Xboxlife forum

Tal til Kinect

Snak om alt vedrørende Kinect.

Tal til Kinect

Indlægaf pus2381 » 6. feb 2013 16:52

Er der nogle der ved hvordan det fungere med at tale til kinect, vi har opsat den som vi skulle men vi kan stadig ikk tale til den er der nogle der kan hjælpe :)
pus2381
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Svendborg


Re: Tal til Kinect

Indlægaf Mysticurse » 6. feb 2013 17:23

Er ikke helt sikkert.. Men jeg mener ikke det er aktiveret i DK.. Kun når det er i et spil..
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Tal til Kinect

Indlægaf pus2381 » 6. feb 2013 17:31

Okay er det kun i spil der er på dansk så
pus2381
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Svendborg


Re: Tal til Kinect

Indlægaf Mysticurse » 6. feb 2013 17:51

Hmm, har ikke lige set et dansk kinect spil... I et spil som Mads Effect 3, kan man bruge sin kinect til stemmekommandoer. F.eks switch weapon, eller til en team member: Liara shootgun, og så skifter hun til det våben;-) Går ud fra det du i første omgang tænkte på. Bla. var at søge på bing osv..?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Tal til Kinect

Indlægaf Lowlandet » 6. feb 2013 18:17

Kinect forstår ikke dansk endnu, du kan dog hjælpe det på vej ved at hente Xbox Voice Studio, hvor du skal indtale Danske ord & Sætninger. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Tal til Kinect

Indlægaf pus2381 » 6. feb 2013 18:55

Okay det må jeg prøve, men tænkte på det med når man så video at man kunne tale til den ved feks. ved og sige kinect play video og pause video kan man det med det program
pus2381
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Svendborg


Re: Tal til Kinect

Indlægaf Twinkling » 7. feb 2013 04:58

pus2381 skrev:Okay det må jeg prøve, men tænkte på det med når man så video at man kunne tale til den ved feks. ved og sige kinect play video og pause video kan man det med det program


Det er vist Netflix afspilningen du tænker på. Dansk stemmekontrol på dashboard er ikke aktiveret endnu (hvorfor man så ike får lov til at slå engelsk stemme styring til og bekender at maskinen kan have svært ved at forstå vores accent er mig en gåde), og er heller ikke aktiveret i Netflix endnu.

Dog, som de andre siger, nogle spil forcerer stemmestyringen til at tænde, kan bekræfte Dance Central 2 eller/og 3 har det slået til.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster