Xboxlife forum

Medfølger Kinect Adventures altid?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Medfølger Kinect Adventures altid?

Indlægaf 123-tjek » 8. jan 2012 18:45

Hej...

Regner med at købe en xbox + kinect på tirsdag.

Køber tilbudet i Bilka, der hedder : XBOX 360 4GB Inkl. kinect kamera og Kinect Disneyland til 1969,-

Mit spørgsmål er så: følger Kinect adventures ALTID med, når man køber kinect, selvom det ikke er angivet i beskrivelsen?

På forhånd tak :D
123-tjek
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Medfølger Kinect Adventures altid?

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jan 2012 18:54

Det er en del af pakken, så ja, det burde det meget gerne. Ellers kan du, i allerværste tilfælde, købe et brugt eksemplar for 40kr i GameStop.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Medfølger Kinect Adventures altid?

Indlægaf 123-tjek » 8. jan 2012 19:24

TerrificFalcon skrev:Det er en del af pakken, så ja, det burde det meget gerne. Ellers kan du, i allerværste tilfælde, købe et brugt eksemplar for 40kr i GameStop.


Okay :D tak for svar.... Men det virker nu ikke som om, at jeg går glip af meget, hvis det ikke er inklusiv? :)
123-tjek
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Medfølger Kinect Adventures altid?

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jan 2012 19:29

123-tjek skrev:
TerrificFalcon skrev:Det er en del af pakken, så ja, det burde det meget gerne. Ellers kan du, i allerværste tilfælde, købe et brugt eksemplar for 40kr i GameStop.


Okay :D tak for svar.... Men det virker nu ikke som om, at jeg går glip af meget, hvis det ikke er inklusiv? :)


Altså, hvis det ikke er inklusivt, så er det fordi at de har haft en medarbejder til at pille det ud af pakken, så du skal regne med at det er der, :).
Om spillet er fantastisk er selvfølgeligt smag og behag - jeg synes det var et fint spil, og siden det var gratis, så kan jeg slet ikke tillade mig at klage. Det er ikke det bedste Kinect-spil på markedet - men det er skam sjovt nok.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Medfølger Kinect Adventures altid?

Indlægaf 123-tjek » 11. jan 2012 14:49

Jeg fik min xbox i går og som I havde skrevet, var kinect adventures inklusiv! :) det var spillet Joy Ride dog også.. Såå det var jo dejligt :D

Tak for svarene glæder mig til at prøve dem. Indtil videre er det kun Disneyland Adventures jeg har spillet.
123-tjek
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron