Xboxlife forum

Stemmestyring

Snak om alt vedrørende Kinect.

Stemmestyring

Indlægaf o_boda » 25. jun 2012 20:37

Hej folkens

Ved nogen af jer om der kommer noget nyt om stemmestyring af konsolen til Dk snart?
Jeg får den til at fungere når jeg slår xbox live fra, men det kunne være lækkert at bruge den 100%.
Det virker fantastisk, så jeg ser frem til at man kan bruge den med en dansk xbox love konto.

Kommer der noget på det snart?

På forhånd tak.

:twisted: :twisted: :twisted:
o_boda
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Stemmestyring

Indlægaf Killerder » 25. jun 2012 21:08

De nævnte hvilke lande man vil kunne tale sit eget sprog til deres E3 Konference.. Der var 10 stykker, sikkert flere.. Men Danmark dukkede i hvert fald ikke op.. Så måske ikke i år alligevel?
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Stemmestyring

Indlægaf Lowlandet » 25. jun 2012 21:39

Killerder skrev:De nævnte hvilke lande man vil kunne tale sit eget sprog til deres E3 Konference.. Der var 10 stykker, sikkert flere.. Men Danmark dukkede i hvert fald ikke op.. Så måske ikke i år alligevel?


Der har jo ihvertfald også været på omgange hvor Microsoft har været ude og lede efter folk, som ville indtale uforståelige sætninger. Så noget tyder på at det skrider fremad :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Stemmestyring

Indlægaf Plaschke » 26. jun 2012 08:07

Hvis i ikke allerede har fået udtalt sætningerne fra Kinect Voice studio, kan jeg kun anbefale at i gør det. Så har Microsoft nogle flere data at arbejde med. Og der er plads til en del gode grin over sætningerne :lol:

Sidste tråd omkring emnet
viewtopic.php?f=88&t=82095&p=1148782#p1148782
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Stemmestyring

Indlægaf Killerder » 1. jul 2012 01:39

Lowlandet skrev:
Killerder skrev:De nævnte hvilke lande man vil kunne tale sit eget sprog til deres E3 Konference.. Der var 10 stykker, sikkert flere.. Men Danmark dukkede i hvert fald ikke op.. Så måske ikke i år alligevel?


Der har jo ihvertfald også været på omgange hvor Microsoft har været ude og lede efter folk, som ville indtale uforståelige sætninger. Så noget tyder på at det skrider fremad :-)


Sandt nok, ikke forfærdelig lang tid siden jeg gennemgik 100 vis af sider hvor jeg udtalte sætningerne som skulle bruges til kinect senere hen :?:

+Man fik en usb nøgle+ms points <3
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Stemmestyring

Indlægaf o_boda » 14. okt 2012 03:16

Hey.
Er der nogen updates om hvornår stemmestyring kommer til Dk?

Der sker en masse ting og sager, med updates men ikke noget i stemmestyrings fronten??

:evil: :twisted:
o_boda
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron