kan sparke.. det er temmelig pres

og så er valencia ikke med i demoen.. fail

;)
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf Anastacio » 13. sep 2008 14:53

Men du kan jo bare rykke kameraet på plads med det samme..?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf CaptainKicker » 13. sep 2008 14:53

Det er faktisk rimelig cool at modstanderens målmand går med op på f.eks et hjørne når de er bagud og det er i de døende sekunder.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf hinke dk » 13. sep 2008 14:58

Anastacio skrev:Men du kan jo bare rykke kameraet på plads med det samme..?


hvorledes? fortæl fortæl :o
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf gringo1980 » 13. sep 2008 16:48

FCTue skrev:Det har helt sikkert noget. Men jge fik et gult kort for at lave en glidende på græsset!?!?!?!? Ramte ikke nogen overhoved.... Stram op EA!! Og så går det MEGET langsomt!!! Tog lige et slag Pro Evo bagetfer og kunne næsten ikke følge med ;)
Ja, det ender jo nok med Pro Evo igen:)


Nu er det jo en DEMO og ikke den færdige udgave, så det er kun en næsten færdig udgave. Tempoet kan man da bare sætte op i menu'en. den står vel som standard på Normal ? Men mener egentlig at tempoet er rimelig realistisk i FIFA demo'en.

Men pyt pyt, folk som er til PES vælger PES og dem som elsker FIFA vælger FIFA, same old, same old......
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Anastacio » 13. sep 2008 16:51

hinke dk skrev:
Anastacio skrev:Men du kan jo bare rykke kameraet på plads med det samme..?


hvorledes? fortæl fortæl :o

Jamen er det ikke bare hurtigt at flytte på venstre analog, i stedet for at lade kameraet køre i stilling? Det kan også bare være mig..
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf hinke dk » 13. sep 2008 16:58

Anastacio skrev:
hinke dk skrev:
Anastacio skrev:Men du kan jo bare rykke kameraet på plads med det samme..?


hvorledes? fortæl fortæl :o

Jamen er det ikke bare hurtigt at flytte på venstre analog, i stedet for at lade kameraet køre i stilling? Det kan også bare være mig..


jeg synes kameraet bliver ved med at bevæge sig selvom man bruger venstre analog.. det er som om den er lavet til at skulle foretage en "kamera-drejnings-sekvens" hver gang, uden mulighed for at skippe den
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf jQrgensen » 13. sep 2008 17:46

Er det kun mig der har lagt mærke til linjedommerens fimsede måde at stå på når han rejser sit flag for en offside eller hjørnespark? .. han krydser lige hans ben som en eller anden balletdanser :D
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf Anastacio » 13. sep 2008 19:09

Jeg skal godt nok have oppet mit spil gevaldigt, hvis jeg skal klare mig i 'Become the Best' ^^
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron