Xboxlife forum

Kinect: Voice Studio app

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect: Voice Studio app

Indlægaf Plaschke » 2. apr 2012 14:45

Nu sker der vist noget på stemme genkendelses fronten for danske kinect ejere.. Der er udgivet en app der hedder Voice Studio. Man går ind og læser en masse sætninger og uploader data til microsoft. Så kom i gang med at give en masse data de kan arbejde med så kinect kommer til at fungere som det skal herhjemme :D
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Kinect: Voice Studio app

Indlægaf Cowrider » 2. apr 2012 15:07

Plaschke skrev:Nu sker der vist noget på stemme genkendelses fronten for danske kinect ejere.. Der er udgivet en app der hedder Voice Studio. Man går ind og læser en masse sætninger og uploader data til microsoft. Så kom i gang med at give en masse data de kan arbejde med så kinect kommer til at fungere som det skal herhjemme :D


Det ville jeg da gøre når min maskine kommer imorgen :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Kinect: Voice Studio app

Indlægaf OpaqueCypress » 2. apr 2012 17:39

vil jeg også gøre :D
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Kinect: Voice Studio app

Indlægaf livekiller92 » 2. apr 2012 21:45

Det mega grineren også kan du få 50/50 i achiments og 5 avatar adwards :) fik en sjov ting jeg skulle sige: arne spiser ostemader med syltetøj.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Kinect: Voice Studio app

Indlægaf Plaschke » 3. apr 2012 07:06

Jeg måtte godt nok strenge mig an for ikke at grine under indspilning af følgende sætning

Xbox nu med kavalergang

Jeg tog den nok om 4-5 gange :lol:

Bortset fra det så er der nogle meget interessante sætninger iblandt. Afspil serie, fastgør kanal, musik markedsplads. Vi kommer måske til at se en masse godt nyt på Xboxen snart :D
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Kinect: Voice Studio app

Indlægaf Slimjay DK » 3. apr 2012 07:34

Som jeg tidligere har postet har man kunne hente det længe på det amerikanske market, hvor det undrede mig at det var 100% dansk på en DK profil 8)

Men nu ved vi hvorfor .. Vi skulle bare vente endnu engang, før det blev vores tur ... :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kinect: Voice Studio app

Indlægaf TigerJax007 » 3. apr 2012 09:59

Udmærket at kunne hjælpe lidt til forbedringer.

Jeg blev bedt om at sige den meningsfyldte sætning: "Den grønne vest dækker netop soens skulderparti" :D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Kinect: Voice Studio app

Indlægaf Lasborg » 3. apr 2012 15:12

Jeg er flad af grin.
"Gitte er ynder af distance"

Stakkels Gitte...
Og så skulle jeg også sige Jesper Skibby :)
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron