Xboxlife forum

Forskelle på Kinect og Wii

Snak om alt vedrørende Kinect.

Forskelle på Kinect og Wii

Indlægaf honningbjoern » 8. nov 2014 11:48

Hej

Jeg er interesseret i at købe en spillekonsol hvor man kan styre spillet ved at lave de rigtige bevægelser med kroppen. Altså dvs at man fx kan spille tennis ved at lave de rigtige tennisbevægelser, eller være med i en dansekonkurrence eller lave fitness øvelser eller synge karaoke som en konkurrence eller lignende... det er for mig ligegyldigt om man skal holde en controller i hånden eller ej...

Jeg er helt nybegynder og har aldrig haft en spillekonsol før, så beklager hvis det er et tumpet spørgsmål :)

Spørgsmålet lyder: Er det en Wii jeg skal have eller kan man det samme med fx Kinect eller andre?

På forhånd tak.
honningbjoern
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: København


Re: Forskelle på Kinect og Wii

Indlægaf JohnH » 8. nov 2014 11:59

honningbjoern skrev:Hej

Jeg er interesseret i at købe en spillekonsol hvor man kan styre spillet ved at lave de rigtige bevægelser med kroppen. Altså dvs at man fx kan spille tennis ved at lave de rigtige tennisbevægelser, eller være med i en dansekonkurrence eller lave fitness øvelser eller synge karaoke som en konkurrence eller lignende... det er for mig ligegyldigt om man skal holde en controller i hånden eller ej...

Jeg er helt nybegynder og har aldrig haft en spillekonsol før, så beklager hvis det er et tumpet spørgsmål :)

Spørgsmålet lyder: Er det en Wii jeg skal have eller kan man det samme med fx Kinect eller andre?

På forhånd tak.


Du kan nøjes med en Xbox 360, der er nogle rigtig gode Kinectspil til, det virker meget bedre end Wii, hvor du skal stå med kontrolleren i hånden.

Kinecten på Xbox One er meget bedre, men der er ikke mange gode kinectspil ude til den endnu.

En Xbox 360 m kinect og spil kan du også købe billigt brugt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forskelle på Kinect og Wii

Indlægaf honningbjoern » 8. nov 2014 12:50

Tusind tak for hurtigt svar :) Jeg går igang med at kigge efter en Xbox 360 på dba...
honningbjoern
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: København



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster