Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 3. jan 2018 09:38

Der er i øvrigt sket lidt med mit hold siden jeg postede herinde sidst. Hele forsvaret er skiftet ud:
Billede

Det kører super med det nye hold. Den næste der skal skiftes ud er Kroos som er untradeable. Har spillet 675 kampe med ham og nu er jeg bare blevet træt af han er så langsom. Han koster for meget offensivt og defensivt. Har ikke 100% besluttet hvem jeg køber i stedet men tror det bliver Baby Vieira. Mangler en 8-900.000 til ham. Kan også være det bliver CDM Petit, da jeg kun mangler 400k til ham. Det kommer an på hvor tålmodig jeg er :)
Billede
Cena
Niveau 7

By: You can't see me!

Indlægaf the 007 baker » 3. jan 2018 14:15

Cena skrev:Der er i øvrigt sket lidt med mit hold siden jeg postede herinde sidst. Hele forsvaret er skiftet ud:
Billede

Det kører super med det nye hold. Den næste der skal skiftes ud er Kroos som er untradeable. Har spillet 675 kampe med ham og nu er jeg bare blevet træt af han er så langsom. Han koster for meget offensivt og defensivt. Har ikke 100% besluttet hvem jeg køber i stedet men tror det bliver Baby Vieira. Mangler en 8-900.000 til ham. Kan også være det bliver CDM Petit, da jeg kun mangler 400k til ham. Det kommer an på hvor tålmodig jeg er :)

Jeg kan anbefale Blanc, han er vild som CM. Har selv brugt ham på samme plads hvor du har Kroos. Hvad syntes du om Florenzi?

Mit hold ser således ud
Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4

By: Roskilde

Indlægaf Cena » 6. jan 2018 09:54

@Baker
Jeg har faktisk været rigtig glad for ham, men han er lige blevet skiftet. Fik IFVrsejlko i monthlies + jeg har lavet lidt andre ændringer. Så nu er mit hold sådan her:
Billede
Billede
Cena
Niveau 7

By: You can't see me!

Indlægaf pongolle » 7. jan 2018 03:43

Billede

Det gav lidt mønter på bogen :)
pongolle
Niveau 6

By: Århus

+2

Indlægaf citysleeps » 12. jan 2018 17:02

Er det i orden, at man igennem en SBC skal veksle 218 Calcio A spillere for at få en 89 rated Hamsik? (Untradable vel at mærke). Jeg synes det er helt absurd.
citysleeps
Niveau 5

By: København

Indlægaf pongolle » 14. jan 2018 00:03

Weekendligaen forstår godt nok at samle samtlige klamme FIFA spillere på planeten..

4321 med POTM Salah, Jesus, Martial, Kane og hvad de ellers kan "finde" på at putte på toppen, 100 førstegangs afleveringer de tre angribere imellem og så en hård flad afslutning, christ...
pongolle
Niveau 6

By: Århus

Foregående

Tilbage til Sport