Xboxlife forum

FIFA 08 Karriere tråd

For sport fanatikere.

FIFA 08 Karriere tråd

Indlægaf FuZ » 29. sep 2007 18:45

Hej. det er i denne tråd i kan komme og fortælle om jeres hold i Karrieren (Manager mode) i FIFA 08. Hvem er i? Hvem har i købt? Hvor langt er i osv.

Jeg kan lægge ud med at sige at jeg er Tottenham, og har købt Fernando Gago fra Real Madrid, og Vincent Kompany fra HSV.

Er ca. halvvejs i første sæson :)

come on.
FuZ
Niveau 4
 
Indlæg: 669


Indlægaf devilboy » 29. sep 2007 19:56

spiller man utd. Er lige begyndt. Har ingen planer om indkøb, united har et komplet hold :D
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf FuZ » 29. sep 2007 20:16

devilboy skrev:spiller man utd. Er lige begyndt. Har ingen planer om indkøb, united har et komplet hold :D

Det har du sgu ret i ;D
Prøvede lige "Be A Pro".. Hold kæft det er sjovt med Cristiano Ronaldo :P
FuZ
Niveau 4
 
Indlæg: 669


Indlægaf CaptainKicker » 29. sep 2007 20:19

Startede i Superligaen, og da SIF ikke var med, så valgte jeg bare FCK .. Har købt Ghaly som den eneste, og har spillet 3 kampe...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Kraftonia » 29. sep 2007 20:30

Nu vi snakker FIFA 08, hvor fanden er EA så henne denne gang ? Med en så fatal fejl, at der ikke er en dommer med i kampen (på banen) m.m. han lige dukker op af det blå og "booker" dig LOL... FIFA: Et komplet fodboldspil? he he... Ja ja... men stadig okay, men har kun købt det for nylig for at dræbe ventetiden på PES 2008 :o)
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Indlægaf Bechmann » 29. sep 2007 20:46

Er denne manager del bare en (meget) tynd udgave af deres eget Fifa Manager spil eller hvad?
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Indlægaf bendix90 » 29. sep 2007 21:21

Jeg er Brøndby :D

Jeg har spillet 6 kampe og ligger nummer 1.

Jeg har købt Leon Andreasen og Kasper Bøgelund og s solgt en masse af de dårlige spillerer vi har.
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf FuZ » 29. sep 2007 22:42

Bechmann skrev:Er denne manager del bare en (meget) tynd udgave af deres eget Fifa Manager spil eller hvad?

Tror ikke du kan sammenligne det. Der var også Manager mode sidste år, så vidt jeg husker.
Men Manager mode er rigtig godt, for du får en masse statistik og over 15000 spillere.
FuZ
Niveau 4
 
Indlæg: 669


Indlægaf James Hawk » 29. sep 2007 22:56

Kraftonia skrev:Nu vi snakker FIFA 08, hvor fanden er EA så henne denne gang ? Med en så fatal fejl, at der ikke er en dommer med i kampen (på banen) m.m. han lige dukker op af det blå og "booker" dig LOL... FIFA: Et komplet fodboldspil? he he... Ja ja... men stadig okay, men har kun købt det for nylig for at dræbe ventetiden på PES 2008 :o)


Grunden til der ingen konstant dommer er, at EA ønskede så meget saft og kraft grafikmæssigt som muligt, og derfor vurderede at en dommer var en unødvendig belastning.
Frygtet og berygtet,
kendt i land og by,
vi er vestegnens stolthed,
kom så mægtige Brøndby!

Billede
James Hawk
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Indlægaf Kraftonia » 30. sep 2007 02:56

Okay... ;o) En 22 el. 23 "spillere" på banen bør vel ikke vælte budgettet, lol... Men okay... Tak for svar...
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Indlægaf Reviloto » 30. sep 2007 10:35

Jeg har started med FCK, har købt en højre back som jeg ikke kan huske hvad heder, og så fået O. Stigsby som venstre fløj i free transfer.

Jeg har lige begyndt at spille godt, jeg startede med at tabe to kampe, så spille to uafgjorte før jeg fik lavet et mål. Så gik det ok med nogle 1-0 sejre, før i kampen mod Brøndby hvor nordstrand nettede to gange og almeida en enkelt gang...
Billede
Reviloto
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf Gozzmo » 30. sep 2007 10:43

et lille spørgsmål - kan man i den endelige udgave se spillet fra din vinkel som man ser det fra i "venteplayet" i demoen?
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Indlægaf Reviloto » 30. sep 2007 10:51

Ja, når du spiller Be A Pro mode, hvor du kun styrer en enkelt person på banen.
Billede
Reviloto
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf Sp4 » 30. sep 2007 10:57

Jeg har startet en sæson med Arsenal og det går rigtig godt. Ingen nederlag, men to ærgerlige uafgjorte hvor modstanderen scorede i de døende minutter. Jeg agter at udnytte alle i truppen, både stjerner og talenter. Så indkøb er ikke lige på tale nu, men hvis jeg skulle købe nogen så skulle det være lysende billige talenter. Jeg vil gøre ligesom the boss =)
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Gozzmo » 30. sep 2007 10:59

Reviloto skrev:Ja, når du spiller Be A Pro mode, hvor du kun styrer en enkelt person på banen.


oki, lidt trist at man ikke kan konstant...
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron